Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Ohhh Shiiiit!! Gravid, men vet ikke hvem faren er:-(
17:54 19.05.2008
for 1 mnd siden hadde jeg sex med 3 stk i løpet av 2 dager. Sambo er uvitende til de 2 andre!!Har et dilemma her jeg ikke helt vet hvordan jeg skal komme meg ut av. Forøvrig har jeg 3 stk unger fra før, med sambo. Noen som har opplevd dette?
Anonym
Sv: Ohhh Shiiiit!! Gravid, men vet ikke hvem faren er:-(
17:58 19.05.2008
Nei, heldigvis har jeg aldri opplevd dette.
Eneste måten å komme seg ut av dette uten å såre veldig mange, er vel å ta abort.
Du tenkte ikke på å knulle bare mannen din da? Eller benytte prevensjon? Men en graviditet er jo ikke det skumleste man kan pådra seg etter slik løssluppenhet. HIV, og andre ulumskheter er vel verre, etter min mening.
Håper ikke den stakkars mannen din har fått noe av dette da....
Anonymium
18:01 19.05.2008
Er dette tulleinnlegg? Hvis ikke, er det til pass for deg. Du har tydlivis ikke noe opp i hode. Og du har 3 barn? Stakkars.
Anonym
Har ikke noe medd løssluppenhet å gjøre dette.Sambo klarer bare sex 1 gang i mnd... han duger ikke, dessuten er han liten nedentil. Jeg vil ha mitt egeet liv uten at du trenger å komme med fordommer mot meg!! Dessuten er de 2 elskerne mine gift, så sykdommer tenker jeg ikke på!
Anonym
18:08 19.05.2008
Vet han om at du lever et eget liv utenom??
Eller er dette hemmelig...

Syns synd på mannen din, han fortjener bedre hvis du går bak ryggen på han på den måten, er noe annet hvis dere er enig om et åpent forhold
Anonym
Tøyser du eller? Tre forskjellige menn på to dager, det er litt av en prestasjon....

Er jo ingen annen råd en å fortelle samboeren sannheten og håpe han ikke går fra deg, og bestille dna-test så fort ungen er ute. Du må ihvertfall ikke finne på å lure samboeren din, tenker på disse skrekkhistoriene jeg da, om unger som vokser opp hos den de tror er faren og ender opp med å gifte seg med et halvsøsken de ikke aner de har. Eller at noen i familien blir alvorlig syk og det blir tatt blodprøver pga en transplantasjon og de finner ut pappa ikke er pappa e.l.

Lykke til må jeg jo bare si, du kan ikke ha det godt i den suppa du har klart å lage...
Anonym
18:04 19.05.2008
Og du er sikker på at de to elskerene dine er 100 prosent trofaste mot deg og konene sine? Neppe, dumme fjols....
Anonymium
18:09 19.05.2008
Da burd du vært singel. Stakkars sambon din. Og 3 stk på så få daga,ja da er du løs!
Anonym
18:11 19.05.2008
Og man får sykdommer bare av og skjifte partner, så vet du det.
Anonym
18:13 19.05.2008
Løs du liksom! Rekorden min er 7 stk på en dag, så bare rull inn frekkehetene og fordommene deres her!! Tusen takk for fint svar anonym lengre opp! Dere andre rigide tørrfit. kan bare holde dere unna tråden her!! dette var seriøst spørsmål.
Anonym
18:14 19.05.2008
Du er ikke den salteste peanøtta, skjønner jeg...
Anonymium
18:17 19.05.2008
hva er poenget med å stille ett sånt spørsmål da hvis du ikke tåler å høre hva folk mener di forbanna hore!!
Anonym
19:45 19.05.2008
yah..... grows....hva slags skittent hull er du? 7stk på en dag? var det mot betaling kansje? sender mine varmeste tanker til din sambo..han har helt sikkert et" liv "utenom deg også,det er nok derfor han bare klarer en gang i måneden;)
Anonym
18:13 19.05.2008
dette kan ikke være et seriøst innlegg. ingen er så dom i hodet. for det første, er det ingen unnskylding til å være utro mot den man elsker bare fordi han ikke vil ha sex mer enn 1 gang i mnd, og værtfall ikke fordi han er liten nedentil. du har da sannelig vært med på å gokjenne utstyret tidligere. Stakkars mannen din om dette er sant. kan ikke fatte at noen vil være så jævli mot den man elsker. herregud.. å i tilegg. ikke benytte prevansjon når man går rundt å knuller gud og vær mann.. æsj.. er på grunn av sånne som deg at sjalusi finnes blandt par.
Anonym
18:15 19.05.2008
dette kan ikke være seriøst.. oj,oj for en rekord, det er litt av en prestasjon og skryte av. ring guinnes rekordbok på flekken.. du må jo fatte og begripe at folk kommer med slike innlegg når du går ut med slike argumenter.. hørres ikke så gammel ut i hodet ditt.. stakkars mann og barn! håper han tar bedre vare på barna da, siden du bare er ute og puler hele dagen..
Anonym
18:22 19.05.2008
Makan til mange fordommsfulle slingrefitter og amatørmessige penisfiklere som kaster seg på meg da!! Dere gjør som regel dårlig sexjobb på hjemmefronten, så gubene deres burde nok være glad for at det finnes slike som meg!! Så kan dere sitte her å ta vare på de yndige og jomfruelige fittene deres helt alene!
Anonym
18:26 19.05.2008
du er faktisk ei jævla HORE
Anonym
18:29 19.05.2008
Selvfølgelig... og jeg håper slike som meg høvler over mannen eller samboen din senere en gang!!
Anonym
18:32 19.05.2008
det tviler jeg sterkt på du!!!! Min samboer er av den trofaste typen og han liker heller ikke utroskp ;) ha,ha,ha,ha!! men du kan jo prøve da, så får du i vertfall en av visning!!!!
Anonym
18:33 19.05.2008
Jeg tror nok dette er et tøyseinnlegg, jeg:-)
Anonymium
18:34 19.05.2008
Det tror jeg også!
lano og adrian
18:36 19.05.2008
Kjeften på dere... dra dere for pokker tilbake til diskusjonen med en gang!! Dette var blodig alvor for min del:-)
Anonym
18:39 19.05.2008
Jeg håper innderlig det er kødd fra din side, ogda mener jeg ikke kødda av den andre siden. Du virker ganske løs, noe som kalles tøs! Og hadde du komt i nærheten av typen min og jeg hadde funnet deg hadde du fått den felleshullen din dratt rett av! Du eier ikke skam i livet!
Anonym
18:47 19.05.2008
Syns at det er ganske utrolig at du blir forbanna over reaksjonen du får her inne, hva hadde du egentlig forventa??? en masse sympati fordi at du driver og puler rundt med gifte menn og på toppen av alt er utro mot din egen samboer som du har 3 barn med??? Seriøst skjerp deg og tenk på samboeren og barna dine. Det er bare så synd at dette går ut over et stakkars forsvarsløst ufødd barn!!!!
Skjønner bare ikke hva enkelte tenker med!!!!!!!
Anonym
18:47 19.05.2008
herregud da, går dere virkelig på dette?

ypperten som er ute og slenger med leppa. h*n skriver jo på samme måte hver gang.

Men sånn ellers: ta abort!
Anonym
18:57 19.05.2008
Jepp... Er dette et seriøst innlegg ville jeg tatt abort.

Utover det er jeg ikke ute etter å dømme HI. Har selv gift elsker.
Anonym
19:04 19.05.2008
Jeg dømmer heller ikke HI.Jeg har også to gifte elskere, men forskjellen her er at jeg er singel og ikke skader noen hjemme. Hva konene til mine gifte elskere måtte mene og føle, er meg revnende likegyldig. Ikke mitt problem!
Anonym
19:16 19.05.2008
Er vel ikke så mye annet å gjøre å ta en farskapstest når ungen er født.
Så bør vel din samboer informeres om at det er 2 potesielle fedre til. Så han ikke går å gleder seg over en unge som kanskje ikke er hans. Det blir jo feil ovenfor han. Beste er vel å være ærlig.

Anonym
19:28 19.05.2008
garantert yppert ja
Anonym
19:31 19.05.2008
Dette burde du da vite hvordan du kommer ut av - regner med du tenkte på det FØR du hadde sex med gud-og-hvermann??

Anonym
19:39 19.05.2008
bare 3 stk på to dager...hmmm...var det så mye å hyle om det da?siden du har 3 barn med sambo,kan du jo satse på at det er en av di andre to,mener vist ikke de har barn fra før kunne det kansje vert greit for en av de mener jeg.FOR NOE TULL!!!
Anonym
19:46 19.05.2008
Har vondt for å tro dette, men i så fall ,har du dritt skikkelig på draget, og er ei dum ku!
Anonym
21:59 19.05.2008
hehe.. er bare imponert over et par anonyme her:-)
Dr. Yppert
22:00 19.05.2008
Resten forøvrig bør virkelig fortsette å ta vare på de yndige og jomfruelige fittene sine:-)
Dr. Yppert
22:09 19.05.2008
Nei jeg har ikke opplevd dette, og hvis dette er et seriøst innlegg er mine råd som følger:
Jeg ville gått til legen og tatt de nødvendige prøvene for å se om du har pådratt deg en kjønnsykdom.
Jeg ville også valgt å ta abort. Du gjorde en tabbe som hverken et evt. barn eller samboeren din burde lide for.
Sexlivet ditt forøvrig er ikke min sak, men for alles del ville jeg rådet deg til å bruke beskyttelse.
Anonym
22:09 19.05.2008
Var jeg deg, ville jeg hengt meg i garasjen...omgående.
Anonym
22:11 19.05.2008
heyyyyyy... rull inn puppene nå hissigpropper:-) det var bare et tulleinnleg:-) satt å kjedet meg litt tidligere i dag sjø:-)
Dr. Yppert
22:22 19.05.2008
He he he, man kan aldri vite. Noen har desverre fått utlevert litt mindre enn andre, og da kan det være greit å svare seriøst selv om man egentlig kjenner gallen i halsen.
Anonym
22:26 19.05.2008
enig der ja:-)
Dr. Yppert
23:04 19.05.2008
KRON-IDIOT
Anonym
23:07 19.05.2008
For et kjedlig liv en mann som sitter inne på et kvinne forum og legge ut teite innlegg for å irritere må ha det. skaff deg et liv Yppert.. !!! JEEEEECESS
Anonym
23:09 19.05.2008
bare for at du gikk fem på å utbroddertee dine syke synspunkter her:-)
Dr. Yppert
23:20 19.05.2008
Jeg syntes derimot dette var rasende festlig! :-D

Stå på! God underholdning en mandag kveld skal man ikke kimse av.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)