Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
føler meg skikkelig som en kjempedårlig mor..
12:18 1.05.2008
Har ei jente på 17 mnd nå. Er gravid igjen med nr 2, og dette er en gutt. Klarer ikke å være glad for det:( Hadde veldig lyst på jente som nr 2 også, men har lyst på en gutt engang. Hvorfor klarer jeg ikke å glede meg over den friske kjempefinegutten i magen? Begynner nesten å gråte av å tenke på det. Klarer ikke å se for meg meg selv som guttemamma, og klarer bare å tenke på at jeg håper det blir en jente neste gang.

OG, jeg har det skikkelig kjipt nå, så værså snill ikke noe drittslenging ;)
Anonym
Sv: føler meg skikkelig som en kjempedårlig mor..
18:43 1.05.2008
jeg og håpet på en jente til. har ei på 1 år og nå en gutt på 14 dager.
han er nydelig!! og jeg kunne ikke hatt det bedre.

dette ordner seg!!!! tro meg
mamma til martine og lille
19:29 12.05.2008
Det e sikkert bare hormonan som spille dæ et puss :-)..Æ fikk ei jenta i mai i fjor, og vente en gutt i august i år...Va helt sikker på at det blei enda ei jenta, så blei faktisk litt sjokka når UL viste en liten tissemann :-)...Hadde å vanskelig for å se for mæ sjøl som ei guttemamma en periode, men det forsvant med en gang æ kosa med fettern til dattra mi på 8mnd..Han va så utrolig skjønn å go, akkurat som snuppa mi så nu glede æ mæ masse til den lille gutten min kommer til verden :)..
oppigokk
23:09 30.05.2008
Jeg tror de fleste sliter litt med følelsene for den nye babyen i magen i perioder. Hos deg er det kjønnet det går på. Jeg har det litt på samme vis. Har to skjønne gutter, og ønsker egentlig ikke flere barn, for det kan jo bli ei jente. Det er liksom skrekken for meg :)

Men det er mange tanker man gjør seg før barnet er der, og når barnet er der, kjenner du det, og kjønnet har ingen betydning. Jeg ønsker deg lykke til som guttemamma. Du har mange grå hår i vente :) Jeg er jo da frelst, og innhabil, men må jo bare si at ingenting er som små gutter! Herregud så mye sprøtt de har funnet på til mors store fortvilelse. Sikkert det samme for jenter, jeg bare forestiller meg at det å være guttemamma er så mye mer GØY enn det å ha jenter. Gratulerer.
Anonym
14:45 25.07.2008
Jeg trodde at jeg ikke kom til å være noen god guttemamma. Jeg vet jo ingenting om små gutter, bare små jenter, tenkte jeg... Men det blir sånn at når han først kommer og du har hatt han noen uker, vil du tenke at du ALDRI ville ha byttet han med ei jente! Uansett hva man håpet på, tror jeg de fleste er overlykkelige over den ungen de får! :)
Bolla23
01:00 27.07.2008
Jeg har en av hver, og tenkte litt som deg en gang. I ettertid ser jeg at gutter er veldig fin å ha. Tut og kjør og mye morro + mye enklere å forholde seg til. Skulle jeg hatt mange barn ville jeg helt klart foretrekke mange gutter fremfor jenter. Hos oss er det gutten jeg får flest susser og klemmer av. Bare vent så skal du se, det blir helt perfekt.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)