Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 0-1 år

Hjelp..tips til baby 2 mnd som hater å ligge i vogn?
 21:49 18.05.2008
Blir så frustrert når han bare ligger i vogna i 15-30 min, for så å hyle resten av turen...Kommer meg jo ikke ut med storebror stakar....
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
Ikke liker han å kjøre bil heller....hyler en del der også...ufff.
Anonym
Sv: Hjelp..tips til baby 2 mnd som hater å ligge i vogn?
 11:36 13.06.2008
Jeg hadde samme problem med mitt første barn. Han var ikke interessert i å ligge i vognen og sov bare en halv time om gangen. Stressende og frustrerende...
Men ved 4 mnd alderen endret det seg litt, da kunne han ligge litt etter han våknet. Skulle han sove måtte vognen være i bevegelse hele tiden. Har ikke annet råd enn å være tålmodig og trille trille trille så han blir vant med å ligge der. Passe på at han er god og mett og ikke for varm eller for kald. Min baby likte å bli pakket godt inn i teppet sitt.
Høres veldig lett ut men jeg vet at det ikke er det nåt du er midt opp i det selv.
Lykke til :-)
mamma til 2 skjønninger
Sv: Hjelp..tips til baby 2 mnd som hater å ligge i vogn?
 11:45 13.06.2008
Prøv å bygg opp vognen med et helseteppe eller lignende. Kan være han er våken og nysgjerrig for alderen og da vil det nok hjelpe om han får litt mer oversikt. Hjalp ihvertfall for oss, nå kan han ligge våken og kikke lenge før han sovner eller etter at han har våknet.
bustina og lilletroll
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------