Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Dette med å fly tidlig i graviditeten... forskjell på når en får hjelp og ikke?
 13:17 19.05.2008
Jeg mener å ha hørt at man ikke skal fly de første ukene når man driver med ass.befr. F.eks ivf og icsi... Heller ikke dersom man har hatt flere aborter tidligere... noen som vet noe om dette, eller vet steder man kan lese noe om det?
Anonym
Sv: Dette med å fly tidlig i graviditeten... forskjell på når en får hjelp og ikke?
 22:56 19.05.2008
Kan ikke tro dette skal ha noe for seg..??..
Anonym
Sv: Dette med å fly tidlig i graviditeten... forskjell på når en får hjelp og ikke?
 06:49 20.05.2008
Det at du ikke skal fly tidlig i forbindelse med assistert befruktning blir jo litt merkelig ,siden en stor del av de som faller innen denne gruppen faktisk flyr til og fra behandling :O).
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 19:22 20.05.2008
Etter at jeg aborteret to dager etter flytur spurte jeg både fastlege og gynekolog om dette. Begge sier at det ikke er noe problem men å fly, aborten hadde ingenting med flyturen å gjøre. God tur.
Anonym
 23:01 20.05.2008
Takk for svar :-) Det beroliget veldig :-)

HI
Anonym
 12:02 25.05.2008
Jeg er flyvertinne, og har nå hatt to ivf-forsøk. Jeg har ikke fått noen info om at jeg ikke bør jobbe, snarere tvert imot så måtte jeg nesten mase meg til sykmelding etter innsetting! :o) Så det er ingen fare forbundet med å fly etter ivf!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------