Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
vert sammen i 3 år, 1 baby sammen og nå er det et reint helvette!
21:44 19.05.2008
huff! vi som hadde det så fint sammen, men nå, nei!! Det begynte faktisk når jeg ble gravid, tror egentli han hadde lyst at jeg skulle fjærne det, men turte ikke si det. Han er veeeldig vanskelig å prate med om vanskelige ting. Jeg irriterer meg over han sikketr 95% av uka, viss ikke mer. Vi er sure på hverandre, og han bryr seg ikke om den 5 mnd gamle babyen vår!!!! han er sikkert sammen med datra si 4-5 timer i uka..!!! frustrert! men jeg ELSKER familien hans, men ikke han (nå lenger). vi bor på en liten plass, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Rykte går jo fort og de bygges på noe kraftig! det tenker jeg masse på. men jeg kan jo ikke bo og vere sammen med en jeg ikke bryr meg om, en jeg faktisk ikke kan fordra lenger, bare pga av redselen for ryktene?!?!?! huff! hva ville dere gjort?
Anonym
Sv: vert sammen i 3 år, 1 baby sammen og nå er det et reint helvette!
01:53 20.05.2008
Kjenner meg igjen i deg.., men her er det fortsatt følelser med i bildet.. Bf forlot oss for 3 mnd siden, funnet seg en ny og i morgen kommer han for å hente tingene sine i leiligheten som en gang var vår... Så blir sittende med ingenting. Eller en vaskemaskin og et kjøleskap.. Aner ikke hva jeg skal gjøre.., har ikke seng engang... Og i tillegg er jeg langt nede pga han:(
Anonym
20:57 8.06.2008
Jeg ville gått og prøvd å ikke tenke på ryktene. Dessuten kan du prøve å holde litt kontakt med hans familie uansett. Samboeren min har kontakt med sin x sin familie. De likte han godt og da x'en hans gikk sa de fortsatt at de satte stor pris på om de fikk være barnevakt etc. Vi bruker dem innemellom akkurat som x'en hans ringer svigers. Det er deilig!
Anonym
19:28 14.06.2008
jeg har nettopp vært igjennom et 3års helvete og nå har jeg endelig samlet styrke og flyttet ut... og det var fantastisk godt å endelig komme seg ut istedenfor å gå inni det rene helvete med den sure stemningen og ekle spenningen i huset.

hadde en tid tro på at det skulle bli bedre men neida det ble værre...
alltiduheldig
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)