Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt 3-5 år

For dere med barn i alderen tre til fem år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Bestevennen slutter i barnehagen
 21:50 21.05.2008
Jenta mi på tre år har en ordentlig god venn i barnehagen. De henger sammen hver dag, og hvis vennen ikke kommer blir hun skikkelig lei seg og vil ikke gjøre noen ting. Hun sier selv at hun er kjempe glad i vennen sin. (Det sier hun vanligvis bare til oss, mamma og pappa)

Til høsten skal vennen slutte, og jeg gruer meg skikkelig. Hva er best. Skal jeg la en lang sommerferie gå på å "glemme" vennen, eller skal vi holde kontakt med familien slik at de fortsatt kan treffe hverandre?? Det vil jo bare bli sporadisk, og spørsmålet er om det vil bli å strø salt i såret.

Og når skal jeg begynne å snakke om det med henne? For hun må jo forberedes på at vennen ikke vil komme mer.....

Bare 3 år og allerede et møte med livets litt harde realiteter. Men det er vel mange her som har opplevd det samme og som har noen råd?

*surrehue*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------