Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt 3-5 år

For dere med barn i alderen tre til fem år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Passer kanskje bedre å legge inn her.. min lille skatt på snart 5 år ligger rett ut...
 11:58 5.05.2008
Har kastet opp og sittet på do samtidig i hele går, (søndag) i hele natt og i dag har han kastet opp, har heldigvis gitt seg ene veien. Vert hos legen og sitter nå å venter på at vannet skal kjøle seg ned så jeg får begynde å gi litt og litt...(vann med salt)
Forrige gang han hadde dette lå han rett ut i dagesvis (to år siden) og siste dagen legen gav ham, før innleggelse på sykehus kom han seg til igjen. Håper inderlig vi ikke møter en slik periode til, han gikk ned 1,5-2 kg og spiste ikke og drakk nesten ingenting på flere dager. Nå var han på vekta i dag og fra 20,5 og ned til 19,4 Så han har mistet noe væske allerede.
Det er jop så trasig, vet ikke hva godt jeg kan gjøre for lille skatten min!!
chick26 gravid=)
Sv: Passer kanskje bedre å legge inn her.. min lille skatt på snart 5 år ligger rett ut...
 19:59 5.05.2008
Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut. Får håpe han har kommet seg litt siden du skrev og at du får i han litt væske som han beholder.
Hva med å blande eplemost og vanlig farris? Dette er det litt smak på og så inneholder det jo salter som han mister. Pleide og gi dette til de gamle som drakk lite på sykehjemmet jeg jobbet....

Masse lykke til og god bedring.
2-barns mor
Sv: Passer kanskje bedre å legge inn her.. min lille skatt på snart 5 år ligger rett ut...
 20:16 5.05.2008
Dattera mi har hatt dehydrering ein gang. Hadde ikkje tatt til seg drikke på 1,5 døgn. Drog til legen etter barnehage. Ho berre låg på gulvet og ikkje gjorde nokon ting. Eg måtte tvinge i ho litt saft med ei sprøyte. da kom ho seg litt. rakk bittelitt vatn før vi drog til legen. For å nemne så sliter ho med forstoppelse. Det endte med innleggelse på sjukehuset. Ho var da godt dehydrert. Fekk intravanøst ut på natta når ho nesten sov under undersøkelsen kl 0200 om natta. Og ho kom seg. Begynte å spise dagen etter vi kom og dagen før vi drog, begynte ho å drikke igjen.
Ho måtte innleggast pga ho var godt dehydrert.

Ver OBS på om han tisser eller ikkje tisser.....

Syns det er rart at ikkje legen legger han inn i den tilstanden der....
snart-alene-mor-til-2
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------