Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Hvorfor er jeg så svak?
22:09 21.05.2008
Som mann i ekteskapet i 14 år har jeg mange ganger snudd meg i senga i frustrasjon. Nå er det nok tenker jeg, men jeg svelger den ene kamelen etter den andre av avvisninger. Vi har 3 barn, jobber begge to og dette tar selfølgelig krefter fra oss begge. "Ikke nå! Jeg er trøtt og vil sove". Dette skjer ofte og behovet hennes er ikke så stort som mitt. Den saken er helt klart kartlagt. Jeg er å betraktes som nymf i forhold til hennes behov.
Jeg har tenkt at dette vil bedre seg om en stund og hun vil forandre seg når ungene ikke er så krevende lenger, men hun har så mange fordommer at dette blir aldri bra. Egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg har blitt i forholdet fra starten av. Jeg burde ha skjønt at over et år i forholdet med avholdenhet før vi prøvde å ha sex. Dette har jeg følelsen av at hun har hjemme i fra foreldrene, der alt var å sitte i sofaen eller kjøkkenet. Men jeg forsto ikke dette for mitt behov..
Kommunikasjon er noe dritt og stillheten er der fortsatt. Jeg tør ikke å fortelle om minne ytterste ønsker og tror ikke hun er mottakelig.
Jeg får ikke lov å gjøre godt det jeg vil gjøre med henne.
Jeg har ikke vært utro mot henne en gang, tror jeg.....Men, jeg har kjøpt sex og er har muligens ett problem...

Hvor lenge? Ja, ...lenge....nesten helt fra....kanskje fra vi hadde vært sammen i 2-3 år. Har ikke tellingen.
Anonym
Sv: Hvorfor er jeg så svak?
09:44 22.05.2008
Hmmmm.... Litt tidlig på morgenen dette for meg, så kjønte ikke innlegget ditt heeeelt.... men du sier du ikke har vært utro, men har kjøpt sex fra dere hadde vært sammen i 2-3 år? Så klart er du utro! (da er det avklart) =)

Om du ikke tar sjangsen på å fortelle henne hva du ønsker så kommer du heller ingen vei, kan godt hende hun føler det samme med deg.

Hjelper du henne hjemme? At du shiner huset en dag, bytter på sengen, rydder rommet og gjør det fiiiint med litt romantiske lys kan gjøre underverker.
Og bare det at du gir henne en kvelds massasje, uten at det fører til noe mer den kvelden kan også gjøre sitt!
Er ikke alle som er klar 24/7, spesielt ikke når man har jobb, hus og barn som tar det meste av krefter.. for så ha en mann som "krever" sex når man endelig har "fri".....

Sikker på at hun ikke har sine mistanker om at du kjøper sex?
Snakk med henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PuseTøsa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)