Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 0-1 år

Trenger sårt litt hjelp her....
 22:10 18.05.2008
Har en gutt på 1 mnd her. Har nå fått sopp på brystene eller trøske om det er det man kaller det. Jeg har hatt litt problemer med ammingen fra starten av,brukte skjold allerede på sykehuset pga såre bryster.
Så for over halvannen uke siden så sluttet jeg med dem og prøvde uten noe som gikk veldig bra.
Men så tok det ikke lang tid før det begynte å gjøre så sinnsykt vondt.Spesielt det ene brystet,det er akkurat i dte han får tak også stikker det utover i brystet.Gjør vondt hele tiden han spiser men er vondest helt i starten.Jeg sitter å gråter av smerte og gruer meg til neste mating.Begynte på sopp kur om torsdagen og hadde forhåpninger om at det skulle bli bedre,men det har det ikke blitt.
NOen som vet hvor lang tid det tar før det hjelper,og er det soppen som gjør at jeg har så vondt,må jo være det?

Er så fortvilet her at nå gir jeg opp snart for orker ikke ha så vondt.

Noen som har noen råd el har opplevd det samme?

Mamma til 2 prinser:)
Sv: Trenger sårt litt hjelp her....
 22:14 18.05.2008
Du må ringe nasjonalt kompetansesenter for amming! De hjelper deg..

Vi måtte dessverre gi opp ammingen da han var 7mnd pga trøske jeg ikke klarte bli kvitt..

Lykke til!! :)

http://www.rikshospitalet.no/portal/page/portal/no/forsiden/klinikkene/detaljer?p_do c_id=32682&p_dim_id=43234
Moi 31
 22:16 18.05.2008
Om babyen får feil tak, gjør det også sinnsykt vondt, og man blir lett sår.. Har ikke hatt sopp, så det kan jeg ikke si noe om... Men hva om du tar med babyen på en ammepoliklinikk (om det er det i nærheten), og lar de se på om han har riktig tak, evnt kan gi deg noen gode råd.
Jeg var sår mens jeg var på sykehuset, og vi fikk ikke noe skikkelig dreis på ammingen før det kom en litt eldre dame som var autorisert ammehjelp eller hva det heter, og hun hjalp oss til riktig teknikk og med gode råd.
Ønsker deg masse lykke til. :)
Queen of the road *mamma*
 22:26 18.05.2008
Har vel ikke noen råd, men hadde det også sånn i starten. Skjønner godt hva du mener, jeg satt med tårer i øynene hver gang. Måtte også bruke skjold, men gjorde fortsatt vondt men bedre enn uten. Kjente det stakk oppover i brystene og som deg spesielt på det ene. Grua meg skikklig til og amme, som skulle være koslig. Jenta mi har sopp.Har vel hatt det siden hun var født nesten.Men ble anbefalt og bruke farris av helsesøster, men ble ikke borte.Bruker kur fra legen nå da. Nå er hun 3 mnd. Men gjør ikke så vondt i brystene mine mer da. Men om det er for hun er vokst og får bedre tak på puppen,riktigere sugetak eller at det er soppen som gjorde det vet jeg ikke da.
Håper det blir bedre etterhvert!
Lykke til:)
mitzy
 22:23 18.05.2008
Takk jenter..tenkte å ringe ammehjelpen i morgen og høre med dem også.Vil jo ikke slutte å amme enda....Hadde 4 brystbetennelser med første mann ,men var fast bestemt på ikke gi opp da også,det ene brystet gikk ut av produksjon..hehe også ammet jeg med en pupp til han var 11 mnd.Håper bare det ordner seg nå også...Er så lei av alle plagene rundt ammingen...misunner dem som ikke har noen problemer...
Mamma til 2 prinser:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------