Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Går det ikke an å ha en saklig debatt uten at
00:58 22.05.2008
man skal gå til angrep på de man debatterer med, kalle de "fittekjerringer", "du er dum", "du har lav iq/eq", "du har ikke så mye mellom øra" og andre ting... Jeg leser tre svar på mange innlegg/spørsmål før debattene plutselig handler om hvorvidt man er intelligent eller ei...

Litt irriterende, lite interessant å lese og dårlig oppførsel synes jeg. Hvis man er uenig, så si det da, i stedet for å spekulere i intelligensen til skribentene her!

Bare en liten utblåsning i natten.... :o)
(0_o)
Sv: Går det ikke an å ha en saklig debatt uten at
01:01 22.05.2008
Jeg har lært meg å hoppe over sånne ord. Og tenker "jaja,der var det enda en person som fikk dårlig oppfølging på skolen".

Tror de lider av "Ordforrådsfeilogmangelsykdommen" uten noensinne å ha fått diagnosen ;o)

Bruker man sånne ord, har man gått tom for fornuftige ting å si.
Northernlights
01:03 22.05.2008
Signerer her! Om man bare kunne fjerne de usaklige og tomme uttalelsene og kokt alt ned til det som faktisk gir mening, hadde man spart mye tid og bortkastet energi.
Mrs.
01:44 22.05.2008
Helt enig med deg der gitt. Syns det er så barnslig å kalle folk ting. Har da ikke noe med saken å gjøre. sier litt om personen når man kaller opp noen ved navn og kommer med person angrep.

Så å holde seg til saken er best, men ikke alle som klarer det.
Anonym
01:44 22.05.2008
Blir litt paff innimellom, når folk går til angrep på personene de diskuterer med i stedet for å holde seg til tema... Greit nok at man kan bli provosert, men det er nå en gang slik at folk har sine egne meninger. Heldigvis!:o)

Det at man kanskje er uenige i saker og ting betyr ikke at dersom folk ikke alltid er enige med meg eller er "politisk korrekte"...oi, det ble en lang setning uten sammenheng...

Jeg prøver igjen: er man uenig med en person, betyr ikke det automatisk at denne personen er mindre intelligent ;o)
(0_o)
01:57 22.05.2008
Men på en annen tråd her inne i kveld så er jo alle andre dumme. Hun kaller dem jo alt som er.

Det som er skremmende er at det er voksene folk som sitter å slenger ut sånn galle.

Er da jeg lurer på hvordan de er med barna sine. Å om dem oppfører seg sånn når barna er sammen med dem. Og om dem er sånn sammen med venner og familie også
Anonym
09:35 22.05.2008
Å sånt skal være mødre!!!! :)

Litt rart syns jeg
blittmamma07
13:16 22.05.2008
Hihi, der har vi det igjen; hva vet vi om evnen deres til å være mødre? Ingen ting ;o) Det er mange som skifter personlighet på internett.

Vi vet ikke om de er gode mødre og vi vet ikke om de er dumme.. Derfor synes jeg det blir litt feil å uttale seg om det..
(0_o)
13:28 22.05.2008
Så lenge enn kan være anonym,så blir det slik,for da trenger ikke folk stå til ansvar for det de har sagt. Enn ser jo bare på kranglesiden og på trimesterforumene hvor mye bedr det har blitt der etter at den knappen forsvant.
Anonym
13:55 22.05.2008
Ja, det er litt synd at anonymknappen misbrukes på den måten...
(0_o)
13:31 22.05.2008
Øhhh, det var vel igrunn derfor anonymforumet ble opprettet, for at man skulle slippe slikt på krangle.Anonymknappen tar frem det værste i enkelte det er bare å innse det.
Cat.68
14:51 22.05.2008
Er så enig i det :)
Mjupsi-1SA.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)