Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

mistet igår, men hvordan logge inn uten å se svangerskapskalenderen?
 08:17 10.05.2008
det er litt "brutalt" å se hvor langt jeg liksom har kommet!Kommer nok til å være innom forumet her fortsatt, og da er det jo ok å ha mulighet til å delta. Det var en rar dag igår, og det er klart det er trist,men jeg er så heldig å ha 2 flotte gutter, tror det er verst for de som ikke har noen fra før!
hvor lang tid kan det ta før mensen er tilbake etter SA?
Nå får jeg og mannen min satse på nok et vår eller sommer barn, om mensen har kommet da! Legen sa at jeg bør ha hatt to mens før vi begynte å prøve igjen-noen med erfaringer rundt dette?
hadet godt allesammen-lykketil
pius71
Sv: mistet igår, men hvordan logge inn uten å se svangerskapskalenderen?
 17:50 11.05.2008
Leit å høyre at du har mista! Har opplevd sjølv at det ikkje er kjekt å få den statusen om kor langt ein har kome i svangerskapet, når ein har mista. Gå inn på din egen side. Under "brukerinformasjon" er det ei linje nederst som heiter "status". Eg flytta over til "avbrutt" og då forsvann det, men det går sikkert og om du vel "prøver å bli gravid"
Er litt rart at dette ikkje ligg under profilen.
No veit ikkje eg kor langt du var komen før du mista, men det vanlegaste rådet er å ha ein vanleg syklus før ein startar prøving att. Lykke til!
soleia
 12:24 12.05.2008
takk for råd-hadde akkurat funnet det ut selv nå! Legen min sa at jeg bør ha hatt to sykluser først, men ser at det er delte meninger om dette. Vi får se hva vi føler er rett for oss! Du da, har du barn fra før, og er du gravid nå?
klem
pius71
 22:35 12.05.2008
Greit du fekk ordna det, litt tungvint spør du meg.
Eg har ingen barn frå før, men vart gravid etter å ha venta ein syklus etter SA i Januar, så no er eg 9 veker på veg! Er jo framleis spennande om det går bra, men prøver å vere optimist!
Dei seier det er lettare å bli gravid etter ein SA pga ein framleis har ein del hormon i sving, og det virka i allefall slik for meg! Er forresten 71 modell eg og, slik det ser ut til du er?
Ynskjer deg lykke til med prøving når den tid kjem!
I mellomtida ein trøsteklem
soleia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------