Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Vi har fått plass i islamsk barnehage.. hva ville dere gjort?
10:30 7.05.2008
og vi er ikke muslimer...
søkte både privat og kom barnehager..hips om haps på de som lå i nærheten.. men visste ikke at denne var islamsk..
de ber til Allah hver dag, leser fra koranen,alle som jobber der går i burka, de fortelle historier om muhammed.. feirer id, men følger også norske tradisjoner.
Vi har takket ja, men skal søke omplassering..
min lille prinsesse er 1 1/2 år når hun starter, og jeg er redd språkutviklingen skal bli hemmet, da de som jobber der snakker arabisk, urdu og norsk..

hva ville dere gjort? jeg må jo ha henne i barnehage?!

(hun er til dagmamma nå, og hun snakker heller ikke bra norsk..)
Anonym
Sv: Vi har fått plass i islamsk barnehage.. hva ville dere gjort?
09:26 9.05.2008
Nei takk.
Anonym
12:43 9.05.2008
Jeg ville ikke takket ja til denne plassen...
Anonym
20:24 9.05.2008
nei jeg ville nok ikke tatt den plassen, mye pga hvor "aktive" de er i den religionen, barnet blir jo påvirket av dette selv om hun fortsatt er så ung.
Anonym
21:08 11.05.2008
Hvis du absolutt vil ha en barnehageplass synes jeg du har et luksusproblem. Tenk på alle som ikke har fått plass, det er vel ikke verre enn en kristen barnehage. Der leser de jo fra bibelen og lærer om Jesus. om damene har burka eller ikke spiller vel ingen rolle så lenge de er flinke med barna som er der. Prinsessa di vil vel venne seg til det, og forhåpentligvis bli mer tolerant enn mange andre barn som ikke får denne muligheten.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)