Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
noen alenemødre her?
15:09 20.05.2008
har et barn på 1 år, og er gravid med nr 2 som kommer når han er ca. 1,5 år. Nå skal samboeren flytte, og jeg blir alene både som høygravid med en liten en, og ikke minst med to små etterhvert. Har ingen familie i nærheten, så ser for meg at det blir lite avlastning. Noen som har noen erfaringer, gode råd, tips til hva som gjør dagene lettere når en er alene med to små? Jeg ammer fortsatt barnet mitt, men vil gjerne slutte snart før nestemann kommer.. tror det blir litt vanskelig, da han er veldig glad i puppen, og som sagt så kan jo ikke faren legge han eller gå inn til han om morgenen. Noen erfaringer med det? Tips?
Anonym
Sv: noen alenemødre her?
22:55 24.05.2008
Hei:) jeg er i nesten samme situasjon som deg, bare att min er straks 11 mån. Har termin i starten av januar. Jeg er også alene. Men siden jeg ikke er noe lenger frem enn det du er så kan jeg ikke hjelpe stort tror jeg....Er temmelig skrekkslagen til tider og noen ganger blir jeg helt varm i kroppen av tanken på en till:) Jeg har ikke ammet siden nr 1 var 4 uker. (var ikke noe å hente) Så det problemet har jeg jo ikke da. Men kan du ikke rådføre deg på helsestasjon om akkurat det dilemmaet der? Kommer du på noen lure ider etterhvert så tar jeg gjerne imot, føler meg til tider som ett lite barn som er plassert alene ute i skogen eller noe sånt...hehe
Anonym
Sv: noen alenemødre her?
13:10 29.08.2008
Jeg er også alene med ei jente på 1 år og 7 mnd og har termin i oktober...
Skremmende å snart være tobarnsmor, men må man så må man....
Vilde*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)