Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
SMS, MSN, NETTPROFILER..
08:38 21.05.2008
Hei dere pappaer.

Jeg er mamma til en gutt på 5 mnd, men dette er forumet hvor jeg tror jeg får best, flest svar. (Trenger svar fra dere menn).

Saken er den at min samboer har hatt og har kontakt med andre jenter på sms. msn og har profil på nettet Av den grove sorten.. Dette har vært ett gjennomgående problem som dukker opp stadig vekk, han har tidliger sagt han har slettet profilen og kuttet kontakten. Men så har han kjedet seg og åpnet den igjen.

Jeg har sagt at jeg ikke godtar det, da jeg synes dette er tillits brudd.

Hans forklaring er at han sliter med leddsmerter, psoerasis og han føler ikke at han strekker til hjemme og for meg. pga smertene. Så hans forklaring er at han bruker det som en tilflukt i en fantasi verden når han ikke har det bra med seg selv. Og at det disse jentene ikke betyr noe for han. Han sier det er meg han vil dele resten av livet med og det er meg han kommer hjem til hver dag osv.

Som dere skjønner har vi diskutert dette mange ganger.

Dette har resultert i at jeg ikke stoler på han så jeg sjekker tlf hans og vet hvor han har profil på nettet. (Dette vet han). Jeg har sett at det dreier seg om sex, bilder mld osv.

Vi har veldig sjeldent sex, det er han som ikke vil. Han sier det er pga smertene og sliten.

Jeg har prøvd alle metoder, sendt han sexy sms, mail men jeg får ikke noen respons. Vært positiv og ikke mase. fortelle han at han tenner meg, kjærtegne han osv.

Jeg har sagt at om det ikke blir slutt på dette, blir jeg nødt til å forlate han, da dette ødelegger meg. Dette går på min selvtillit og selvfølelse.

Han er min store kjærlighet. og vi holder på å bygge hus sammen.

Jeg skjønner bare ikke dette, så hadde vært fint med noen meninger fra dere.

Hilsen fortvilt mamma
Anonym
Sv: SMS, MSN, NETTPROFILER..
15:21 24.08.2008
det er ikke akseptablet å holde på sånn!

enten slutter han med det jævla køddet, og velger der.
eller så får han fortsette å holde på slik, men da ALENE!

kan jo spørre han om han synes det er verdt det, og kun se dattera annahver helg, pga internett og sms...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)