Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
hva slags type klær kler du babyen din i??
13:30 18.05.2008
elsker strikket og heklet tøy!
Anonym
Sv: hva slags type klær kler du babyen din i??
13:31 18.05.2008
Alt av merke klær!
Anonym
13:36 18.05.2008
strikket og heklet er stas, men har ikke så mye av det desværre. kan ikke strikke og helkle selv. men ellers så kler jeg opp dem i vanlige barneklær fra barnetøysbutikker. ikkeno merkeklær. det prioriterer jeg ikke.
Bebis-i-magen-min
13:43 18.05.2008
myke,behagelige klær.
body og strømpis stort sett.
Anonym
14:39 18.05.2008
Til anonym 13:31!
Hvor får man tak i det merket som heter KLÆR?
Er de fine,slitesterke, dyre, billige?
Fortell oss litt om dette merket....
Anonym
14:42 18.05.2008
Herregud...for en fjant du er...merkeklær da...fornøyd? Skreiv heller ikke MERKET klær, så bare slapp av, kverulant! Synd for deg at du ikke skjønte det jeg skreiv da. Sier litt om din IQ!
Anonym
14:43 18.05.2008
Ja, fortell meg nå hva det sier om min IQ?
Anonym
14:45 18.05.2008
Veldig lav, ellers er du en heidundrende kverulant. Trenger jeg å si mer?
Anonym
14:54 18.05.2008
Akkurat, så det er på den måten IQ måles.....(?)
Du glemte forresten et alternativ;
Kanskje jeg skrev dette kun for "underholdningens" del?
Det er jo slettes ikke umulig.
Avslutningsvis, så kan jeg jo informere deg om at jeg er et særdeles avslappet menneske, på alle måter.
Anonym
15:03 18.05.2008
Alle andre her inne forstod innholdet i min setning. Derfor stiller jeg spørsmål til din uttalelse og IQ.
Underholdning? Ja, det må jeg si var underholdende. Eller ikke?
Anonym
15:11 18.05.2008
Jeg har da ingen interesse av å underholde deg. Ei heller å prøve på dette. Det var kun ment for egen "vinning".
Kjenner at jeg må le litt av deg nå, når du faktisk tror at jeg ikke FORSTOD innholdet i setningen din.
Det var ikke sånn da, at det faktisk var du som IKKE forstod at det jeg skrev, kun var ment som en spøk?
Om den var god eller forferdelig dårlig, DET er derimot diskuterbart!
Anonym
15:12 18.05.2008
Skaff deg en hobby.
Anonym
15:22 18.05.2008
Takk for tipset, men jeg er svært tilfreds med min fritid, og livet generelt.
Kjeder meg aldri.
Det er ganske så festlig å se hvor ofte kommentarer som: "skaff deg et liv/en hobby" o l, dukker opp, når enkelte slipper opp for svar her inne
Anonym
15:26 18.05.2008
Har det slått deg at ikke alle gidder å sitte her og diskutere deg? Derfor bare fortelle deg at du ikke er intressang noe mer, og ber deg ryke og reise? Kan sitte her i hele dag jeg og fortelle deg hvor verdiløs den første kommentaren din er, men har rett og slett ikke lyst til det, så da ber jeg deg bare finne på noe annet.
Anonym
15:35 18.05.2008
Ja, sånn kan man også si det.
Forstår da vitterlig godt at ikke "alle" har interesse av å diskutere meg, hvorfor skulle de ha det?
Dette var da en diskusjon mellom TO mennesker, meg selv og en annen anonym (som forøvrig slapp opp for svar), eller tar jeg feil?
God tur!
God natt!
Eller kanskje mer relatert til denne dagen;
God ettermiddag!
God sommer!
:)
Anonym
16:08 18.05.2008
Ja...Deg om det. Kjenner at jeg ikke gidder og bruke mer energi på deg. Ingenting med mangel på argumenter eller noe slikt, men om du vil det så kan du jo få tro det.
Anonym
16:43 18.05.2008
Takk, det er nemlig akkurat det jeg tror.
Anonym
16:08 18.05.2008
Kjoler, bodyer, bukser, skjørt,genser, heklet og strikkede plagg :)
*JCee*SarahKristine`sMom
16:46 18.05.2008
Ha ha, syns kommentaren var veldig morsom! Kunne fint kommet med en slik kommentar selv;)
KOzy K og Nikolai
16:48 18.05.2008
Ja. Morsomt og mobbe folk som ikke har like skriveferdigheter. Jeeze! Mulig anonym som skreiv "merke klær" er dysletiker?
Anonym
16:52 18.05.2008
Det var ikke mobbing, herregud. Folk må ikke ta alt så negativt!
KOzy K og Nikolai
16:55 18.05.2008
Litt sjølvironi har aldri skada nokon. Personlig ler eg med når folk kommenterer skrivefeilene mine på ein morsom måte.
Mammo&mallo
16:57 18.05.2008
Til anonym 13:31!
Hvor får man tak i det merket som heter KLÆR?
Er de fine,slitesterke, dyre, billige?
Fortell oss litt om dette merket....
Er ikke dette mobbing? Det er rett og slett dissing av at anonym 13:31 ikke skreiv ordrett; merkeklær. Syntes det er dårlig at noen mobber folk som kanskje ikke er 100% feilfrie i norsk skriftligkunnskap!. Skjerp dere.
Anonym
16:59 18.05.2008
Ingen er 100% uten skrivefeil, men noen skrivefeil er morsommere enn andre! Denne var litt morsom:)
KOzy K og Nikolai
17:06 18.05.2008
Men det er jo koselig da. At det er jeg som underholder, og ikke anonym som prøver så godt hun kan å underholde....Takk for støtten anonym. La de mobbe, de er vel en gjeng med drittunger som ikke kan annet....
Anonym
17:08 18.05.2008
Ha ha, er du ikke riktig navla!
Anonym
17:23 18.05.2008
Hva har det med saken å gjøre? Du er sikkert en av de krangle folkene som hører til på krangleforumet. Slutt å mobbe!
Anonym
16:49 18.05.2008
Mjuke klær, som regel bomull. Strømpebukse og body på dagtid. Gjekk me ut ein tur så heiv eg berre kjole over då ho var lita. No så går det meir og meir i mjuke bukser. Ull om natta som regel.
Eg liker og godt strikketøy, men me har lite av det. Kjoler liker eg og godt, men mallo kryper enda, og dei er litt for lange. Så snart ho begynner å gå så har me mange kjoler klar. =)
Mammo&mallo
17:01 18.05.2008
For å svare på spørsmålet til HI, så kler jeg Nikolai i myke klær, i all mulige slags farger. Hvis vi skal noe spesielt så har han på seg en fin skjorte og kule jeans.
KOzy K og Nikolai
19:59 18.05.2008
gøy med mange svar (og litt krangling innimellom?) :-)
Anonym
21:03 18.05.2008
Hei igjen, det er "mobberen" som sankker.
Har ikke skrevet noen innlegg siden 16:43.
Grunnen til at jeg nå velger å skrive noen ord igjen, er ikke fordi jeg har noe behov for å forsvare meg, men jeg ønsker å gi mitt bidrag til at den som mener at jeg mobber, muligens kan åpne sine øyne en anelse.
Hvis man leser det jeg har skrevet til nå, så synes jeg det er merkelig at noen kan få det til at det er mobbing.
- Jeg skrev et ironisk svar på et innlegg.
- Jeg har ikke insinuert noe som helst om motparten, verken om intelligensnivå eller andre ting.
-Jeg har kun svart på tiltale
Anonym
21:21 18.05.2008
Kanskje anonym 16:57 kan gi en kommentar til dette?
Anonym
02:46 19.05.2008
Nei, det var ikke et ironisk svar, det var sarkastisk. Forhåpentligvis vil folk en gang lære forskjellen. Og jeg insinuerer definitivt noe her.
Anonym
11:00 19.05.2008
Kanskje du kan lære oss forskjellen?
Jeg regner med at du sitter på riktige definisjoner av begrepene ironi og sarkasme.
Anonym
11:09 19.05.2008
ironi: å si det motsatte av den en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner gjennom
Ja ,nå må jeg jo bare bite i det sure eple og innrømme at min kommentar om "merke klær" absolutt var av type; bitende hån.
Sarkasme i bøtter og spann, nok til å knuse det hardeste hjertet i verden!
Anonym
12:01 19.05.2008
var det bare jeg som misset at dette var hånlig?
merkelig å krangle om noe sånt da! var jo så enkelt spm..
Anonym
12:05 19.05.2008
Der traff du nok spikeren på hodet!
Anonym
13:03 19.05.2008
Er det som skjer her a?
Anonym
18:29 20.05.2008
Hei. Anonym som syntes du mobber, her.
Enig med anonym som skriver at det er forskjell på ironi og sarkasme! Du driver mobbing, og det burde du ha innsett for en stund siden. Var ingenting morsomt i den kommentaren din i det hele tatt. Skulle ønske slike som deg kunne få sitt eget forum som viser til skrivefeil, så vi andre slipper å høre om det. De fleste ser det, men typisk noen folk å kommentere det! Er det for å heve seg selv? Eller er det for å vise at man selv kan norsk-skriftligkunnskaper? For å få oppmerksomhet liksom?
Anonym
18:33 20.05.2008
Klær som er myke, unngår olabusker og farger som svart og grått, lite mørke blått og mørke grønt også. Liker klær med ordentlig farger, og som er lette for babyen å bevege seg i.
mamma&urokråka
13:32 21.05.2008
Huff så mange hårsåre mennesker det finnes her. Prøv å løsne opp litt, hvis ikke så er det kanskje lurt å lukke øyne og ører, og pakke seg inn i bomull.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem