Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Typisk lavstatusyrke!! Jeg ser ned på de taperne som jobber i butikk!!
 22:54 19.05.2008
Må være det mest destruktive yrke som finnes!! på lik linje med de ssom jobber i bar og sikkerhetskontroll på flyplasser!!!
Anonym
Sv: Typisk lavstatusyrke!! Jeg ser ned på de taperne som jobber i butikk!!
 22:56 19.05.2008
Helt enig. For ikke å snakke om dørvakter. De ler jeg litt av!!!
Anonym
 22:57 19.05.2008
Har du en feilkobling oppi knotten eller?
Fortell meg hva du skulle gjort om det ikke var noen som gadd å sitte i butikken for å selge DEG matvarene du trengte?? Dyrket dem selv kanskje??

Get a grip!
Anonym
Javel? Å dere er så mye bedre da likssom?

Være glad noen gidder å jobbe på slike plasser. Man må jo ha noen til de stillingene også
Anonym
 23:00 19.05.2008
Det er faktisk helt topp å jobbe i butikk! Får møte og prate med så mange hyggelige mennesker hver dag. Et variert og spennende yrke. Har en mistanke om at HI ikke mener det hun skriver, men er ute etter litt krangel.

Anonym
 23:01 19.05.2008
saklig... så fint for dere at dere er så velutdannede da.. falske kjerringer... tipper dere smiler fint til den koslige dama i kassa når hun sier "ha en fin dag"... Flott at hun ikke vet hvordan dere er da.. haha.. noen som er lei av å ikke få oppmerksomhet på "krangle" tipper jeg?
Anonym
Tror ikke du ser ned på dem i det hele tatt jeg. Du er bare ute etter å provosere.
Anonym
 22:58 19.05.2008
Jeg jobber i butikk.Og kan skrive korrekt.
Hva jobber du med da,som er så mye bedre enn oss?
Ikke som norsklærer hvertfall...
Spinderella
 22:59 19.05.2008
Et annet destruktivt yrke etter min mening er typiske leder stillinger og andre tobbjobber som krever at man er masse vekk fra familien. DET er destruktivt det.
Anonym
Butikkjobb er jo ikke akkurat noe en tart med hjem for å skryte av til familien da:-)

Hi.
Anonym
 23:05 19.05.2008
har ikke behov for å skryte av meg selv!!! såpass selvtillit har jeg at jeg ikke trenger andres godkjenning på alt... har du?
Anonym
For å ikke snakke om de som studerer til høyere utdannelse. Det er skikkelig lavmål, det. Bruke så mye tid og krefter på noe som ender opp med en dårlig betalt jobb og en tittel som ingen bryr seg om...
Anonym
 23:32 19.05.2008
Det er ikke jobben man lever for, det er familie, fritid og venner.
Jobben er bare noen man har for å ha råd til å gjøre det man egentlig vil.

Å skryte av jobben sin er forøvrig veldig lavmål det å. Litt vell "pappan min er strekere enn pappan din" lissom.
Anonym
 22:59 19.05.2008
Hvordan skal man handle mat eller klær om det ikke er noen som selger dem?
Har du tenkt på at mange av di som jobber i butikker/puber betaler seg igjennom studier?
Hvor mye fælt hadde ikke skjedd i verden om vi ikke hadde sikkerhetskontroller på flyplasser?
Jeg synes ganske synd på deg... du virker veldig bitter.....

God natt du sinna menneske
ateena_k
 23:00 19.05.2008
finnes mange gode stillinger i en butikk!! har selv drevet butikk, og gleder meg til jobb hver dag...
jeg tener også mye mye mer en flere av mine venner som har jobb etter utdannelse....

å hva jobber så du med da som ser ned på butikk jobber??
Anonym
 23:04 19.05.2008
Jeg ser ned på de streberne som tar år på år med dyr utdanning, bare for å kunne få ei sjefsstilling... da kan man jobbe minst mulig og bosse med andre.. Jævla latsabber:)
Anonym
 23:02 19.05.2008
Er jo bare latsabber og tapere som jobber i butikk. Det vet jo alle.

HI
Anonym
Skjønner at du er ute for å provosere,men for å bli provosert hadde det hjulpet at du hadde en anelse om hvordan det er å jobbe i butikk.
Spinderella
Vel, da kan jeg opplyse deg at de aller fleste som jobber i butikk er legestudenter, juss-studenter, siviløkonomstudenter, lærerstudenter osv. osv. osv... JA, SKIKKELIG JÆVLA LAVSTATUS MENNESKER ALTSÅ!

Herregud, så upplyst du er....

Anonym
 23:07 19.05.2008
Hvis d bare e tapere som jobber i butikk, så burde jo du funne deg en butikkstilling HI!!! For du er jo tydligvis den største taperen av de alle!!!Idiot:)
Cathrine 85*Uke 34*
 23:12 19.05.2008
Jeg jobber faktisk på nav som kundekonsulent og tar for meg slike tapere som dere hver eneste dag!! butikkansatte er dde som sliter meest med sykemelding og syter mest over dårlig lønn og arbeidslyst!
Anonym
 23:15 19.05.2008
Jeg har aldri vært imponert over kommuneansatte - og du imponerer meg ikke spesielt mye mer. Den holdningen du har og fremviser kvalifiserer faktisk for oppsigelse. Folk med litt vett i hue representerer ikke arbeidsgiveren sin på den måten du gjør nå....

herregud - du må jo være det dummeste brødet jeg noen gang har sett her inne...
Anonym
 23:18 19.05.2008
heh.. spørs hvem som er dum det tjukka:-) ser du hiser deg opp ganske bra, så jeg nyter jo hvert sekund her:-)
Anonym
 23:24 19.05.2008
Vel, jeg har selv 7 års høyere utdannelse og burde vel se ned på de fleste, men det gjør jeg altså ikke... Men, som du sier, jeg blir provosert når folk på NAV her inne snakker dritt om klientene sine. Det strider litt i mot diverse lærdommer hos meg...

Anonym
 23:18 19.05.2008
hahaha.... jeg har aldri i hele mitt liv vært sykmeldt, og har heller aldri klaget over jobben min....og har god lønn!!!!!!!!!!!. men det jeg hører om folk som jobber på nav om hvor sure og vansklige å treige dere er så ser jeg heller på din jobb som lavstatus, ikke fordi dere er mindreverdig eller noe, men fordi de aller fleste er jo drit sure hele tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym
 23:21 19.05.2008
Vi er veel ikke treige!!! du er bare et slikt inkompetent menneeske som helsst burde vært degradert til vaksekjerring på en verna bedrift med de sslepphendte holdningene dine:-)
Anonym
 23:26 19.05.2008
hehe... tror jeg er høyere opp i "status" enn deg... jeg gjør Norge litt rikere med all skatt, moms, arbeidsgivergavgift og arbeidsplasser... hva med deg, hva gjør du for samfunnet?
Anonym
 23:11 19.05.2008
Jeg er både streber, som studerer på universitetet og jobber med et lavstatusyrke. Stakkars meg altså.. For jeg er en latsabb jeg er som både jobber og studerer. Huff å huff =)
=) Rondi (=
 23:13 19.05.2008
Du ender sikkert opp som attføringssklient etterhverrt!!

Hi.
Anonym
 23:19 19.05.2008
Kan ikke si meg mer enig.....de er så patetiske og tragiske, ustelt og jævlig. Det er liksom sånn at en kan bare la seg forfalle ved en butikkjobb, iallefall matbutikker. Skulle ikke vært lov!! Æsj
Anonym
 23:21 19.05.2008
kan dere ikke slenge på hva slags høyproffilert yrke dere har i samme slengen da?:) Så kan jeg se opp til dere og beundre dere:p
Anonym
 23:23 19.05.2008
Som saagt.. jeg er utdannet sosionom og jobber ved nav!!! tar meg av slike lavstatusmennesker som dere hver eneste dag!!

Hi.
Anonym
 23:28 19.05.2008
Merkelig holdning av en sosionom - er du sikker på at du fullførte studiene? Uansett er det jo bare et 3-års studium... så mye lærer dere tydeligvis ikke...

Anonym
 23:28 19.05.2008
Hvertfall ikke rettskrivning;-)
Spinderella
 23:30 19.05.2008
jeg var hjelpepleier de første 5 årene, men da jeg ikke taklet et slik lavstatusyrke, så tok jeg 3 årig utdannelse ja!! jeg passer perfekt til å jobbe på nav.
Anonym
 23:32 19.05.2008
Du får virkelig unnskylde at jeg har hengt meg opp i rettskrivningsfeilene dine,men har vanskelig for å tro på deg når du ikke kan skrive korrekt grammatikk engang.Og de er det skremmende mange av.
Spinderella
 23:30 19.05.2008
og hva hadde skjedd om du tok deg fri en uke? ingen ting!!!!!!
og hva hadde skjedd om butikkannsatte, reinholdspersonal, og sykepleiere tok seg fri en uke? katastrofe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ler av deg!!!!!!!!!!!!
Anonym
 23:34 19.05.2008
hehe... dere er lette å fyre opp her inne:-) *smaaaaaask* hilsen sosionomen:-)
Anonym
 23:44 19.05.2008
Irriterende med ss-feilene overalt, altså!;-)
Spinderella
 23:33 19.05.2008
Haha..hadde ikke sittet å skrøte over jobb på nav. skal ikke si at alle, men de fleste på nav e muggne og jævlige..og gjør vel heller ikke noen god jobb...synes alltid det er noe som ikke blir gjort der..Alltid går det så mye tid med et eller annet!!:)Synes ihverfall synd i de stakkers folkene som møter en sånn person som deg i skranken inne på nav!!
Cathrine 85*Uke 34*
 00:25 20.05.2008
Hva er det med mennesker, som må rakke ned på andre for å heve seg selv?!?!
Synes faktisk syndt på de jeg, for de kan umulig ha det godt med seg selv eller når de må legge igen innlegg her bare for å provosere. Sier faktisk mye om de bare det.
En ting er sikkert og det er at man slår ikke hånden av den som gir deg mat, så butikk ansatte, vaskehjelper osv må vi ha for at ting skal gå rundt. Har kanskje ikke tenkt på det like mye, som at den fyren man skal vise frem hjemme ikke kan jobbe i butikk,men ha en fin tittel og skryte av. Fint at noen velger fyren etter utdannelse og ikke indrekvaliteter, det blir sikkert et lykkelig liv. Penger og status er ikke alt!
Anonym
 12:15 21.05.2008
Hei. Skjønner du gjør dette for å provosere. Og det finnes vel ingen andre arbeidsplasser som blir mer rakket ned på enn NAV. I mine øyne er det absurd at sånne mennesker som deg sitter å jobber med andre mennensker. Ser ikke helt forskjellen på å sitte å trøkke på NAV eller sitte på Rema jeg. Jeg har mye mer nytte av de på Rema, bare så det er sagt. De jobber i det minste for lønna si. Jeg er veldig glad du sluttet som hjelpepleier da jeg aldri ville hatt deg til å stelle for mine nærmeste. Kun det beste er godt nok for de. Og for meg er ikke du det. Stavefeil og nedlatende oppførsel av en sosionom er jo også merkelig. Håper du sitter på andre siden av disken på NAV tilslutt. Som arbeidssøkende. Det eneste de gjør på NAV, er å "glemme" klientene sine, og sitte ute å røyke. For det er jo ikke lavmål... eller?
Så ber jeg deg ta denne diskusjonen på krangleforum, men det tørr du ikke. Siden du er så stolt av deg selv så kan det ikke gjøre noe å legge ut nick eller. Ha en strålende dag!

Ps. det finnes Norsk kurs for voksne. Vi kan ta ett sammen.
Anonym
 12:19 21.05.2008
Tapere?
Definer!
Anonym
 12:25 21.05.2008
Ha, ha, nå har ikke jeg lest alle svarene, så det er mulig jeg gjentar andre: jeg er kjempeglad for at jeg kan gå inn i alle mulige slags butikker og kjøpe det jeg trenger, og har overhodet ikke noe behov for å skryte "av min fantastiske karriere" til noen. Når jeg treffer sånne mennesker, ser jeg faktisk litt ned på DEM.
Anonym
 12:31 21.05.2008
"kundekonsulent".....hos NAV?
Artig!
Anonym
 12:27 21.05.2008
HI; Sånne sosionomer som deg gjør meg flau over yrkestittelen min!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------