Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 0-1 år

Høy feber som ikke vil gå ned. Hva gjør man?
 18:48 18.05.2008
Babyen har hatt 40 i feber i et døgn nå, stikkpiller hjelper ikke. Ser slapp ut i øynene, er ellers kvikk men litt grinete.
Anonym
Sv: Høy feber som ikke vil gå ned. Hva gjør man?
 18:53 18.05.2008
Jeg har fått beskjed om å ringe lege så lenge barnet et under 1 år. Ikke nødvendigvis for å få en konsultasjon, men for å diskutere om det kan være nødvendig.
LMBV og lille Mikael
 19:46 18.05.2008
emilie begynte på onsdag med feber på 39.5.. hadde det i 3 dager. hun ganske kvikk hun oxo men grinete.
på lørdag fikk hun utslett på rygg og mage. hun har fjerde barnesykdom, kanskje det er det samme hos dere?
hjalp ikke så mye med febernedsettende
christine og lille Emiliemor
 20:32 18.05.2008
Hvordan var det med sovingen. Fikk hun sove noe på de dagene? Her soves det max halv time i gangen. Vært så å si våken i hele dag:( Klødde utslettet? Matlyst?
Anonym
 21:09 18.05.2008
utslettet klør ikke. hun hadde ikke spesielt matlyst.. hun ville nesten bare ha mm..
hun sov ganske greit. hun ble fort trøtt igjen og sov ca 3-4 timer om dagen.. men det gjør hun til vanlig og =)
christine og lille Emiliemor
 22:14 18.05.2008
Ring legen!
mamma-til-en-prinsesse:)
 22:33 18.05.2008
hvor gammel er babyen da?

om det ikke hjelper med paracetter ville jeg ringt legen... du kan jo ev gi en ekstra stikk pille?
snartobarnsmammaFØDT
 22:49 18.05.2008
Adriana (8 mnd.) hadde feber i tre dager grunnet halsbetennelse. Jeg hadde dratt til legen så de kan utelukke ting som hals/øreplager osv.
Balooa konspiratør
 00:25 19.05.2008
Dra til lege - av erfaring vet jeg at langvarig feber KAN tyde på betennelse i kroppen og da er det fint å få visshet om det er eller ikke så raskt som mulig.

God bedringsklem til babyen og deg ;))
Anonym
 20:16 20.06.2008
dra til legen
brasine
 20:36 20.06.2008
dra til legen, kan være tegn på meningitt (hjernehinnebetennelse..) hvis barnet har utslett på innsiden av albuen... nakkestivhet kan være vanskelig å se hos små barn. bedre med 10 legebesøk for mye enn ett for lite :)
bubbelubb
 21:19 20.06.2008
Har dere sett at dette innlegget er fra 18.mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2hærligegutter
 21:48 20.06.2008
haha.......muli barnet er frisk nå jah...fårn håpe;)
ALMA1
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------