Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hvor gammel var du første gangen...........
22:55 30.04.2008
Hvor gammel var du første gangen og hvem var det? Var han verdt det?
Jeg var 18 år og lei av være jomfru, har aldri sett fyren siden.
Anonym
Sv: Hvor gammel var du første gangen...........
22:58 30.04.2008
15 år med min første kjæreste. Var sammen i rundt 3 mnd før vi hadde sex. Har vel egentlig ikke tenkt så mye på det for vi var sammen i rundt 2 år.
ღPhunk har 2 herligeღ
22:59 30.04.2008
hvordan var det? Vondt?
Anonym
22:58 30.04.2008
16 år og med min første ordentlige kjæreste som var 18. Syntes jo han var verdt det da, men ikke nå sef. Ingen av de jeg hadde før min kjære var jo egentlig verdt mEG, men de var nå erfaringer alle sammen. "Livets skole":) En el annen måtte jo bli den første så var greit at det ikke var en helt tilfeldig da. Var sammen 1 år
Anonym
22:59 30.04.2008
Jeg var litt over 16. Min første kjæreste som jeg var sammen med i litt lengre tid. Koselig fyr og koselig erfaring.
Anonym
23:08 30.04.2008
Jeg var 14 år han var 16. Ja det var verdt det. Glemmer det aldrig ,det var en fin opplevelse.
Anonym
23:11 30.04.2008
15 år.. Hadde sex med en jeg hadde gått på skole med i flere år, han var ett år eldre enn meg. Vi hadde ikke noe særlig kontakt. Og etter vi hadde sex hadde vi ikke noe mer kontakt.. Så ja.. Jeg angrer.
Anonym
23:12 30.04.2008
17 år, med daværende kjæreste. Vi var sammen i nesten 4 år før jeg gjorde det slutt. Var ikke noe særlig første gangen, men ble bedre og bedre ;-)
Anonym
Var 17 men kjærsten på 19. Helt greit
Anonym
"Jeg var 18 år og lei av være jomfru, har aldri sett fyren siden."
Skriver under på den. :-)
lubine
23:16 30.04.2008
16 år og han var 18, hadde vært sammen i over ett år.
En fin opplevelse, dog litt vondt ;)
Anonym
23:15 30.04.2008
En måned før fylte 15. Han var overhodet ikke verdt det. Skulle ønske jeg hadde spart meg til kjæreste nummer to som jeg fikk da jeg var 16. Han fantaserer jeg om enda....
Anonym
23:17 30.04.2008
14 år og på fest... aldri sett han før eller etter...så angret jah.. men tenker ikke på det nå!
Anonym
23:34 30.04.2008
15 år med kjæresten.
Anonym
23:35 30.04.2008
14 år med min kjæreste som jeg var sammen med i over tre år... tenker ofte på første gangen..sku gjerne hatt første gangen flere ganger,. det er så spennende :P
Anonym
23:39 30.04.2008
14år å sammen med en kjæreste, angrer ikke nei:D
Anonym
23:42 30.04.2008
Jeg var 15 og edru. Kjente han litt fra før, og hadde litt kontakt etter på, siden vi var i samme vennekreds
Koset oss sammen 3 ganger før han dumpa meg:( Var kjempe lei meg:(
Men angrer egentlig ikke
Anonym
23:56 30.04.2008
Jeg var 16, han var kjent politiker (nei, ikke han ekle fra Os, haha, min så faktisk bra ut...). Skjønner ikke spørsmålet om det var verdt det. Verdt hva da?
The most famous Ludder
00:47 1.05.2008
13 og han var 18...ikke deilig
Anonym
01:20 1.05.2008
Jeg var 15,nesten 16 og han var 23 eller 24. Da synes jeg det var verd det for utsenemessig var han en utrolig flott fyr. I ettertid synes jeg derimot ikke noe om den opplevelsen. Faktisk ekkelt å tenke på aldersforskjellen og litt ekle omstendigheter rundt hele greia. Men, men gjort er gjort og det plager meg ikke sånn :)
Anonym
02:58 1.05.2008
Jepp, det var verdt det. Var 16år.
Det er samma gubben faktisk.. :p
Anonym
03:09 1.05.2008
Var 15 år og 2 mnd akkurat =) Var med kjæresten min, hadde vært sammen i 1 mnd og vi er fremdeles sammen, snart vært sammen i 6 år=) Og det var verdt det(rart spm!!)
Jeg var 17 og et halvt, og min første var en fyr som hadde noen timer sammen med meg. Både jeg og bestevenninna mi syntes han var veldig sexy, men hun hadde type. Jeg hadde tenkt mye på sex, og hatt lyst lenge, og en kveld ble han og jeg fulle sammen ute på byen, så jeg tok ham med hjem. Jeg har aldri angret i etterkant, selv om han lå med temmelig mange på den tida.
Anonym
07:27 1.05.2008
Jeg var 22,5 år og det var sammen med min mann. Vi hadde vært sammen i ca 1mnd, og kjent hverandre litt lengre. Nå har vi vært sammen i snart14 år, gift i 8 og venter barn nr 6 i september. Kan ikke si jeg angrer, nei hehe
Pusur_mor
08:02 1.05.2008
hehe.. 18år og lei av og være jomfru her og.. om han var verdt det? vel, det er noe annet. har ikke snakket med han etter det.
Anonym
08:35 1.05.2008
13 år og ble voldtatt av tre menn på henholdsvis 18, 23 og 24.
nei det var helt jævelig og skulle ønske det aldri hadde skjedd!
Anonym
08:37 1.05.2008
Jeg var 14 år og han var 19, han er den mannen jeg er sammen med pr. idag og håper å få dele resten av livet sammen med han. Vi har nå vært sammen i snart 14 år og gift i snart 8 herlige år, og vi har 3 nydelige barn sammen. Angrer absolutt ikke, å han er så definitivt verdt d :o)
~Simelisa & Marina~
08:40 1.05.2008
var 20 syntes det var på tide å bli ferdig med det.......
Var sammen med typen i et år, takkog lov for at jeg er kvitt han for å si det sånn.
Anonym
08:53 1.05.2008
jeg var 2mnd fra å bli 17 år, lei av å være jomfru som et par andre her, fyren bodde i samme borettslag som venninna mi,hadde ikke sett han før og ikke siden. tror jeg husker fornavnet hans..
Om det var verdt det, vel, jeg var jo ikke jomfru etter det og hensikten min var i boks så må vel si ja:p
Mamma&marken, med minimark..
09:09 1.05.2008
Ett par mnd før jeg fylte 15 år. Vi hadde vært sammen i 2 mnd, men holdt sammen i 3 år etter det.. Så jeg skal ikke klage.. For min del var det verdt det..
Anonym
11:43 1.05.2008
akkurat fylt 16, var veldig bestemt på å ha sex i løpet av den sommeren. fikk meg en pen, men særdeles harry type på 20-something, som gjorde jobben. det var ufattelig kjedelig. jaja, liksom, var DET alt? høh.
men greit å bli ferdig med det, så angrer ikke sånn sett. men det kunne godt ha vært med noen andre, og definitivt et helt annet sted enn hjemme på det stygge gutterommet i kjelleren til faren hans.
Anonym
11:46 1.05.2008
Jeg var 14, han var 16, Var planlagt over telefon i lang tid i forvegen, har aldri sett eller hørt fra fyren etterpå. Var ikke en fin opplevelse.
Anonym
11:50 1.05.2008
Jeg var 17, han var 18. Jeg var utrolig forelsket i ham, han var verdens vakreste, skjønneste og mest SEXY gutt.
Slank, muskuløs, med smale hofter og sprettrumpe, og skikkelig poetisk og romantisk. Han hadde mørke krøller og vakre øyne. Oh my GOD, sier jeg bare. Hehe, nesten litt morsomt
Vi var edru, han var på overnattingsbesøk hos vertsfamilien min, for jeg var utvekslingsstudent. Jeg ville, det, han ville det, og jeg har aldri angret.
Det ble ikke noe mer mellom oss to, for han bodde i en annen by, men jeg ble raskt dødsforelsket i en annen skjønning, så det var greit.
Anonym
11:47 1.05.2008
15 år, med kjæresten min på den tiden. han var 16. var sammen i 1 år - men nei, var ikke verdt det. fikk absolutt ingenting ut av det whatsoever.
Anonym
11:53 1.05.2008
jeg var 13, han var 15. ikke godt, men ikke vondt heller. var sammen i mangen år, så jeg treger ikke.
Anonym
12:09 1.05.2008
14 år..med en som jeg var kjempeforelska i..men d var så vondt.. han var ikke snill..så ja angrer på d ...
Anonym
12:29 1.05.2008
Jeg var 18 år og hadde vært sammen med kjæresten min i et par måneder. 11 år senere er vi gift og venter vårt tredje barn:)
Anonym
12:41 1.05.2008
jeg 16, han 22.
Litt skuffende opplevelse egentlig
Anonym
12:44 1.05.2008
22 år og lei av å være jomfru. Det var med sjefen min (eller forhenværende, hadde akkurat slutta) Verdt det? Tja, fikk iallefall stilt min nysgjerrighet. :) For å gjøre det mindre ekkelt: han var bare 28 år.
Anonym
12:42 1.05.2008
var 13år, og han var noen år eldre jha.. angra som F***..
æsj, blir kvalm av bare tanken på han!!!
Anonym
12:51 1.05.2008
Jeg var 16år og han 17..
Vi var sammen og ganske forelska da..
Har aldri angra på det. Fungerte ikke mellom oss da vi bodde for langt unna hverandre.Selv om han ikke mente det var for langt unna.
jolene84 venter nr.2
13:43 1.05.2008
En mnd før jeg fylte 15 :-)
Verd det??Hmmm, vel hn sitter noe forsiden av meg her 1 år seinere=)
Var sammen i 7 mnd før vi hadde sex!
Synne&and tha Sbomb Lucas!!!
13:49 1.05.2008
Jeg var 18 år og gjorde det med kjæresten min, vi var sammen ca 1/2 år..
Jeg var helt klar for det, og selv om det var vondt var det en fin opplevelse. Helt greit å miste jomfrudommen da, og også greit å ha litt erfaring før jeg fant mannen min da jeg var 24 år.
Anonym
14:05 1.05.2008
jeg var nettopp fylt 18. var på fest og tok med meg kompisen av noen venner av meg hjem. var en kjempefin opplevesle, han var snill, god og forsiktig. hadde sex noen ganger i løpet av de to- tre neste årene påm fylla når jeg var hjemme på besøk. kan ikke si jeg angrer, for hadde det ikke blitt han hadde det vært noen andre. helst skulle jeg tenkt meg å vente til jeg ble sammen med min kjære, men de jeg har vært med før han spiller ingen rolle. den beste sexen er sammen med min kjære, uten tvil.
Anonym
14:37 1.05.2008
Jeg var 16 og det var med min daværende kjæreste. Vi var sammen i 2 år,og jeg angrer ikke. En flott,snill gutt,men vi passer nok best som venner:-)
*Stella*
14:50 1.05.2008
Jeg var 17 - debuterte i dobbeltsenga til foreldrene mine med en fyr jeg hadde gått på ungdomsskolen med. Vi var fulle, han klarte ikke å kommer og jeg så ham aldri igjen. Men det var greit nok.
Anonym
15:30 1.05.2008
Jeg var 17, han var 20 - og KJEKK! Vi hadde flørta en stund, men var ikke kjærester. Han var deilig, men spesielt dårlig utstyrt vil jeg si... hehe... Så godt var det vel ikke, men veldig spennende:)
Det ble med den ene gangen...
Anonym
16:29 1.05.2008
18. fyren var 35-40. visste bare hvem han var litt fra før,var dritings og syns vel det var på tide....ikke vondt, og har ikke hatt problemer med det etterpå.... traff kjæresten min ei uke etter og han syns det var kipt å være en uke fra en jomfru.... hehe....men men.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem