Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Hvor reise i des/jan med to barn på 1 og 3 år?
12:13 20.05.2008
Kom gjerne med forslag på hotell eller anbefaling hvor man ikke bør bo/reise til.
To under
Sv: Hvor reise i des/jan med to barn på 1 og 3 år?
20:19 21.05.2008
Tenerife er kjempefint, og kan anbefale Sunwing Resort Fanabe og Compostela Beach Club. Spes. Sunwing er helt topp!

www.ving.no/sunwing
www.ving.no/sungarden
&#9829noramams&#9829
20:39 21.05.2008
Gran Canaria, i nærheten av Amadores stranden, eller puerto mogan. Eller Lanzarote, og da helt sør på øya. Vi har vært begge steder, første sted med en på 11 mnd, og andre stedet med en på 1 og en på 3 år, bodde på Startour sitt hotell, med masse underholding av Bamse verdens sterkeste bjørn osv. Barnevennlig, rolig og masse god mat.
Cresbel
20:12 6.06.2008
I syden er det stort sett for kaldt på denne årstiden til badevær, kan jo være heldig, men veldig utrygt vær da. Vi satser heller på den stabile varmen i Orlando, Florida. I nov-feb er det som en norsk sommer der, passe varmt for barna. Ta en titt på www.norwegianvilla.com, som er min hjemmeside. Vi leier ut villaen vår som er 5min unna Disney World, hvor sønnen min på 3år er helt i ekstase. Han har vært i Orlando 3 ganger og minstemann på 10mnd har vært der en gang alt. Huset har sengeplass til 10, privat oppvarmet basseng på 50kvm og spa. 3 kvarters kjøretur til vestkysten Tampa bay med lange hvite sandstrender så langt øye kan se, eller Daytona beach på østkysten.
Flyturen har aldri vært noe å klage på. Barna har hatt med bøker, dvder, bærbar dvdspiller. På flyturen hjem har vi satt bildene i album og gått igjennom hele turen med barna og da går timene fort.
Stine`80
22:01 8.06.2008
Takk for tipset! Ble supergira, men så så jeg at det var utleid i november:-( Vi har endret litt på reisetidspunkt. MEN skal absolutt lagre adressen din. Jeg jobbet mye med USA tidligere, og har vært i Florida rundt før. Etter å ha lest ¨på nettsiden deres fikk jeg litt USA abstinenser igjen;-)
To under
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------