Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barneoppdragelse, BarnetMitt

Her kan du komme med sukk og løsninger og undringer på hva som er lurt å gjøre både med egne barn og andres barn når det kniper, det hender jo det! Eller om du har noen oppskrifter som har fungert særs bra, så del dem gjerne med oss andre som sliter litt:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
hvordan får jeg unger som ikke er mine til å høre på meg?
13:29 10.05.2008
hei, jeg har flyttet inn til onkelen og tanten min de har to barn en på 8 og ei på 10. og veldig ofte sitter jeg barnevakt for foreldrene demmes jobber mye, men så fort foreldrene drar så gjør de som de vil, de vil aldri høre på meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til. jeg prøver og bli sinna men da bare ler de av meg og hvis jeg prøver og være rolig og ikke bry meg da hører de i vært fall ikke.. vær så snill å hjelp meg med dette, for barnas foreldre hjelper meg ikke i det hele tatt..
eviiita
Sv: hvordan får jeg unger som ikke er mine til å høre på meg?
21:12 13.05.2008
Basert på det du sier her ville jeg nektet å være barnevakt. En ting er at ungene ikke hører på deg, men det burde jo foreldrene absolutt tatt tak i! Det er vel ikke i deres interesse heller at ungene får herje fritt og gjøre nøyaktig som de vil i alle sammenhenger når du sitter barnevakt.
Filifjonka
Sv: hvordan får jeg unger som ikke er mine til å høre på meg?
02:46 23.07.2008
Sett ungen på en stol i time out og se dem rett i øynene og forklar at du ikke godtar oppførselen.
Det vil sikkert ikke bli bra me en gang, men når de skjønner at å sitte på en stol er kjedelig. Da hjelper det.

Naboen prøve det på sine nye dagbarn og de fattet poenge.

Lykke til!

Stem gjerne:
https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#35 90
alleminesmå
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)