Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Min mor syns samboeren min er for gammel for meg...
18:29 21.05.2008
jeg er 21 og han er 25. Vi har et barn sammen.
Er det bare jeg som syns hun er veldig rar her?
Anonym
Sv: Min mor syns samboeren min er for gammel for meg...
18:31 21.05.2008
Vil si , meeeget rar...Dere er jo jevngamle etter vår tidsregning.
Anonymium
07:02 22.05.2008
Synes ikke det var no aldersforskjell å bry seg om :-) Hadde forstått henne om du var 12 og han var 16, men 22 og 25 er jo helt perfekt :-)
Anonym
18:36 21.05.2008
er da ikke store forskjellen det! synes moren din er rar ja.
Anonym
18:39 21.05.2008
hehe, da kan du fortelle om meg, moren min synes nemlig vår aldersforskjell er perfekt, jeg ble 22 i år og han ble 28...
Gutter er jo litt tregere enn oss jenter så de fleste BØR være litt eldre enn oss, det finnes jo selvsagt unntak da:p
Mamma&marken, med minimark..
18:48 21.05.2008
haha marken.. det skal være sikkert. jeg er 21 og han 22.. skulle ønske han var litt gammlere på noen omeråder jeg altså.. ! er jo bare en liten gutt på visse omeråder!!!
Anonym
18:51 21.05.2008
min søs er 19 og typen 27. normalt!
Anonym
18:51 21.05.2008
Jeg er 25 og han er 25. Skulle ønske han var et par år eldre og litt mer moden og ansvarsbevisst! Men aller helst skulle jeg ønske det var MEG som var et par år yngre:)
Anonym
18:52 21.05.2008
jeg er 22 og kjæresten 34- synes det er helt passe, egentlig... har aldri vært sammen med noen som er mindre enn 8 år eldre...
Anonym
19:36 21.05.2008
Når jeg så overskriften tenkte jeg kanskje han var over 10 år eldre enn deg og du ei ungberte på 20 hehe.

men 21 og 25 er jo helt normal aldersforskjell det da :)

Så ja veldig rar-
Anonym
19:37 21.05.2008
kjempe fin aldersforskjell :-)
helt normal. ikke bry deg om hva andre syns.
Anonym
19:51 21.05.2008
Hva er det med hun?? Hehe.. Jeg er 22 og sambo blir 35 i år.. Mora mi sier ikke noe, men har hørt rykter om at min bestemor går rundt å sier han er for gammel.. Men jeg bryr meg ikke.. Han er min å ingen andre sin:)
Anonym
20:20 21.05.2008
Eeeeh... det er jo nesten ikke noen aldersforskjell en gang?? Husker mamma ble litt lang i maska da jeg sa hvem jeg var ute med... da han er 10 år eldre, og hun visste hvem han var pga samme arbeidssted tidligere. Men etter at hun fikk snakka mer med han, har ikke alderen vært et spørsmål en gang. Du er jo voksen...
FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07}
20:23 21.05.2008
5,5 år mellom meg og sambo, og vi har vært i lag nå siden jeg var 17 og han 23... syns mora di er litt rar ja =) Ei venninne av meg er 22 og er i lag med en som ble 40 i år. DET er litt drøyt det! =) Ikke er han pen eller trofast heller...
Anonym
20:28 21.05.2008
Dette høres jo perfekt ut. Du får minne din mor på at gutter generelt er mer umodne enn jenter på samme alder, så at gutten er noen år eldre enn jenta, er bare en fordel. Da er det jo større sannsynlighet for at dere er på samme nivå mentalt sett. :-)
Anonym
21:45 21.05.2008
Ha ha.. Skjønner ikke moren din må jeg si. Det er jo helt klart ikke stor aldersforskjell!! Her er aldersforskjellen større ja. Selv ble jeg sammen da med min samboer da jeg var 21, nå er vi 29 og 37 og fortsatt veldig lykkelige sammen.
Anonym
21:58 21.05.2008
Hihi! Lurer på hva din mor hadde sagt om mitt forhold da. han er 12 år eldre enn meg
Hilde_85
22:12 21.05.2008
Skjønner ikke problemet.
Jeg syntes det var ille da datteren min var 18,og sammen med en på 27...men henne om det.
Anonym
00:44 22.05.2008
eg e 20, å han e 27.. ser ingen problem..
Anonym
00:53 22.05.2008
Jeg var femten og sammen med en på 24 et års tid i min ungdom.... Ikke engang da fikk jeg kommentarer fra foreldrene mine...
Men så lenge begge er voksne så er det vel ikke noe problem... spurt henne hvor gammel hun mener typen din burde være? eller hva som er negativt med at han er litt eldre enn deg?
Anonym
01:10 22.05.2008
Ja din mor er rar....

søskenbarnet til min samboer er 23 og samboern hennes er 43...ja, 43! førti tre....

ingen sier noen ting om det. ingen bryr seg i denne familien....aldersforskjellen deres er jo fin.
jeg er 19(blir 20 i år) han blir 23 i år....
Anonym
02:27 22.05.2008
Når jeg var 21 var min samboer 34 ;)
Småsporvinj gjeng på tryne
09:20 22.05.2008
Min første mann var 14 år eldre enn meg, og jeg hørte faktisk aldri noe negativt fra noen i familien.. Egentlig litt rart siden jeg var 20 og han 34 da vi fikk barn... Men vi kunne spøke og le av det, så andre visste at dette ikke skjemmet oss...

Som det blir sagt over her, hadde du vært 15 og han 19 så kunne kanskje moren din heve et øyebryn.
Anonym
09:41 22.05.2008
Min samboer er 35, og jeg er 26.
Vi ble sammen for to og et halvt år siden. Noen synes kanskje det var litt stor aldersforskjell. Men hvis vi for eksempel hadde blitt sammen da jeg var 16, og han 25, så hadde det nok vært annerledes.

Skjønner ikke hvorfor moren din synes han er for gammel. Dere er jo for jevngamle å regne. Samme generasjon. Sambo og jeg er født i hvert vårt tiår, og det merkes nok mere. Selv om jeg aldri har hatt noe problemer med det. Mamma synes han er den perfekte mann.
Rebekka82FØDEKLAR:)
09:47 22.05.2008
Er ikke noen aldersforskjell og snakke om det da.
Og jeg mener det at hvis man trives sammen og har det bra sammen så spiller alder ingen trille..
Er selv gift med en som er 13 år eldre enn meg, og jeg merker aldri den aldersforskjellen...

Ikke tenk på det mora di sier du, til syvende og sist, så har hu ingenting og si allikevel...
Liss 03.07.08
09:55 22.05.2008
Moren din er veldig rar. Han er jo ikke noe særlig eldre enn deg. 4 år er jo ingenting. Samboeren min er 8 år eldre enn meg. Jeg syns det er på grensen til litt mye, men det går veldig bra det også, og jeg føler vi er på samme nivå..
kajakn&Daniel
10:19 22.05.2008
Seiøst? Ventet å lese om en på førti. Ei jeg vet om er sammen med en i 50 årene. Hun er 19 og nå tobarnsmor. Hans unger bege to. Vært sammen siden hun var 16. Æsj!!
Anonym
10:24 22.05.2008
Det er ti år mellom meg og min samboer, og mamma likte det ikke i begynnelsen, men da var jo jeg bare 16 år da! Vi har vært sammen i 10-11 år nå, og da spiller ikke alderen noen rolle lengre..

Men jeg må si at fire år imellom er jo ingenting!

Hvor mange år er det mellom din mor og hennes mann forresten?
Det hadde vært morsomt å visst om hun har dobbeltmoral på dette området :)
Nina_J
10:43 22.05.2008
ehh syntes da ikke det var noe ille.
Chris&Spira
12:32 22.05.2008
Min samboer er 30 og jeg er 19...Men ingen som reagerer på det. Ble sammen rett etter jeg var fyllt 17...
Angelina gullet 20.12
12:38 22.05.2008
det va nå en helt normal aldersforskjell da;) Men er du sikker på at det ikke er noe annet som ligger bak da? at hun ikke liker han eller noe sånt??
Anonym
13:36 22.05.2008
Jg er 20 nå, og holder litt på med en på 31..hehe syns det er greit det liksom.
Anonym
13:41 22.05.2008
jeg blir 28, han er 23, og det er flere som syntes at jeg var gammel for han, til det møtte oss sammen.. jeg har vært sammen med gutter som har vært i trettiårene, og de var mindre voksen enn min nåværende kjæreste.. jeg har aldri hatt et bedre og mer velfungerende forhold!
missey
14:02 22.05.2008
Hehe, stefaren min er jo faktisk 6 år eldre enn mamma da...
Hun liker ham absolutt, tror bare hun må ha noe å kverulere på.

HI
Anonym
14:07 22.05.2008
Jøss! For en rar mamma! Jeg leste overskriften, og tenkte "ja,ja, her er det en som har funnet seg en kjæreste, som nesten kunne vært faren hennes". Men de par årenes aldersforskjell, er jo ingenting! (Jeg er forresten to år eldre, enn elsklingen min.)
Anonym
16:33 22.05.2008
jeg må også medgi at hun virker litt rar ettersom hun mener at han er for gammel for deg! min sambo er 24, jeg er 19 og vi har barn sammen.
synes vi passer godt sammen og kunne aldri tenke meg å være sammen med en jevnaldrende gutt- been there, done that! aldri igjen!
hehe :)

mummitroll venter nr. 2
19:48 22.05.2008
TIL ANONYM 20:23: Hvor bor denne venninna di som er 22 år og er sammen med en på 40? Stemmer godt med ei jeg kjenner nemlig, bortsett fra at jeg ikke vet noe om utroskap...
Anonym
20:00 22.05.2008
Du bør skrive ut denne siden og vise din mor.Er helt latterlig egentlig å kalle 3 år for stor aldersforskjell,. mine foreldre og besteforeldre osv har mer enn 3 års mellomrom alle sammen.

Er jo helt normalt at jenter finner seg gutter som er litt eldre, for er jo litt sånn at gutter er litt tregere/barnsligere for alderen enn jenter;o)
(ikke slemt ment da, hehe)

kos deg med samboer du, flere venninder er sammen med mye eldre gutter/menn enn det.
andregangsgravid:0)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)