Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

AD/HD debatten

Ca. 3-5 % av alle barn i Norge har AD/HD i lettere eller alvorlig grad. Her kan dere foreldre diskutere og utveksle erfaringer rundt det å ha et barn med AD/HD. Hvor får man hjelp og hva slags hjelp finnes? Send oss også gjerne tips om det er noe vi burde skrive mer om.
Kriiise,kan noen hjelpe?? gjelder min gutt.....
15:13 5.05.2008
min gutt på 8 prøver ritalinkapsel 20 mg på morgenen og 20mg senere.Han er super hissig.Prater som fy.Jeg ble også hissig/sint på kappselen.Går det åver???Han har hatt tablettene på 10mg.Skulle prøve noe som varte lenger.Har prøvd conserta også.Får han får lite eller stor dose.Har hørt man kan bli hyper av for høg dose.eller for liten???
Anonym
Sv: Kriiise,kan noen hjelpe?? gjelder min gutt.....
15:21 5.05.2008
Mitt barn måtte slutte på Concerta fordi han ikkje tålte dei, legen trudde det var noe med depotablettene og att kroppen ikkje fekk sugd dei opp på riktig måte. Går no på Ritalin tabletter som virker ok. Så det kan jo være det med din sønn også.
Anonym
15:35 5.05.2008
begynte idag.Noen sier du må gå på medisinen en stund.Kan bedre seg,eller ikke.Håper det!!!! tablettene måtte jeg huske på hele tiden.Kommer annpå forbrenningen.Vi er ikke like.Hvor lenge gikk din på medisinen?
Anonym
02:51 10.05.2008
Hvis han blir mer hyper av tablettene, har den ingen ønsket virkning,og gutten trenger noe annet. Har han adhd, skal han nemlig bli roligere av stimulerende middel.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------