Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Veninne som ammer sønnen sin på 6 år...
21:44 5.05.2008
Gutten til veninnen min får enda pupp. Han er 6 år og snart skolegutt. Ettersom veninnen min forteller synes han selv det er flaut men klarer ikke å frigjøre seg fra moren sin. Hun ammer han i søvn hver kveld og begrunner det hele med at han må få lov å være liten så lenge som mulig. Gutten er attpåklatt, de andre barna i familien er 22 og 24 og 25 år gamle. Jeg har ved flere anledninger forsøkt å hinte fram på at hun må slutte å amme men det virker som hun er livredd for å miste "babyen" sin. For det er det han er, skikkelig bortskjemt på alle områder, blir dullet med som en baby og får alltid viljen sin. Mannen til veninnen min har ikke egne meninger eller vett til å si fra. Jeg synes det er kvalmt med denne digre ungen som ligger med hodet under genseren når vi er på besøk...
Kan noen være så snill å si hva de mener evt. dele sine erfaringer... Irriterer meg over dette da jeg synes det er kvalmt. Hva mener dere jenter?? er jeg helt dum og skikkelig på jorde som ikke klarer å forstå, kan noen hjelpe...?
Anonym
Sv: Veninne som ammer sønnen sin på 6 år...
22:59 5.05.2008
Må bare signere deg på dine meninger. Vet om ei som ammer dattera si som er litt over to år, og spør du meg er det også laaaaaangt over akseptabelt. Barna har ikke behov for melka når de er over året, så hva er da hensikten? Ødelegge ungens selvfølelse helt? Hva vil barnet synes om sin egen mor når de blir eldre? Når jeg hører om sånt, lurer jeg på om det er moren som har ett eller annet perverst behov for å la en unge suge henne på puppene. Jeg tenker med en gang på utnyttelse og incest, og at det må være den vokse som har ett eller annet sykt behov.. Æsj og fy og føy.. ekkelt.. Men jeg har nok ingen tips for å få henne til å kutte det ut, annet enn å være totalt ærlig da...?? Ville vel ikke hjelpe det heller..
Anonym
18:07 6.05.2008
Syns det er helt greit at folk har egne meninger om dette, men å sammenligne det med incest er litt drøyt og sier vel egentlig mest om personen som skrev det.... Når det er sagt så syns jeg ikke det er greit å amme en seksåring. Stakkars han om av vennene, for ikke å snakke om større barn, får vite at han får pupp av mammaen sin. Vil tro han blir mobbet noe grundig da ja. En kan ikke forventet at gutten selv skal klare å slutte selv om han syns det er flaut, dette er jo en vane han har. Andre suger på tommelen og har det som vane, han får pupp. Så han trenger hjelp til å slutte og da er det moren hans som må sørge for at han får den hjelpen. Ut i fra det du skriver så er hun kanskje ikke så instilt på det?? Kanskje du kan snakke med henne og fortelle at du er redd for at sønnen hennes kan bli mobbet hvis hun ikke slutter å amme. Om det er for kosen sin skyld at hun ammer, så fins det jo flere måter å kose med "babyen" sin på. Og med kos så mener jeg på ingen måte noe incest greier som andre tydeligvis tenker på. Hun kan jo f eks legge seg ved siden av han når han skal sovne hvis han og/eller hun har behov for nærhet når han skal legge seg. Kan jo være at hun føler at hun ikke for kost nok med minstemann i løpet av en sikkert travel hverdag, men da finnes det nok bedre løsninger på det enn å amme han i søvn. Jeg lurer jo litt på hvordan andre klarer å legge han siden han blir ammet i søvn? Har hun aldri vært borte fra han? Er veldig synd at mannen hennes ikke ser problemet for hun ødelegger jo for den stakkars gutten ved å holde på sånn. Men det er vel ikke så lett for deg, du vil vel ikke ødelegge forholdet til venninnen din, men samtidig ser du jo galskapen. Håper du på en eller an måte kan få henne til å forstå at hun må slutte.
Anonym
19:06 6.05.2008
Jeg går ikke rundt og har tanker om incest eller utnytting til vanlig nei. Men når noen lar en diger gutt på 6 år suge av puppene sine, så klarer jeg rett og slett ikke å se hverken kos eller normalitet i det. Det hadde gått langt over mine personlige normale grenser, om jeg skulle latt barna mine gjøre det. Det finnes da andre måter å vise kos og nærhet på. Jeg synes at et barn på over 6 er såpass stort, at for meg blir det bare perverst og ekkelt og tenke på at den digre ungen skal suge pupp. Og jeg lurer da på hva som foregår oppi hodet på mora ja. For det er henne det er noe galt med, som ikke har satt en stopper for "kosen" for 4-5 år siden.. Stakkars barn.. Fysj og fysj..
Anonym
13:41 8.05.2008
På grensa til barnemishandling er min mening!!!!
Anonym
14:18 8.05.2008
Synes også at voksne kan vise litt bluferdighet overfor sine barn når barna er såpass store. Ikke sånn at man ikke kan vise seg naken og slik, er ikke det jeg mener. Men ammingen er en nødvendighet når babyen er liten, for at den skal få mat, kos og nærhet og de næringsstoffene den trenger. Det å la et barn på 6 år få suge pupp, og ta på puppene sine når det har blitt så stort, går litt over de normale grensene synes jeg. Puppene er jo også en "privat" sone med tanke på seksulalitet, og den type følelser. Dette er ikke å vise bluferdighet eller gi barnet en normal oppfatning av kropp..
Anonym
16:44 16.07.2008
Oj, den var drøy ja.!
Skrullemor
17:13 16.07.2008
Ja, og så! Det har vel ikke du noe med! Jeg synes personlig at 6 år er litt lenge, men det har jeg faktisk ikke noe med. Hva andre gjør er deres sak! At man ammer 2åringer er helt normalt, er mange som ammer når barnet er så gammelt!

Den tørre melkekua™
17:24 16.07.2008
Stoetter den toerre melkekua her jeg.... Hva andre gjoer er deres sak !!!
Onemorepls,The queen of Kalifa
18:56 16.07.2008
Har hun dårlig råd? Er det et av hennes sparetiltak kanskje?

Synes det høres uvirkelig ut jeg :(
MorTiltreHerligesmå♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)