- Altså: Hvor tidlig kan man teste med billigtester, graviditetstest? Noen med erfaring?
Jeg hadde bestemt meg for å IKKE stresse med testing, men se det an og ta det som det kommer...Haha! Etter som tida har gått, tenker jeg mindre og mindre på å ta det med ro og la naturen gå sin gang: Jeg føler meg nemlig superklar til å få svar på om vi har lykkes i å bli gravide etter å ha mistet i MA 10. april.
For ordens skyld: Har hatt el, og venter tr. i uke 19 eller 20 (litt usikkert pga. ma-en).
Har du erfaring med disse billigtestene? Er svaret pålitelig? Innser jo at jeg bør drøye testinga dersom svaret jeg får allerede nå, så tidlig i syklusen, ikke er til å stole på. Er bare så inderlig, enormt spent....!
Petramora tries again <-@
Sv: Når kan man teste med billigtester?
19:10 3.05.2008
Hvordan vet du at du har hatt EL? Du kan faktisk teste akkurat når du vil, men for å være sikker på riktig svar bør du vente til 14 dager etter EL.
Anonym
19:51 3.05.2008
Takk for svar!
Tok en billig-/eggløsningstest for dette også, den 25. april, og den slo kraftig ut. Har aldri testet meg tidligere, verken på det ene eller andre, og heller aldri vært aktiv prøver. Savnet etter det som vi trodde skulle bli en liten baby, men som vi dessverre mistet i ma etter 11, nesten 12 uker, har vakt et savn etter snarlig å bli gravid igjen.
Etter det du sier, bør jeg vel i det minste vente til fredag...tenkte meg egentlig det, men er uuuuutålmodig ;-)
Ha en fin kveld!
02:04 4.05.2008
Hvis du var neste 12 uker på vei og mistet den 10. april, tror jeg ikke du hadde EL igjen allerede 25. april. Husk at hcg kan slå ut på EL-testene, så det er ikke sikkert du har hatt EL enda....
Anonym
11:26 4.05.2008
Huff, der forsvant litt av min optimisme...men det er bra du er ærlig, da! :-)
Kan likevel ikke fri meg fra tanken på at det muligens er noe på vei, har mange symptomer - men det KAN nok være mensen som er rett rundt hjørnet. Uansett: Jeg drøyer testinga, og venter og ser om noe skjer. Og dersom ikke noe har skjedd før neste helg, ja, DA tester jeg...! ;-)
Ha en fin søndag!
00:25 6.05.2008
Har du testet neg. på gravid-test etter at du mistet, dvs. sjekket at hcg er ute av kroppen?
Anonym
10:22 6.05.2008
Hei, og velkommen hit, Petramora. Har fulgt med deg inne på Gravid i moden alder (ja da, har smuglest masse, men har ikke vært der selv). Fikk også med meg at du mistet, det var leit.
Men stå på nå! Kanskje vi får følge herfra.
Tobarnsmamma neste år?
13:30 6.05.2008
Hei!
Så artig at du husket meg :-) Ja, det var - og er fremdeles - vanskelig å takle ma-en. Jeg er i utgangspunktet en positiv og optimistisk person, men hendelsen var et hardt slag under beltestedet (bokstavelig talt, nesten ;-)).
Hvordan går det med deg? Det hadde vært kjempeflott om vi får følge hverandre de neste månedene!
Klem,
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem