Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Aleneforeldre BarnetMitt

Her kan du utveksle erfaringer rundt det å være alene, få tips om fine turer man kan dra på og rettigheter du kanskje ikke var klar over at du hadde. Få støtte og sukke litt selv også.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Redd for å jobbe:( :(
17:24 6.05.2008
Jeg gruer meg så fælt til å begynne å jobbe. Er så redd for å ikke strekke til og må sykemelde meg.......... Har hatt så altfor mye å gjøre og har alltid en haug med neggative saker jeg må forholde meg til og føler at jeg er utslitt. hva skal jeg gjøre er helt råd løs. Må jo forsørge den lille. :( Kan ikke noen komme med noen gode råd, dette plager meg så fælt.
Anonym
Sv: Redd for å jobbe:( :(
23:44 5.10.2008
Hei.

Jeg ønsket heller ikke jobbe i begynnelsen, og valgte heller å være dagmamma for å få inn noen ekstra kroner... Ønsket bare å være hjemme med min lille pike, og var redd for at jeg ikke skulle strekke til... Da jeg omsider fikk barnehage og jobb var det helt fantastisk... Det er hektiske dager, men utrolig deilig å komme ut blant voksne folk og få litt andre ting å fokusere på i hverdagen... Bekymringene blir også mindre når det faktisk kommer inn litt flere penger på konto, og man får ikke tid til å gruble så mye frem og tilbake på alt mellom himmel og jord... Man lager jo nesten større problemer for seg selv når man bare går og grubler så mye...;-) Du kan jo ev. begynne så smått med en 60% stilling. Lykke til uansett :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)