Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Vaksinedebatten

Vaksinering er et omdiskutert tema, det er det ingen tvil om. Det er heller ingen tvil om at vaksiner i hovedsak redder liv rundt om på hele kloden vår og at vaksinasjonsprogrammer har utryddet feks kopper som sykdom. Av 1000 barn som ikke er vaksinerte og får meslinger, så vil ett av dem dø, også her til lands.
Så har man også situasjoner der vaksiner ikke har vært skikkelig utprøvd før man tar dem i bruk, og dette har blitt store tragedier. Feks Thalodomid barna som ble født på 70-tallet.
Før du fatter en beslutning om hvorvidt du skal la være å vaksinere barnet ditt, så ta en skikkelig diskusjon med helsesøster eller fastlegen din, alternativt våre barneleger som du kan treffe på nettprat på www.gullsmokken.com.
Slit debatten med helsa, men fatt ikke beslutningen din på bakgrunn av innleggene her.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som har peiling på dette?
22:06 17.05.2008
nå bli jeg så skremt av å lese.. Jeg har faktisk ikke tenkt over at det er farlig for henne m vaksinene, og nå har jeg bare en ekkel følelse rundt det hele.. .

Hvilken av vaksinene er som er farlig - har datteren min allerede fått de? (hun fikk 2 sprøyter nå på 1års kontrollen, har også fått alle de andre inntil nå, og skal visst ha nye når hun er 1,5 år)

Det jeg lurer på, er det for seint å hoppe av nå?
Anonym
Sv: Noen som har peiling på dette?
14:49 18.05.2008
aldri for seint å hoppe av....den man få rund 15 mnd alder er mmr....det er den som har vært mistenkt for autisme.....

bare fortsett å lese inntil da så finner du ut av det.....det viktigste er at du gjør et valg basert på informasjon....
gangster-hippie
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)