Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 0-1 år

Okei da er det passe krise angående N A V N kan dere vær så snille og hjelpe??
14:10 9.05.2008
Datteren vår er 15 dager gammel i dag men hun har enda ikke et navn. Vi må bestemme oss i dag eller i morgen fordi på søndag kommer masse familie gjester fra over seksti mil unna og hun må ha et navn...vi skal begynne å planlegge dåpen sammen med besteforeldrene i helga.

Vi står mellom

-Gine
-Shanett
-Mishell
Anonym
Sv: Okei da er det passe krise angående N A V N kan dere vær så snille og hjelpe??
14:11 9.05.2008

Mener du Jeanette? og Michelle?
Emmasmamma
Sv: Okei da er det passe krise angående N A V N kan dere vær så snille og hjelpe??
14:14 9.05.2008
Ja men vi vil skrive det Shanett og Mishell selv om det uttales likt.
Anonym
14:12 9.05.2008
tuller du??? ikke finn på å bruk skrivemåten Shanett eller Mishell, stakkars unge. Velg nå heller Jeanette eller Michelle dersom du må ha et av dem. Jeg personlig ville valgt GinA
Anonym
Du kan ikke kalle ungen for Shanett eller Mishell, høres ut som dere ikke kan skrive eller snakke rent. Da må det vel i såfall bli Jeanette eller Michelle. Men spør du meg, ingen av de var noe fine!!
Anonym
Tror nok jeg ville satset på Gine, da ja...
Barbafin
14:18 9.05.2008
Det ser ut som dere er enkle folk, som ikke klarer å skirve rett, hvis dere kaller ungen deres for Mishell eller Shanett! Men Michelle syns jeg er fint:-)
Emmasmamma
14:21 9.05.2008
Vi har faktisk Maikel fra før og han er to år. Ingen har noen gang sagt noe om hvordan vi skriver navnet hans. Hilsen HI.
Anonym
Oddrun
Anonym
Enig med de andre.. Ville valgt Gine så lenge du skal bruke de skrivemåtene
Anonym
14:21 9.05.2008
Shanett syns jeg var kult jeg...
og herregud for noe sinnsyke negative drittkjerringer mange av dere inne her er azz....ingen spurte om skrivemåten var bra nokk men om navnet var fint... idioter azz..
Anonym
14:26 9.05.2008
herregud azzz da kan jeg vel svare at jeg aldri har sett styggere navn, og antar at foreldrene er white-trash mennesker. bedre nå?
Anonym
16:45 9.05.2008
syke jævel azz
Anonym
14:26 9.05.2008
Oj så kult at du liker det for det er det vi heller mest mot selv :-D Vi liker ikke så godt om begge begynner på M (Maikel og Mishell) for da må på en måte det tredje barnet også begynne med M. Gine er fordi moren til mannen min heter Regine.
Anonym
16:48 9.05.2008
shanett er kjempe kult... gå for det hvis dere liker det best... og en ting må jeg si, dere som er så tøffe og svarer med ANONYM!!! voks opp a? sku faen meg ikke tro dere har unger... dere lever på barneskole stadiet selv, mange her... ta dere sammen, hvis dere ikke har noe bra og si, så HOLD KJEFT.... blir dritt lei alle deres drittsvar akkuratt som dere er perfete selv... ærsj azz det er nå i allefall min menig...
charlotte89
17:26 9.05.2008
Du er ikke den rette til å komme med dette lille venn ;)
Anonym
17:29 9.05.2008
er så mange som tror de kan være tøffe i trynet bare fordi de skjuler seg bak et nick - hallo voks opp da!!! Ikke mye vett i huet sånn som dere utleverer ungene deres her på DiB
Anonym
14:23 9.05.2008
Dette må vel være et tulleinlegg... ?
Anonym
15:06 9.05.2008
Jeg synes Shanett er kult og stilig og ikke minst mye finere enn de typiske populær navnene nå for tiden der halve klassen heter Mathea!
Anonym
15:15 9.05.2008
Stemmer for nye forslag jeg da, likte INGEN av disse nanvnene. men det er min mening.
mamma_til_prinsen
15:21 9.05.2008
Velg for all del ikke navn med skrivefeil da!! Det må bli Gine...
Anonym
16:21 9.05.2008
Gine syns jeg var helt nydelig! Gå for det navnet;o)
ikke akkurat struttepupp!
16:25 9.05.2008
Det er nødt å værekødd, ingen kaller noen for MAIKEL.
Anonym
16:42 9.05.2008
Har både du og din man Dysleksi? bare en tanke...
Anonym
17:01 9.05.2008
Hva med Maiken?
Anonym
17:30 9.05.2008
Dette er et tulleinnlegg ikke sant?
Anonym
17:46 9.05.2008
jeg syns Gine var et fint navn jeg! hadde aldri valgt å skrive navnene på den måten dere tenker å gjøre det, men det er selvfølgelig hvert sitt valg! synes det ser ut som noen utrolig useriøse navn når man skriver det på den måten, nesten som et tullenavn. ser nesten ut som det er en 5åring som har prøvd å skrive navnene. syns absolutt dere burde skrive navnene på den vanlige måten. det var min mening:)
siljet84:)
20:33 9.05.2008
Jeg kjenner en liten tass som heter Maikel. Uvant i begynnelsen, men nå tenker jeg ikke over det ;-) Synes det er et flott navn! Shanett og Mishell synes jeg var vanskeligere å svelge....Det ser helt ærlig ut som om dere ikke vet hvordan det skrives. Må nok si meg enig i hva mange skriver her, det ser litt white-trash ut.... Blir faktisk litt usikker på om dette er et tulleinnlegg eller ei, så stygge synes jeg navnene er. Det er min mening! Konklusjon: Ville valgt GinA.
oktobernurket
20:59 9.05.2008
Har faktisk litt vanskelig for å ta HI seriøst her jeg da. Det virker på meg som om dere ikke klarer å skrive det rett. Jeg har ikke noe mot selve navnet, men det må da skrives rett. Jeanette eller Michelle. Ville dere f.eks skrevet Jånni og Æirik?

Rett og slett vanskelig for å se at dette stemmer og håper dere kommer på bedre tanker....
♡Miss Fat ™♡
21:04 9.05.2008
Likte ikke skrivemåten på navnene, så litt domt ut desverre. Gina er finere en Gine. Foreslår det:)
kaviaren
21:25 9.05.2008
Hva med Chanett da?
Anonym
21:25 9.05.2008
Rull inn da... Dette går da ikke... Enten har dere 30 i iq, er utviklingshemmet, kan ikke skrive eller alle andre diagnoser.

Har du f.eks sett noen som heter.

Jånni, Tåve og Æirik?!?!

Håper noen nekter dere å døpe henne med det navnet- burde ikke være lov...
Anonym
22:06 9.05.2008
syns også de to to navnene ble rart skrevet og senere i livet vil d blir "vanskeligheter" for barnet å skrive og si navnet sitt og folk må tro jenta ikke kan å si navnet sitt i "voksen" alder...
så da syns jeg gine eller gina er finest ;)
silje-Thea 010108;)
22:18 9.05.2008
Først har jeg lyst til å si at selv om dere selvsagt må finne etnavn snart, ville jeg ikke tvunget meg til å gjøre det på to dager bare fordi dere får besøk. De får jo se jenta og det er da like søt osv selv om hun ikke har fått et navn ennå. Dere har vel kanskje et kallenavn dere bruker når dere snakker om henne? Uansett er det ikke verre enn å si at dere ikke har bestemt dere og det er viktig å tenke gjennom og være sikre avgjørelsen før dere tar den... dere trenger jo ikke ha navnet for å planlegge dåp?

Vanligvis synes jeg det er veldig fint å bruke norsk versjon av navn. Kristoffer er bedre enn Christopher, liksom. Men jeg synes kanskje denne fornorskinga er i drøyeste laget... men samtidig litt tøft også! Og man blir jo vant til det.

Men jeg synes verken Mishell, Michelle, Shanett eller Jeanette er spesielt fine navn... Gine derimot er ikke så verst. Og mye bedre enn Gina. Så jeg hadde gått for GineE
twilla
22:22 9.05.2008
Vænke, Rånni, Jånni, Æirik, Tåve, Tåmmi, Ræimond....

HALLO?!?!?!
Anonym
22:28 9.05.2008
Gine
Anonym
22:30 9.05.2008
Bærgliått.
d.nissen
22:30 9.05.2008
.....................ville gått for gine jeg da......

TrøttSomEiStrømpe
22:47 9.05.2008
Hehe, litt artig siden søsteren min har 2 barn som heter Michael og Michelle , og jeg synes navnene er vakre (nå er vi nødt til å ha internasjonale navn på barna siden vi har familie vi besøker hver sommer i både USA og Israel og det blir da lettere å uttale for familiemedlemmene. Ikke er vi helt norske heller, men det spiller ingen rolle da...)

Synes alle navnene dine var fine, men enig med de fleste ang skrivemåten.... men uansett LYKKE TIL med navnevalg ;-))
Anonym
23:21 9.05.2008
Vist jeg MÅTTE valgt så hadde jeg valgt gine, men jeg hadde da brukt Gina.
Det er 199 jenter som heter Gine i Norge, Ingen som heter Mishell eller Shanett så da burde du kanskje ta hintet;)
og 12 som heter maikel.

men er GARANTERT ett tulle innlegg, sikkert ei som sitter å ler seg ihjel for at folk fyrer seg så opp av slike innlegg:) Normale folk velger ikke denne skrive måte.
førstegangsmamma*Thea Imilie*
23:27 9.05.2008
Forøvrig er det ingen som heiter Imilie heller, dersom statistikken på ssb er korrekt. Men er einig, eg synst ikkje Sjanett og Mishell såg ut som skikkelege namn.

Gå for Gine - eg synst i alle fall at det var eit fint namn. :)
ulydia
23:34 9.05.2008
4 i Noge som heter Imilie;) men nå var ikke det saken heller, saken gjelder disse navnene som skrives slik som en 7 åring kunne skrevet dem, for det må sjekkes om det i det hele tatt er låv å døpe ungen disse navnene.

Imilie var ett vanlig navn i gammle dager, heter etter min Oldemor og tipp oldemor, men måtte sjekke om det forstatt var låv å døpe dette navnet, å det var det:)
førstegangsmamma*Thea Imilie*
23:36 9.05.2008
Imilie var mykje finare enn Shanett og Mishell, uansett! :) Men heilt ukjent for meg.
ulydia
23:37 9.05.2008
makrell?
d.nissen
23:41 9.05.2008
Nei, Motell ...
Anonym
23:42 9.05.2008
eller....slå sammen shanett, og mishell = chanel (sjanell, shanell, flanell.......osv hehe)
Anonym
23:41 9.05.2008
Av disse tre; Gine - helt klart!
86frøken
23:42 9.05.2008
Phaschtell?
d.nissen
23:44 9.05.2008
d.nissen: Full eller?? Stopp drikkingen og hopp i seng hihihi
Anonym
23:46 9.05.2008
Jeg håper VIRKELIG IKKE dere skriver navnene på den måten. Hun må gjerne hete Jeanette, Michelle eller Gine, men værså snill å skriv navnet riktig!
Anonym
00:01 10.05.2008

Av disse tre navna, så får Gine min stemme.

LYKKE TIL!
ivf m/prins
00:03 10.05.2008
Ho hoooo:)
d.nissen
00:06 10.05.2008
Ho ho, nissemor!
Enten så kommer du tidlig i år.....eller så er du temmelig seint ute?
Uansett, vælkømmi!!
ivf m/prins
00:09 10.05.2008
Takk for det, noe jeg har gått glipp av..?
d.nissen
00:11 10.05.2008
Nja, tja.....trokke det?
Hva tenker du på?
Gikk du glipp av aftan mener du?
ivf m/prins
04:07 10.05.2008
Gine
Newton & Prinsessen på erten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)