Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Blir kvalm av å se feite folk dytte i seg JUNKFOOD.........
19:03 21.05.2008
Noen er så sinnsykt dårlig til å spise, de hiver i seg all den dritten/junkfooden..........ikke det at de bare hiver dette i seg, men trykker det inn på en forferdelig uanstendig måte og det ser nesten ut som de ikke har spist på mange år.
Sånn, fikk jeg bust ut med det også i dag....!!
Anonym
Sv: Blir kvalm av å se feite folk dytte i seg JUNKFOOD.........
19:05 21.05.2008
Det er sannelig ikke alle feite folk som spsier på den måten... Du har vel sikkert kun sett en person som gjør det, og så tror du vel at alle gjør det... Litt tom mellom ørene eller???
Anonym
19:07 21.05.2008
Har jeg skrevet ALLE, noen steder? Eller sliter du med å lese her?
HI
Anonym
19:06 21.05.2008
Hvordan er det med tynne folk som trykker det inn på en forferdelig uanstendig måte da?
Anonym
På en måte like ille, men sammtidig ikke så riktig ille!
HI
Anonym
19:06 21.05.2008
helt enig. det styggeste jeg veit er å se mega feite folk stå i kø på mc donalds og bestille seg den feite menyen.. da tenker jeg, at æsj, æsj, æsj... ser at du spiser her ofte nok.
Anonym
19:09 21.05.2008
Med dine skriveferdigheter skjønner jeg at du må få ut frustrasjonen på noe annet en dine egne vansker. Tror ikke hjernen din har fått mye næring i det siste.
Anonym
19:13 21.05.2008
Jeg inntar iallefall ikke næring på den måten som ser ut som man ikke har spist på flere år.
Anonym
19:15 21.05.2008
Det er da ikke bare en måte en kan innta et måltid, som viser at en ikke har spist på flere år.
Anonym
19:17 21.05.2008
Noen har tydelig manglende borskikk ute blandt folk!!
HI
Anonym
Uanstendig? naken da eller?
Virker veldig smart du, hehehe
Anonym
Har anstendighet nødvendigvis noe med påkledning å gjøre...?
Anonym
Når feite folk sitter med dressing rennende nedover haka, og annen dritt på fingrene fordi de ikke vet hva en serviett er eller har det for travelt til å puste mellom slagene, da er de uanstendige og fyselige!!
Anonym
19:10 21.05.2008
HI forresten.
Og hva er det du baserer smart på av at jeg syntes det er fyselig å se på, Ikke mye smart mellom ørene du heller ser jeg!!
Anonym
19:12 21.05.2008
Når du skriver fyselig, så liker du det, bestem deg dumma.
Anonym
19:14 21.05.2008
Jaha....? Da anbefaller jeg deg å å dra hode ditt ut av salmiakkbøtta og pårøve å tenke en gang til!!
HI
Anonym
19:17 21.05.2008
Så du mener fyselig og ufyselig har samme betydning??
Anonym
19:19 21.05.2008
Akkurat nå mener jeg det, selv om det var en feilskrevet da!!
HI
Anonym
19:19 21.05.2008
anbefaller....hahaha smart du
Anonym
19:20 21.05.2008
Vil heller ha skrivefeil enn å være feit og ikke klare å spise på en normal måte!!
HI
Anonym
19:25 21.05.2008
Heller feit en stokk dum. Du skriver som om du er 5 år. Gå og legg deg nå, begynner å bli sent.
Anonym
19:29 21.05.2008
Hadde jeg vært stokk dum så hadde vel ikke du svart meg tenker jeg, i tillegg er det et stort hopp mellom "stokk" dum og skrivefeil, men igjen så er det vel vanskelig for deg å vite forskjellen!! Heller skrivefeil enn feit og manglende bordskikk.!!
HI
Anonym
19:32 21.05.2008
Hehe, ikke bare skrivefeilene som gjør at jeg vet at du er dum, innholdet i det du skriver gjør deg enda dummere.
Anonym
19:34 21.05.2008
Da gjør det deg som svarer til hva?
HI
Anonym
19:38 21.05.2008
Langt smartere enn deg, uten tvil.
Anonym
19:39 21.05.2008
Godt for deg at du virkelig tror det!!
HI
Anonym
19:41 21.05.2008
Vet...
Anonym
19:25 21.05.2008
Kjære hi.
Vet du hvor tragisk du høres ut når du skriver et sånt innlegg.
Satt faktisk på burger king med min mann og datter i går og jeg orket ingen ting bare drikke. Er vel ikke akkurat favoritt maten min, men poenget siden av oss satt en veldig veldig kraftig dame du hadde sikkert hatt et annet ord på henne.
Jeg tenkte er det mulig?!!!
Så tenkte jeg noen sekunder etterpå hvem faen er jeg til og sitte og dømme henne er jeg 10 år kansje?
Det kan være sykdom, depresjon, barndom, eller bare en med mat lyst som trives med livet sånn det er.
Og til slutt vil jeg nevne at magre jenter som nesten ikke henger sammen som spiser en liten salat er da også like ille.
I dagens samfunn burde vi heller være opptatt av personlighet og om folk er reale og til stole på.
Tror dette er noe du vil vokse av med alderen eller forstå senere er utrolig umodent og komentere eller legge ut på nettside men som alle andre har du lov til og ytre dine meninger men kansje du burde tenke på at enkelte kan føle seg veldig såret du er sikkert ikke perfekt du heller.
Anonym
19:33 21.05.2008
Igjen, en utblåsning og direkte tråd mot de som faktisk spiser, men slever mer enn de får inn.
Det finnes en måte på og bortforklare spising med barndom er bare en laber unnskyldning, for alle kan klare å spise mer folkelig slik at en slipper å se hva enkelte har inni munn!!
HI
Anonym
19:35 21.05.2008
De som spiser, men slever mer enn de får inn, hahahahaha blir are dummere og dummere du, stakkars.
Anonym
19:39 21.05.2008
Det er nok ikke jeg som er dum da, heller tragisk utfall og uheldig av de feite at de faktisk ikke klarer å holde maten INNE i munn!!
HI
Anonym
19:43 21.05.2008
Du klarer heller ikke å holde munnen lukket, med så mye dritt som kommer ut av munnen din, burde du gjøre alle en tjeneste, hold munnen lukket.
Anonym
19:52 21.05.2008
Bedre med verbal dritt enn junkfood dritt ja, men NEI, jeg klapper aldri igjen!!
HI
Anonym
19:54 21.05.2008
Nei, det er det ikke, og jo, hold kjeft.
Anonym
19:59 21.05.2008
Jo da, for meg føles det veldig bra og tilfredstillende!!
HI
Anonym
20:06 21.05.2008
Rart du klarte å stave tilfredstillende, slo du det opp eller?
Anonym
20:08 21.05.2008
Godt jeg kan spre positivitet da oppi all negative her da!!
HI
Anonym
20:11 21.05.2008
Du har ikke spredd noe positivt, ikke det jeg sa. må lære deg å lese, dumma.
Anonym
20:12 21.05.2008
Jo da, du anntyder at du ble imponert, så det er da positivt!!
HI
Anonym
20:16 21.05.2008
Gikk fort over gitt, anntyder, prøv å slå opp det du.
Anonym
20:18 21.05.2008
Er ikke så farlig, så lenge du forstod poenget i innlegget!!
hi
Anonym
19:27 21.05.2008
noe bedre at slanke folk dytter i seg junkfood da?
Anonym
19:42 21.05.2008
Egentlig ikke, men litt ekstra ille når feite folk ikke klarer å holde maten i kjeften, sammtidig som det tydelig virker som tidspress på enkelte å få denne maten kjappest inn i kjeften!!
Problemet er da at jo mer inn, ofte faller en del ut!!
HI
Anonym
19:59 21.05.2008
Og jeg blir kvalm av sånne som deg HI...
Jeg personlig har aldri hatt problemmer med vekt el utseende, men jeg har aldri sett ned på andre fordi dem veier mer enn andre..
Synes du skal se deg selv i speilet, tror neppe du er så perfekt som du tror..!!
Hva du syns er kvalmt hold det for deg selv..
skam på dere, som skal være forbilder for deres barn at dere i det hele tatt prater styggt om andre mennesker...
Se heller på det positive i folk... og er du ut på restuerant så la vær å glan på andre, så slipper du å studere hvordan andre spise ;)
Godt det er mange fantastikse her som ikke respektere urettferdige folk!!
Anonym
20:04 21.05.2008
Positive??? Når maten renner ut av kjeften til enkelte må jeg si det er vanskelig, i tillegg feit og junkfood....!!
HI
Anonym
20:17 21.05.2008
Jeg synes Hi her tar for seg et utrolig viktig poeng!! Problemet er som regel når selveste junkfoodmafian sitter her inne på anonymeforum med fettsprengte valker som disser mellom ukontrollerte spasmer når dette temaet taes opp:-) At de aller fleste anonyme tjukkisene her inne, forsvarer tjukkisene der ute, blir det samme som å kaste smuler til en sulten løve! Min personlige mening er at fetisene burde vært bortvist fra steder som selger mat i denne kategorien som røykere blir bortvist fra andre offentlige steder. Jeg mister apetitten og blir direkte kvalm når jeg ser fetiser slurpe i seg feite burgere og annen karbohydratrik dritt:-) jeg har mere tro på tvangsslanking på samme måte som avrusing av narkomane, alkiser og annen berme:-)
20:20 21.05.2008
Dragon Yppert, gå og heng deg, men klipp plenen først.
Anonym
20:36 21.05.2008
Takk Yppert, vi to får ta et sunt måltid en dag å nyte et fettfritt syn=)
HI
Anonym
20:39 21.05.2008
Gleder meg til å tuppefetiser i ræva bort fra vårt åssyn:-) så det går an å nyte måltidet uten å høre grynting, slafsing og slurping fra ufyselige fetiser:-)
20:39 21.05.2008
Det heter og nyte, dumma
Anonym
20:37 21.05.2008
Jeg blir kvalm av alle som spiser på den måten, tykk,tynn, lav,kort osv.osv.
Det faktum at du bevittnet denne hendelse tyder jo på at dine egne kostvaner burde synes i sømmene. Spiser du mye junkfood, kan det hende du selv plutselig en dag er den du forakter!!!
Og du, det kan skje fortere en svint uten junkfood også.;o))
20:57 21.05.2008
He,he... Jeg er faktisk et av de feite menneskene... Eller,jeg har nå i hvert fall gode 15kg for mye (sikkert 20-25 i forhold til dagens ideal). Uansett så er jeg faktisk enig med hi og dr.yppert,selv om det ble litt vel drøyt utover i denne diskusjonen. Jeg synes ikke heller noe om å se på sterkt overvektige (var det politisk korrekt beskrivelse?) sitte og grapse i seg som om det skulle være deres siste måltid. Synes ikke noe om å se slanke personer heller gjøre det,men det blir likevel ikke like ille i mine øyne. Selv er jeg alltid den som spiser senest og penest når vi spiser ute (og hjemme for den saks skyld.) Det er bare sånn jeg er oppdratt,og normal folkeskikk mener nå jeg. Jeg spiser av en eller annen grunn minst også,til tross for at jeg alltid er den feiteste rundt bordet (håper jeg i det minste får lov til å betegne MEG SELV som feit?) Til gjengjeld så er jeg den som snakker mest om mat. Jeg er et fullstendig matvrak,og nyter hver bit (av det lille jeg spiser) til fulle. Nå høres jeg sikkert ut som en av typen "jeg skjønner ikke hvorfor jeg er feit,jeg spiser jo nesten ingen ting". Vel,jeg spiser lite mat,men jeg spiser myyyyyyyye sjokolade :-) Det sier seg selv at jeg har en kropp i fritt forfall,og jeg er den første til å innrømme at jeg ikke klarer (les:overhode ikke har viljestyrke) å legge om kostholdet. Så jeg støtter faktisk forslaget om å tvangsinnlegge feite folk på lik linje med narkomane. De er (i mange tilfeller - eller på sikt) til en fare for sitt eget liv og helse,på lik linje med røykere,narkomane,selvmordskandidater,anorektikere osv. Men det er liksom så stygt å skulle ta tak i et menneske og "kjøre det til veggs" fordi det er sterkt overvektig (!!), i motsetning til hva det er med de andre nevnte ting ovenfor. Hvorfor skal samfunnet ta med silkehansker i oss feite slasker? Sykdommer og lidelser som denne gruppen mennesker er sterkt representert i,koster faktisk samfunnet enorme summer i året innen helsesektoren. Neida,vi skal sitte som noen hellige kyr (i billedlig forstand også),som ingen må si noe til i tilfelle vi skulle bli såret. For noe piss! Selvfølgelig er det noen som er overvektige pga andre faktorer,men majoriteten av feite folk er feite fordi de spiser alt for mye,og mosjonerer alt for lite. Det er jo en kjennsgjerning ALLE vet,så hvorfor i hekken er det så farlig å påpeke det da? Vi har jo bare godt av å høre det,godt av å bli kjørt til veggs pga uvanene våre. Det er jo til vårt eget beste. Røykekampanjer er jo flittig brukt for tiden,men "feite"kampanjer ser man ingenting til - for stakkars,det kan jo støte noen. Til tross for at sykelig fedme er like farlig som røyk. Jeg tror ikke det finnes noen som ønsker å være FEITE,vi er bare så svake (men det er det få som vil vedkjenne seg) at vi ikke klarer å gripe fatt i problemstillingen og legge om livet på egenhånd. Selv skulle jeg ønske at noen grep inn og tok kontroll over den raseringen jeg holder på å utføre på min egen kropp,for jeg klarer det ikke selv. Jeg burde absolutt ha hatt et opphold under tvang på en klinikk...til tross for at da måtte noen ha "såret" følelsene mine ved å bruke sitt normale syn til å se og påpeke at jeg er for feit til at det er heldig for meg selv.....:-)
Anonym
21:00 21.05.2008
Amen=)
HI
Anonym
21:03 21.05.2008
Hmmm... Kom til å trykke på anonymknappen. Det var ikke meningen. Må da stå for det jeg mener...:-)
21:06 21.05.2008
Fortsatt amen til deg.
Selv om fedme kan være til tider sykdom, så vil det ikke si at man har sykdom når man ikke klarer å spise med måte.
HI
Anonym
21:08 21.05.2008
Du er fortsatt ikke så veldig smart.....amen
Anonym
21:11 21.05.2008
Nei,jeg mener det er ren og skjær karaktersvakhet og dårlig viljestyrke...men de har sikkert en betegnelse på det også i terminologien,så de skal slippe og kalle oss svake... Men mat er godt da - fy fader å godt det er... Jeg ER svak,og jeg elsker hver munnfull...helt til jeg blir tvangsinnlagt og må leve på salatblader:-/ Nå må jeg kanskje spise ekstra mye fremover,sånn at jeg liksom er litt "ferdigspist" til jeg muligens blir lagt inn en gang i fremtiden. Men jeg lover å spise pent...og lite....og sikkert en hel haug i smug når ingen ser meg:-)
21:26 21.05.2008
Godt å se at du har humor i behold i en slik tråd=)
At folk spiser gjør meg ingenting, men noen eier ikke måte for hvordan de spiser og visse er direkte udelikate, da som blir sagt....siste måltid!!
HI=)
Anonym
21:07 21.05.2008
Woooow.. utrolig bra skrevet anonyme "fetis" må være første gangen noen har forstått temaet uten å angripe hovedinnleggeren på tråden:-) selvfølgelig blir mye overdrevet når en diskuterer, men det er som du sier at samfunnet tillater ikke at noen skal bli såret og at de det gjelder skal beskyttes mot samfunnets fordommer!! Aldri snakk om at de faktisk kan beskyttes mot seg selv, med enkle og strenge kriterier:-)
21:23 21.05.2008
Syntes det var veldig bra, direkte og ærlig.
Tenker det faktisk setter hovedtråden min i skyggen og med all grunn=)
HI
Anonym
13:09 22.05.2008
Her har du noen mellomrom
Bruk dem!
Anonym
21:40 21.05.2008
Jeg synes det aller verste er å komme inn på et gatekjøkken og se en sterkt overvektig (viktig betegnelse) jente/kvinne/gutt/mann stå der og svette over maten. Da snur jeg bare og går ut igjen (selvfølgelig i meget dårlig humør etter å ha blitt snytt for noen skikkelig gode kalorier). Noe så ekkelt! At folk vil ansette sånne sterkt overvektige personer til å jobbe på en slik plass (!?!?) Og ikke minst; at et feit (nå gidder jeg ikke pynte på det lengre) menneske får seg en slik jobb,er jo bare helt vanvittig! Det var den siste plassen jeg ville søkt jobb. Hadde følt meg som en feit gris - med svorlukten (fra mitt eller matens fett?) hengende rundt meg,bare ventet på at noen stappet et eple i kjeften på meg sånn at jeg så helt komplett ut. Nei,grøss! At noen vil gjøre seg selv så vondt... Og så kan man ta seg fanden på at de blir bare større og større dess lengre de jobber der (wonder why...?) Snakk om å sette bukken til havresekken...:-/
21:44 21.05.2008
Uussssjjjjjjjj............selv inntar jeg slike sjapper veldig sjelden, men skal si du fikk satt et bilde i hode på meg som satte en sperre der altså.
Uansett hvor så ville jeg aldri bestilt mat av noen som står å svetter over maten, men det er ikke å legge under et lokk at feite, i en varm junkfood sjappe er hakke værre ja.
HI
Anonym
21:48 21.05.2008
Det skal sies at jeg har vært ute for det samme med en TYNN fyr også engang... Han svettet så det dryppet gang på gang ned i maten han lagde. Da gjorde vi helomvending ut av køen for å si det sånn. Får grøsninger langt nedover sidekotelettene bare ved tanken...
21:53 21.05.2008
OFF. da.....mener at alle som jobber med mat som leveres ut der og da burde se absolutt greie, rene og mulig svettebånd da. De driver tross alt med maten til folk, selv har jeg vrangforestillinger på hva som egentlig foregår bak veggen der og tyr heller til trestammer enn hamburgere=)
HI
Anonym
21:52 21.05.2008
Hjelpe meg... Så bra for deg at du ikke er feit da, og at du har så gode manerer.. Er glad jeg har annet å bedrive tiden med enn å henge meg opp i andres spisevaner... Godt jeg veier 55 kg, så jeg ikke er et irritasjonsmoment for deg når jeg spiser da.... Jezzzuz...
Anonym
21:56 21.05.2008
Denne tråden her blir jo for dum da.. HI,jeg regner med selv var på et slikt sted siden du rakk å se dette? Er selv overvektig,og innimellom kjøper vi faktisk sånn mat. Og siden du er så forbanna ekspert på junkfood,kan ikke du forklare hvordan man kan spise en burger pent? De har ikke bestikk på mcdonalds skjønner du... Og alle spiser jo like stygt!
Selv blir jeg kvalm av fjortiser på h&m som kjøper seg billig hårfarge og sminke. Det er min ekle ting. Også blir jeg kvalm av pensjonister på Nille. Også har jeg evnen til å se hvem som er uføretrygdede og ikke. De er gjerne mer slaskete.
Anonym
22:02 21.05.2008
Jeg kan fortelle deg det at slike ting er umulig å unngå å se når en bor i et distrikt som er innfiltrert med junkfood sjapper.
Ekspert.........? Ærlig talt, trenger man å være ekspert for å skjønne at maten skal være INNI kjeften og ikke rundt og utenfor og gjerne nedover klærne.
Serviett...har du hørt om det?
Er forsåvidt enig med deg der også det undernevnte du slang med!!
HI
Anonym
21:57 21.05.2008
Hmmm... Var den til meg? For jeg ER nemlig feit...! Men håper du er en av de politisk korrekte som "selvølgelig ikke hadde synes at jeg er det",for da kan jeg spise litt ekstra sjokolade nå med god samvittighet - og fremdeles bare være "litt kraftig"...:-) Hvis ikke den var til meg,så var selvfølgelig ikke svaret mitt til deg heller. Da var det bare en liten notis jeg skrev her,for å legitimere at jeg uansett kommer til å spise den ekstra sjokoladen...:-)
22:03 21.05.2008
Hehe...."flirer"
HI
Anonym
21:58 21.05.2008
Dette med vekten gjør det ofte værre. Det er snakk om matinntaket på en grotesk måte, men du syntes det kanskje er greit å hyggelig å observere du da.Så flott for deg, men ofte er det umulig å unngå å se de også da det ser ut som siste måltid!!
Hadde ungene mine spist med hele trynet sitt ville jeg tatt bort maten. Fingermat er en ting, men man burde klare å holde kjeften lukket og maten inni!!
HI
Anonym
22:09 21.05.2008
jeppz har mange gode poeng. Har alltid vært tynn, nå er jeg feit. Og det sitter i hodet.. Før jeg får stoppet meg selv har jeg tømt snop-skapet. Før jeg rekker å tenke har jeg spist en boks med kokosboller osv.. Har sluttet å røyke, det var blåbær i forhold til å slutte å overspise. Og det jeg spiser er mest sukker. Før likte jeg ikke brus eller syltetøy, nå må jeg liksom ha noe søtt..Faen, det er skikkelig ekkelt, og jeg jobber med meg sjøl hver dag. For jeg skal bli slank igjen. Men kjenner godt igjen alle "unnskyldningene" og argumentene for å ta en sjokkis til som jeppz skriver. Og unnskyldningen over alle: jeg er hvertfall ikke så feit som xxx eller xxx. (og dermed stapper man innpå...)
Anonym
22:27 21.05.2008
Syntes faktisk det er viktigere å være stolt her for de som faktisk ser problemet sitt enn å legge skylden på alt annet.
Utrolig bra å se det enn å nekte å innrømme det=)
HI
Anonym
22:48 21.05.2008
FyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyFaaaaaaaaen Hi... Detta her var direkte usmakelig innlegg ass. Du sitter faen meg her å harselerer med oss overvektige som om vi er en gjeng med glupske åtselsdyr uten rett til mat og eget liv.Faen steike! Jeg har slitt hele livet med fedme og alltid blitt mobba for min kropp. At jeg er så stor at jeg må be mora mi om hjelp til å sy om laken til t-shirth bryr du deg sikkert fint lite i..jævla arrogante fitte der du er. At jeg er så stor..altså 97 kg over BMI som utgjør en totalvekt på 168 kg er faen meg ikke til å spøke med!! Kroppen min trenger mat...masse mat og du skal faen meg ikke belære meg hvordan jeg skal eller andre i min situasjon skal spise burgerne på McDonalds. Greit du sikkeret har ei snerten fin bakstuss, men å harselere med oss som lider av litt overvekt synes jeg er smakløst..faen ikke rart folk blir anorektikere med slike holdninger som råder her inne!!!
Anonym
23:12 21.05.2008
OI da.........skjønner jeg traff spikeren på hode her. Et så mye du vil, men spar andre for grisespising sier jeg bare!!
HI
Anonym
23:15 21.05.2008
du vet faen ikke hva en spiker er en gang du ditt beinrangel!!!
Anonym
23:17 21.05.2008
Hehe, mulig du ønsker å tro det, men helt greit at du får ut sinne ditt et sted enn spising da!!
HI
Anonym
23:18 21.05.2008
ahhhhhh....
Nå fikk jeg vanvittig lyst på kebab.. eller cheeseburger... fra snappy`s i Drammen... nammmmmmmm......
Anonym
23:21 21.05.2008
hæææææææ... Drammen.. bor et stort overtall av fetiser der nede!! skulle vært tetta det hølet i E18 for lengst!!
Anonym
00:03 22.05.2008
tar en bamsemums før dennee passerer 100 innlegg:-)
Anonym
00:07 22.05.2008
Ble jeg 100 tro+??
Anonym
00:07 22.05.2008
Svar nummer hundre:
jeg har dytta i meg TO pølser med brød!!! Nå nettopp ;o)
00:49 22.05.2008
Jeg er stor, men spiser aldri på Mc Donald eller Burger King. Kan være andre grunner til ett menneske er stort.
Anonym
01:07 22.05.2008
Ja men nå snakker jeg da om MÅTEN store mennesker spiser på!!
HI
Anonym
01:16 22.05.2008
har sett MANGE tynne fliser spise som griser.
Og tjukke feite folk spise pent og pertentlig.
så det der er da ingen regel,HI
Anonym
01:25 22.05.2008
Det ser værre ut med feite enn med tynne, selv om begge deler er like ille!!
HI
Anonym
01:34 22.05.2008
Så det du skal ha frem er at store folk spiser stygt?
Tror ikke du vet helt hva du mener selv jeg. Først er det ene så er det, det andre.
Men du må da være en del på junkfood steder siden du ser så mye til det at store eller var feite du kaldte det er på disse stedene. Der solgte du deg sjøl gitt..
Kom deg i seng nå. Er langt over din tid for å være oppe nå.
Anonym
01:41 22.05.2008
Les heller igjennom hele tråden du brødhode før du uttaler deg.
HI
Anonym
01:52 22.05.2008
Ja på andre kjenner man seg selv......
Traff jeg spikeren på hue siden du bare kan komme opp med brødhue?
Du bor sikkert på Mc Donald og Burger King siden du vet at feite folk spiser så stygt.
Så pass deg så du ikke blir feit sjøl.
Anonym