Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
gravid mens en ammer
21:19 4.05.2008
Noen her som har blitt gravid mens de forsatt ammet? Fullammet dere? Hvor gammel var babyen da dere ble gravid?

Vi lurer på to tette, men jeg fullammer enda, mini er 6 mnd
Anonym
Sv: gravid mens en ammer
00:43 10.05.2008
jeg ble gravid menst jeg fullammet...nøyaktig 12mnd mellom mine,så var vel 3mnd den eldste da jeg ble gravid.....:)
Anonym
19:03 12.05.2008
Æ blei gravid mens æ fullamma ennu, da va snuppa 6mnd..Fikk mensen tilbake etter 4 1/2 mnd, så han satt på andre forsøket :-)
oppigokk
12:26 24.05.2008
Jeg fullammet mer eller mindre da jeg ble gravid med nr 2. Snuppa var 8 mnd, men ikke så fryktelig interessert i mat på det tidspunktet. Ammet gjennom hele svangerskapet da jeg ikke fikk noen plager av det (fx kynnere eller premature rier - men husk å ikke bruke Syntocinonspray ved amming som gravid).
hege og 2
11:13 23.06.2008
Ammet fortsatt da jeg ble gravid. Snuppa var da ca ti mnd og jeg ammet vel morgen, kveld og to ganger på dagen.
Rødtopp75
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)