Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hva slags utdannelse har dere, og hva har mannen deres?
13:43 15.05.2008
Noen som har høyere utdannelse enn mannen sin?

Jeg er sykepleier, mannen lærer, altså ganske likt utdannelsenivå mellom oss
Anonym
Sv: Hva slags utdannelse har dere, og hva har mannen deres?
13:45 15.05.2008
Jeg er utdannet grafisk designer og sambo er utdannet som glassmester+serviceselger også er han lasterbilsjafør også..
lottemooj er NYFORLOVET <3
13:46 15.05.2008
så han har nok høyere utdanning enn meg..
lottemooj er NYFORLOVET <3
13:48 15.05.2008
Jeg er utdannet journalist, han har bare videregående skole.
Anonym
13:49 15.05.2008
han har høyere utdannelse ja...synes det er ganse viktig jeg da..
Anonym
13:49 15.05.2008
Jeg er produkdesigner,mannen min er politi.
Anonym
13:50 15.05.2008
Jeg er sykepleie og mannen min er elektriker.
Anonym
13:52 15.05.2008
jurist både jeg og ex ( bf), men jeg har en del mer tilleggsudannelse/spesialisering enn ham.
Anonym
13:54 15.05.2008
jeg har ingen utdannelse, ble ferdig med vgs i fjor. men går på høgskole nå, så i år er jeg ferdig med ett av 3 år:) 2 år igjen, så har jeg også utdannelse, wohoo.
Jenta88 med augustgutt08
13:56 15.05.2008
samboeren min har en yrkesutdannelse fra vgs (han tar eksamen i år). så jeg vet ikke hvem som har høyest utdannelse. jeg har også ferdig vgs, men det var allmenn + at jeg har ett år på høgskole. men han er jo ferdig med et vgs yrkesutdanning. men når jeg er ferdig på høgskole, så har jeg hvertfall høyere utdanning:)
Jenta88 med augustgutt08
14:04 15.05.2008
Jeg er Barne-og Ungdomsarbeider, mannen min har kun vgs.
Anonym
14:03 15.05.2008