Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Noen som er sammen med en mann som IKKE liker fotball....???
01:58 9.05.2008
Hm....jeg vil ha en sånn mann ;o)
Anonym
Sv: Noen som er sammen med en mann som IKKE liker fotball....???
03:58 9.05.2008
...men du kan ikke få min.
Leita lenge etter en sånn èn ;o)
07:14 9.05.2008
Bare homser og småkuka-jævler som ikke liker fotball!!!!
Anonym
07:21 9.05.2008
Samboeren min følger med kun med et halvt øye, men er litt mer gira når det er VM og sånn da ;-) Akkurat passe, synes jeg. Skulle bare avskaffet hele idretten for min del...
16:34 9.05.2008
Jeg har vært sammen med flere som ikke bryr seg om fotball jeg da, nåværende bryr seg ikke om fotball, men ser på alt mulig annet rar sport som jeg HATER HATER HATER! He he. Jeg er ikke glad i sport.
Anonym
07:59 9.05.2008
Min liker ikke fotball..
Det synes jeg er perfekt :)
Anonym
08:04 9.05.2008
Min er interessert i enkelte lag osv...men jeg har lagt ned veto at vi skal tilbringe lørdagskvelden med å se på fotball. Særlig irriterende er det sånn analyse før kampen, under kampen og jammen skal ikke disse sportsfolket diskutere og analyse hver minste detalj ETTER kampen også.....
08:14 9.05.2008
Da kan du få min. Jeg elsker sport - han hater det!
Anonym
08:33 9.05.2008
Nå finnes det menn som har kombinasjonen lidenskapelig interesse for og vettet på plass.
Jeg har en slik en, og det fungerer utmerket. Aldri noe problem. Jeg unner han å ha en hobby han engasjerer seg så mye i, og siden han ikke er helt idiot og egoist så er det faktisk fullt mulig å leve lykkelig med en som liker fotball.
09:07 9.05.2008
Signerer miss Jenna! Synes faktisk det er en bra interesse også - litt maskulint. Eksen min likte det ikke, og han var egentlig ganske femi... :-)
Anonym
09:22 9.05.2008
Min liker det ikke, ikke broren min heller.
Men når det er formel1, da er det hele helga, trening kval og løp. Også de som går gørr tidlig på morgenen.
Anonym
09:52 9.05.2008
min liker å spille fotball sammen med venner og sånn. har sånn bedriftsfotball lag. men han liker ikke å se på på tv'n. eller, han må i allefall ikke. ser på hvis vi er borte og de ser på der.
jeg derimot hater fotball. en gjeng idioter som løper etter en ball. latterlig.. at noen kan ta dette så seriøst..
Anonym
10:03 9.05.2008
Min mann liker ikke fotball spesielt godt, kun landskamper, hvis han skal se på noe... Jeg er veldig glad for det, men så er det jo Discovery da... :) Noen laster har vi jo alle, min er BIM...
Anonym
10:10 9.05.2008
Mannen min liker ikke fotball. Og det passer meg utmerket!
Jeg kan ikke fordra det! Ishockey derimot liker han -han er jo svensk! ;)
Men han er ikke sånn at han må se det på tv'en hele tida. Bare vm og sånn.
10:52 9.05.2008
Jeg bytter min fotballuinterreserte mann mot en som liker å dra på pub og ta seg en pils og se kamp! Her i gården er det bare data og teknologi som er tingen:o(. Ingen å se fotball sammen med...
Anonym
11:03 9.05.2008
Min liker ikke fotball :) Eller han heier med et lag å det er aafk :)
Så han er som meg kan ikke fordra fotball, men vi liker fotball når det er det lokale laget. (aafk)
Så jeg slipper heldigvis at han kaprer tvn under fotball vm o.l som min ex gjorde.
Han er gal etter fotball ..glad jeg ikke fant meg en ny sånn en
Anonym
11:07 9.05.2008
jeg liker fotball, men samboer også. vi holder med rivaliserende lag (lyn og vålerenga), så det er kjiiiipt:P
Anonym
11:11 9.05.2008
Mannen min ser aldri på fortball, med mindre han er på besøk hos noen som ser. Han hater ikke fotball, han er bare ikke spesialt interessert.
Er veldig glad for det, synes menne som ser på fotballkamp er det mest usexy i hele verden. Ser ut som aper når de lager de ekle lydene som menn lager når de ser på fotball..
13:06 9.05.2008
Jeg er kjempeheldig som har en mann som synes fotball er like dørgende kjedelig som jeg. Han elsker sportslig utfoldelse, men det er sånt han driver med selv, ikke noe han ser på TV.
Anonym
13:24 9.05.2008
Du kan få x'n min.... Han har kun 2 hovedinteresser og snakker ikkje om noko anna enn kun dei 2 interessene sine.....
Anonym
13:32 9.05.2008
Ja, og er veeldig glad for det..hehe... like blank på fotball som meg =)
13:44 9.05.2008
Synes nå det er noe skikkelig kjerringete (ja, vet det ikke er et ord) å kalle mannens interesse for latterlig og patetisk og slike ting. Sier han det om deres hobbyer?
Alle har da sine interesser, og jeg synes det er idiotisk å "disse" andres, bare fordi man selv synes det er kjedelig. Men det er vel de samme som snakker dritt om mannen sin her inne, og som aldri blir fornøyd fordi de ikke klarer å forme han slik de vil.
Anonym
13:47 9.05.2008
Jeg har nå hørt en del menn snakke nedsettende om hekling og kakebaking og shopping, (det er liksom hovedinteressen til damer).
Anonym
13:51 9.05.2008
Jeg kjenner heldigvis ikke sånne menn eller damer.
Greit at man ikke synes noe om det og deler interessen, men jeg sitter aldri å slenger drit om noe et annet menneske liker.
Anonym
15:38 9.05.2008
Min driter i sport. Alt som heter musikk, derimot...
15:52 9.05.2008
Syns faktisk fotball er en fin ting jeg;)
Min mann liker det ikke spesielt godt, han liker bare Brann og når norge spiller:D Helt greit for min del.. Men hane r ikke den som setter seg ned for å se noen av de fotballkampene likevel..
Det er det jeg som er.. Har alltid likt fotball, og spillt mye når jeg var yngre.. Så har jeg flere barndomsvenner som hevder seg noe høyt oppe i fotballnorge i dag, så da er det ekstra artig å følge med:)
Anonym
15:51 9.05.2008
Ja, og det er såååå irriterende!! Jeg elsker fotball og all annen sport..
21:24 9.05.2008
Min kjæreste spiller i tippeligaen så kan si han er interessert da :)
Men allikvel er jeg mest fotballgal av oss. Han elsker å spille og elsker enga, mens jeg er heeeeeeeeeelt Branngal og ser på fotball hele tida.
Anonym
21:30 9.05.2008
Mannen min syns fotball er kjempe kjedelig!! ;-) Takk å lov for det! Han er verken femi eller homo... Dette er bare en av tingene som gjør at jeg elsker han! Drømmemannen min :-)
Anonym
22:02 9.05.2008
Mannen min liker ikke fotball :-) Han fikk beskjed av en kamerat at han nesten burde heie på et lag likevel, så etter mye om og men bestemte han seg for å heie på Leicester, rett og slett fordi det skrives så tungvint i forhold til uttalen ;-) Men han har jo aldri kontroll på hvordan det går med "laget hans", så det må kompisen holde rede på. Og det er helt greit for meg :-)
10:32 10.05.2008
Jeg liker fotball, går på kamp annenhver helg til vanlig, men ikke like ofte nå, siden jeg er gravid (er så mye tribuneliv med dansing og dytting og slikt når det er mål, og redd for å falle + mange røyker:P). MEN skal jo dra på de viktigste:) samboeren min er også fotballinteressert, men ikke i samme lag dessverre. men fotball er gøy syns jeg.