Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Bakovervendtbilstol X2
12:43 8.05.2008
Hei, alle sammen. Jeg har en datter på 2,5 år og veier ca 13kg. hun sitter i bakovervendt bilstol. Minstemann en nå 8 mnd og veier ca 10 kg, han begyner å bli for stor til babystolen sin. Jeg har fremdeles lyst til å ha storesøster bakovervendt.

Kan noen fortelle meg hvordan dere har løst dette? Hvilke bil dere har plass i og med hvilke seter dere har?

HEN-78
Sv: Bakovervendtbilstol X2
14:56 8.05.2008
Vi har en Golf og vi har plass til to bakovervendte seter.

Hvilke seter har du prøvd da? Hender man må prøve litt forskjellig for å finne ut av hva som passer sammen :) Det finnes bakovervendte seter som ikke tar så store plassen.

Hvilket sete har storesøster? Har dere muligheten til å koble ut airbagen og ha et av barna bakovervendt foran?

http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
EnMamma
20:40 8.05.2008
Takk for svar :-)

Vi har en Renault Megane og storesøster har en Acta Graco Cosmic den krever mye plass.

Hva slags seter har dere? Har set på et nytt fra Britax Multi-Tech som jeg likte, noen erfaring med det?
HEN-78
00:08 9.05.2008
vi har besafe izi combi tror jeg det heter, det som er ganske nytt, best i test:) går finfint med 2 bakovervendte i bilen, de tar ikke større plass enn et sete:)
schnuppa_83
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)