Her kan du utveksle erfaringer rundt det å være alene, få tips om fine turer man kan dra på og rettigheter du kanskje ikke var klar over at du hadde. Få støtte og sukke litt selv også.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kjenner ikke far.................
11:57 18.05.2008
Jeg har en liten på 18 mnd. Hun Kjenner ikke pappan sin, fordi Han ikke viser noe initiativ til å være med henne. Ringer ikke å spørr hvordan det går, kommer ikke innom å hilser og har ikke spurt om noen faste dager og henne på. Jeg ringte mye før og spurte om han kom og om han skule bli kjent m henne og kansje ha henne fast etterhvert. Men han sa det var vanskelig for han fordi jeg var så gæren. Han har sett henne 3 ganger på nærmere ett år nå. Ikke har jeg hørt noe heller.
Så plutselig ringer barnehagen......... Å sier han han hadde stikki innom der med en kompis. Kompisen hadde tatt et par bilder. Så hadde de stikki i gjenn.
Han tokk ikke henne ikke på kinnet, hadde ikke strøket henne i håret, hadde ikke prøvd å løfte henne engang. Bare stod der..............
Det viste seg at de skulle på en tur og barnehagen lå på den veien. Kompisen ville se ungen hans, så han som er biologisk far men ikke gidder å være far i dagliglivet. Sa bare liksom "Vi kan jo bare stikke innom der på veien. Da de kom klamrer ungen seg til barnehage tanten. var sikkert litt redd de to fremmede mennene som kom. Alt for sitt eget behov dreier seg ikke om barnet i det hele tatt. Er skikkelig kvalm av han nå............................
Anonym
Sv: Kjenner ikke far.................
03:11 27.06.2008
Barnehagen slapp to ukjente menn inn for å fotografere barna!!!???!!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem