Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Jeg bærer på en forferdelig tung hemmelighet jeg gjerne vil dele med dere
23:39 19.05.2008
Men så er den så innmari hemmelig og tung, at jeg kan ikke.
Det er helt sant.
Anonym
Sv: Jeg bærer på en forferdelig tung hemmelighet jeg gjerne vil dele med dere
23:41 19.05.2008
Hvor mye veier den da?
Anonym
23:43 19.05.2008
ja, og det bare måtte du skrive her inne??? herregud.. snakk om å gjøre stakkars gravide kvinner som bare sitter og griper etter sladder og hemligheter nysgjerrige..!!! hmm..
Anonym
23:43 19.05.2008
Den er tyngre enn noen av dine,iallefall. Sånn kan det vel kanskje beskrives. Prøver å ikke tenke så mye på dette her, men det kommer jo fram innimellom,og da skulle jeg ønske jeg hadde noen å snakke med.
Anonym
23:42 19.05.2008
Jobber du i butikk,kanskje?
Anonym
23:54 19.05.2008
Nei,hva har det med saken å gjøre?
Det har seg slik at denne hemmeligheten er av en så alvorlig grad at det er best jeg ikke sier mer.
Takk for meg.
Anonym
23:59 19.05.2008
Det gjør vel ikke noe om du skriver ned hemmeligheten her? Du er jo anonym, så ingen kjenner deg igjen.

Og det kan jo hjelpe om du får det ut, selv om det er på DiB?
Anonym
00:04 20.05.2008
Nei, det kan jeg dessverre ikke. Men jeg akulle gjerne visst hvem jeg kunne sagt det til,som aldri gikk videre med det jeg har på hjertet. Det har å gjøre med mannen min, og jeg klarer ikke snakke med han om det.Er nok litt redd for at det kommer til å skje noe tragisk om jeg lar han skjønne at jeg grubler mye ver noe han fortalte meg for en god del år siden, da foroldet var ferskt. Jeg får vondt av å tenke så mye på det han fortalte, og må få sagt det til noen jeg kan være absolutt sikker på ikke går videre med det. Finnes det katolske prester på nettet? Det finnes ingen her jeg bor,såvidt jeg vet
Anonym
00:06 20.05.2008
Er det noe mannen din har gjort, eller noe noen har gjort mot han?
Anonym
00:06 20.05.2008
Det finnes mennesker du kan prate med i all fortrolighet, leger, psykologer, diakoner, prester... De har alle taushetsplikt og går ikke videre til noen med det du forteller...

Jeg vil anbefale at du gjør det...

Du trenger ingen katolsk prest, ser du ;-)
Anonym
00:04 20.05.2008
Den hemmeligheten er nok så tung at hun til slutt ikke orket å drasse på den, den ble rett og slett for tung. Derfor har hun nå glemt hva denne tunge hemmeligheten var. Derfor får vi aldrig greie på hva denne hemmeligheten var.
Men man kan jo gjette seg til hva det er....er det noen som har forslag???
Anonym
00:13 20.05.2008
anonym 00:04: du trenger ikke gjøre narr av meg, Dette er en reell byrde for meg

HI

PS:Det heter aldri. Ikke adriG
Anonym
00:07 20.05.2008
Du kan kanskje ta kontakt med en sjelesørger, en prest eller noe? Ellers så har jo psykologer taushetsplikt.
Evt kan du jo si til mannen din at du trenger å snakke om det, dersom det er hans hemmelighet du bærer på, og som plager deg.
KaMa
01:06 20.05.2008
KaMa, jeg tror ikke det plager mannen min, men det er hans hemmelighet som har blitt min,for å si det sånn.
Anonym
00:08 20.05.2008
vist du absolutt vil betro deg til noen, så holder jeg tett :)

Men jeg hadde ikke selv valgt å stolt på en fremmend her inne da..

Men det hjelper å snakke ut, skrive ned det som tynger deg.

Er det fare for du blir gjennkjent visst du skriver det ned her da?
Lille meg venter nr3
00:16 20.05.2008
HI:

Er du en frodig dame i trettiårene som har kost deg litt for mye med en mørk, utenlandsk mann?
Anonym
00:19 20.05.2008
Hah, her higrer hyenene etter noe saftig å meske seg med.

HI: kanskje det hjelper om du skriver ned tankene dine i et brev/dagbok e.l.

Og som flere har nevnt finnes der flust av mennesker man kan prate med som har taushetsplikt.
Småsporvinj gjeng på tryne
00:23 20.05.2008
Forresten, jeg endrer spørsmålet mitt.
Er mannen din av utenlandsk opprinnelse og veldig opptatt av ære og slike ting?

Grunnen til at HI ikke svarer, er vel fordi jeg har rett.
Anonym
00:37 20.05.2008
æresdrap du tenker på nå?
Anonym
00:51 20.05.2008
Grunnen til at jeg ikke svarte,var at jeg fikk problemer med datamaskinen min. Nei,det dreier seg så slettes ikke om æresdrap.Er heller ikke frodig dame i trettiårene.
Anonym
00:58 20.05.2008
Du kan ikke si litt hva det handler om... vart desverre fryktelig nysjerrig!! Hadde vel mye med din måte å fremlegge det på... Så ikke bli sint på meg!!

Men hvis du vil lette på hjerte så anbefaler jeg som andre har nevnt prester, lege, psykolog o.l

Men gi noen stikkord til oss??
Anonym
01:04 20.05.2008
Jeg ber oppriktig om unnskyldning for at du ble så nysgjerrig. Men det er av en såpass alvorlig karakter at jeg ikke kan gi stikkord. Men jeg vil gjerne dele, men kan ikke. Forstår du? Håper det.
Jeg har begynt å tenke at jeg kanskje er medskyldig i noe, hvis jeg holder tett. Og så har jeg tenkt at jeg vet jo nesten ikke noe om det som skjedde, og at så lenge jeg vet minst mulig, så er det kanskje det beste?
Jeg får kanskje nevne det til en prest.Om det dukker opp en på min vei.Tror nesten de holder tett med det meste.
Anonym
01:26 20.05.2008
Tror dette er et tulleinnlegg, bare for å få oppmerksomhet jeg... Her kan man jo skrive anonymt. Ingen grunn til å ikke fortelle hva dette dreier seg om. Hva er uansett poenget?
Anonym
01:40 20.05.2008
Hvorfor tror du det er et tulleinnlegg? Vil du sove bedre i natt om du visste hva jeg bærer på?Neppe.
Jeg skrev det her fordi jeg har noe tungt på hjertet,og som jeg ikke kan dele med andre, enda så mye jeg gjerne vil gjøre det.

HI
Anonym
01:44 20.05.2008
Kan ikke se noe som helst konstruktivt med dette, så nei, dette tror jeg ikke noe på....

Det er ingen grunn til at HI ikke kan dele hemmeligheten med oss...

Anonym
01:46 20.05.2008
jeg tror du er den nye samboeren til xen min , mange stygge ting som skjulte seg der .
tipper du er medskyldig som holder tett, det tror jeg jeg også er
Anonym
01:44 20.05.2008
Vil også nevne at jeg hadde fått mye mer oppmerksomhet dersom jeg skrev under med fullt nick på skravlesiden.Det er nettopp det jeg vil unngå. Og sier jeg hva det er, kommer jeg til å få uønsket oppmerksomhet.
Kan du ikke akseptere at jeg har lyst til å fortelle, men kan virkelig ikke,l da får du la være å svare mer på denne tråden.
Det kommer jeg til å gjøre.
Anonym
01:47 20.05.2008
Skjønner ikke hvorfor i alle dager dette hovedinnlegget ble skrevet. Har kongen bare 2 dager igjen å leve, eller noe slikt? I så fall er det vel bare så at far har bare 2 dager igjen å leve... eller noe slikt?

Nei, dette synes jeg var dustete. Folk har virkelig eksponeringstrang noen ganger som får seg til å skrive slike innlegg. Utrolig hva folk skal gjøre seg interessante for...

Anonym
01:46 20.05.2008
Kjære Anonym HI
Jeg tror deg når du sier at du har båret en tung byrde i mange år. Det virker som du er moden for å dele denne byrden med noen. Tror også det er klokt ikke å gjøre det på nettet.
Ring en prest i morgen. Kanskje lurt å forhøre deg litt diskret om hvem som er moden og modig og erfaren. Godt å få sagt det til noen som tar deg alvorlig, uten å gå videre med det.
Lykke til!
Anonym
07:18 20.05.2008
Hahahahahahaha... Ler meg ihjel!
Anonym
08:16 20.05.2008
Hvis dette er seriøst går jeg ut fra at samboeren til HI har gjort noe grovt kriminelt som omhandler overgrep mot mennesker i en eller annen form (drap, pedofili, voldtekt eller noe i den dur).

Hvis dette er noe som skjedde før din tid er du ikke medskyldig i forbrytelsen, men alt etter hva historien går ut på kan du kanskje siktes for å ha hindret etterforskningen. Hvis det er snakk om f.eks vedvarende overgrep eller stor risiko for at han fortsatt driver med overgrep mot noen kan du kanskje sies å være medskyldig siden du har en samfunnsplikt som går ut på å melde fra hvis noen skader andre, slik at overgrepene stanser.

Hvis det er snakk om at han har begått en forbrytelse en gang, og det ikke er fare for gjentakelse vil en psykolog ha taushetsplikt. Hvis det derimot er snakk om at han f.eks har forgrepet seg på et barn, og dere har barn sammen er det mulig at psykologen plikter å melde fra til bv siden det kan være fare for at han forgriper seg på eget barn.

Hvis han har drept noen i f.eks en slåsskamp vil psykologen ha taushetsplikt siden det er noe som er gjort, men ikke nødvendigvis er sannsynlig at skjer igjen.
Anonym
08:38 20.05.2008
Kan ikke være lett å ha det slik, men må jo si det sånn. Har det seg slik at du vet at han har gjort kriminelle saker, som har gått utover andre mennesker. Ja, da er du faktisk like medskyldig om du ikke går videre med det, slik at det kan bli oppklart. Man er like skyldig om man står å holder vakt uten for banken under et ran, enn om man er inne i banken.
Men er du katolikk, så lenge du vil snakke med en katolsk prest?? Eller har du bare sett for mye på filmer og sett at de skrifter til en katolskprest der. Bare lurer!!
Anonym
09:36 20.05.2008
HI HER:) DETTE ER ET TULLE INNLEGG:) HA HA HA HA
Anonym
10:18 20.05.2008
la meg brukte fjortisbegrepet, get a life! du har virkelig for lite å finne på å livet ditt. stakkars deg.. hvis du synes dette er morsomt, så vil jeg introdusere deg for kabal i stedet. latterlig!
Anonym
11:07 20.05.2008
Har du hørt at det ikke er så lurt å rope "ulv, ulv"?
KaMa
19:11 20.05.2008
Anonym 08:16: Tusen takk for konstruktivt svar. Jeg har ikke svart på tråden siden i går, og synes det er trist at noen gir seg ut for å være HI, og skriver hele greia er tull. Det er ikke tull. Dette er en alvorlig belastning, og jeg kan faktisk ikke legge det ut her, om jeg aldri så mye ville gjort det.

Det handler ikke om overgrep på barn. Jeg tror jeg bare skal holde det for meg selv etter å ha lest tråden her. Ta det med meg til grava mi,rett og slett. Maken til dømmende folk skal man lete lenge etter. Det er jo ikke jeg som har gjort dette, og det er heller ikke min feil at dette skjedde. O dere forstår ikke hvor mye jeg gjerne skulle delt dette med dere, og fått synspunkter.
Hvorfor skulle jeg orke å finne opp en sånn tråd? Har da andre ting jeg heller skulle brukt tiden min på. Men dette er noe jeg absolutt ikke kan snakke med familie og venner om. Og nå som jeg tenkte kanskje åpne meg for dere, så ombestemte jeg meg etter å ha lest videre i dag.

Jeg er heller ikke katolikk, men mener kanskje å ha oppfattet at de har taushetsplikt langt mere enn en psykolog,ansikt til ansikt ville hatt.

Hilsen HI
Anonym
11:23 20.05.2008
Dette må være toppen av hva en gravid dame gjør for oppmerksomhet....
Anonym
11:33 20.05.2008
Eller bunnen av hva anonyme gjør for å få grave i andres dritt.
sug lut laserfnask
11:38 20.05.2008
Hah, folk er bare sure fordi de ikke fikk sladderkake.
Småsporvinj gjeng på tryne
19:16 20.05.2008
haha.. tipper han har drept eller bortført noen!!!
Anonym
19:18 20.05.2008
Og det viser bare hva folk egentlig er interessert i : Sladderen, og ikke mennesket bak en tragedie.

Hilsen HI
Anonym
19:20 20.05.2008
Jeg er ikke på BIM. Jeg er på DIB. Og ikke gravid for øyeblikket,sist jeg sjekket.

HI
Anonym
19:16 20.05.2008
Kjære deg
Å gå rundt å bære på ting er vanskelig, og det er ødeleggende for livskvaliteten din. Du kan ringe kirkens sos (81533300) og snakke med et helt vanlig menneske om det du bærer på. Du kan garantert være helt anonym, og til og med telefonnummeret ditt vises ikke på noe display! Jeg er selv frivillig, og tro meg, jeg får høre mye på en vakt - ting som er for vonde og trasige å leve med uten å få det ut.
Du trenger heller ikke å snakke om religion hvos du ikke vil. På denne telefonen vil du ikke bli møtt med dømmende ord, men med forståelse og to lyttende ører!
Klem fra meg:)
Anonym
19:18 20.05.2008
Å herregud, ikke si at dere sitter å tygger på dette innlegget enda??
Anonym
19:21 20.05.2008
Takk for det rådet. Skal huske på det. Er du sikker på at det er anonymt om jeg ringer dem?
Anonym
19:29 20.05.2008
er ikke anonym som gav deg nr, men ja, det er 100 % anonymt.. med mindre du sier hvem du er.. lykke itl å håper det hjelper deg!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)