Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen her som har vært eller er gravide? Hvor lang tid tok det før dere fant ut at dere var/er gravide?
17:28 21.05.2008
Jeg lurer så fælt på det :)
Spådama *baby i magen?*
Sv: Noen her som har vært eller er gravide? Hvor lang tid tok det før dere fant ut at dere var/er gravide?
19:15 21.05.2008
Det lurer jeg på oxo.. Er fint å høre om noen som klarer det innimellom, får tilbake håpet litt da:)
Kan ikke du spå meg da? Prøvde å spørre deg innpå spå oxo,men forstår at dere spådamene har masse å gjøre.Men hadde vært moro om du ville:)
momaja 20pp
Sv: Noen her som har vært eller er gravide? Hvor lang tid tok det før dere fant ut at dere var/er gravide?
21:04 21.05.2008
jeg har en datter på snart 2 og med henne hadde jeg mine mistanker rett etter jeg må ha hatt el... for jeg gikk en stund før ikm og bare visste jeg ikke fikk den....
alexandra_06+en til?
00:00 22.05.2008
jeg gikk på pergo, så jeg visste når jeg hade el og ikm. testet 3 dager før ikm og den ble positiv ;)
vil ha spire i magen min igjen
11:44 22.05.2008
Har en liten mini her i hus, og ble gravid på andre pp. Visste ikkje da at jeg har pco. Gyn legen sier og at jeg ikke vil ha problemer med å bli gravid, må bare finne el som hopper litt rundt.
Så det går absolutt:):)
Anonym
12:58 23.05.2008
Hei!
Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var 3 uker på vei. Gikk på pergo så jeg hadde jo en forhåpning at det skulle skje også:> Fikk den første mistanken da puppene ble utrolig vonde. Men det er vel individuelt hvor fort man merker det da...
blinke
08:33 1.06.2008
jeg merket det ikke før det hadde gått 6-7 uker og kvalmen begynte å komme..
Tok noen dager før hjernen koblet og jeg tenkte jeg skullle ta en test!
-=mammatil2=-
00:34 2.06.2008
Første gangen skjønte jeg ingenting enda jeg var kvalm, frøs, og sluttet å drikke kaffe. Var vel 8-9 uker på vei før jeg skjønte det og tok en test. Da hadde jeg ikke regelmessig mens, og jeg hadde gått 2 runder på Pergo uten resultat og gikk og ventet på lapraskopiundersøkelse.

Andre gangen nå kunne jeg stille mensen etter klokka, så gubben kommenterte det dagen etter at jeg skulle fått den.
Fuglehjertet
19:05 2.06.2008
Spår ikke her inne, men kan spørre meg på spå-forumet :):):)

Akkurat, men det er jo kjempe fint at det er folk som får pos. test her da..

Jeg har funnet ut at jeg har vært gravid også gikk det desverre galt.
Men da har jeg muligheten til å slanke meg litt før jeg blir det neste gang :):) da er det jo lettere å beholde..

jegf syns det også var veldig dårlig gjort nå at ikke legen sendte meg på ul, jeg var jo før. evt ikm. men likevel, jeg var så sikker på at jeg var gravid, og det var jeg å.. man får ikke større pupper osv ved pcos..hehe... det er ikke mulig =P

Men.. mamma trudde jeg bare innbildte meg alt da.. hmm.. jeg ble skikkelig lei meg..neste gang gidder jeg ikke å snakke med noen bortsett fra samboeren min og legene før det er "sikkert" at det går bra.. argh...

også en ting til.. som er viktig.. vi med pcos kan teste pos. ca 8-10 dager etter ikm :) for de som ikke vet det :) jeg visste ikke..hehehe...

Hilsen spådama som har bytta nick..hehehe
kokkosbolla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------