Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 0-1 år

vekker dere barnet på dagtid?
 21:12 18.05.2008
sånn at de ikke skal sove for lenge?
Anonym
Sv: vekker dere barnet på dagtid?
 21:15 18.05.2008
første duppen kan hun sove så lenge hun vil. det hender en sjelden gang at vi må vekke henne i siste duppen.
hun kan ikke sove etter 16 for da får hun ikke sove om kvelden =)
hun er 9 mnd
christine og lille Emiliemor
 21:18 18.05.2008
jeg lever etter et råd jeg fikk av min svoger; vekk ALDRI en sovende baby!
Trulte og Emma
 21:53 18.05.2008
He, he, skulle bare si at min gutt måtte vekkes som nyfødt for å få mat (pga gulsott), så der hadde ikke rådet til svogeren din fungert :) Han bare sov og sov.
Nå pleier jeg derimot ikke å vekke han ,men han sover max 3 timer på dagen uansett så :)
mamma til go'gutten
 21:55 18.05.2008
ingen regler uten unntak! ;oD

Trulte og Emma
 21:21 18.05.2008
Har ikke behov for det, tulla sover i 30 min, kan klare 45 min om vi er ute å går, så trenger ikke vekke henne..
€LilleTulla€
 21:36 18.05.2008
Fikk råd om at de ikke burde sove mer enn 3 1/2 time i strekk på dagtid, da det kunne være fare for at de snudde døgnet da....
Anonym
 21:39 18.05.2008
det fikk vi også på sykehuset... men det ble ikke noe problem.. jeg stresset rundt etter klokken.. nå har hun sovet for lenge.. prøve åvekke for å gi mat.. men det ble bare stress... den første tiden sov hun 4-5 timer om gangen, dag som natt... etterhvert sover hun kortere på dag og lenger på natt.. ville prøvd å la h*n våkne når h*n er klar..
Trulte og Emma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------