Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hjelp meg litt jenter:) litt på kanten kanskje....;)
20:27 30.04.2008
Ok, jeg har ett problem for meg er det stort og vanskelig. Og jeg trenger litt råd...selv om jeg ikke tror det vil løse noe.

Jeg har en kjempe kjæreste, men....han har såååå liten tisse mann...
det er noe av det minte jeg har vært borti...

det gir meg overhode ingenting, og det er så synd...nå klarer jeg ikke en gang tenne på han...som selvfølgelig er ett resultat av at det ikke gir meg noe....

Vi har vært sammen leeenge, men det tok lang tid før vi lå sammen, og jeg har prøvd og prøvd å finne noe nytelse i det, men den er rett og slett for liten....Og jeg tror ikke jeg klarer leve slik.

Har prøvd hinte om liitt ekstra leker etc, men han mener han er nok....og på en annen side orker jeg lissom ikke basere hele sex liet mitt på en plast stav:)

Uff, måtte bare få det ut.Kan jo ikke akkurat ta det opp med han.

Noen andre som har opplevd små fanter, og hva gjorde dere?

:):)
Anonym
Sv: Hjelp meg litt jenter:) litt på kanten kanskje....;)
20:31 30.04.2008
Du kødder...
Anonym
20:33 30.04.2008
Ehh...hvorfor skal dette være kødd?? Tror du virkelig ikke det finnes menn med små peniser som ikke klarer å tilfredsstille kjæresten?

Til HI:
Jeg syns du burde kanskje prøve litt mer på det med hjelpemidler. Altså si at du ønsker at dere skal leke og utforske litt. Ikke si noen som sårer han, det er nok kanskje vanskelig for ham, han er vel klar over størrelsen.
Anonym
20:35 30.04.2008
Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg var sammen med en mann i fire år, han hadde en skikkelig liten tiss. Han klarte aldri å tilfredstille meg, men jeg holdt ut. Fikk tilfredstille meg selv når han var ute, hehe.
Det ble slutt av andre grunner.
Anonym
20:37 30.04.2008
HI her:)

nei, dette er faktisk ikke tull:) desverre!

Har prøvd hjepe meg selv, men savner lissom den nærheten og følsen man har ved samleie med ett menneske:( uff, vil jo ikke miste han, men dette tærer noe veldig....

Takk til dere som gidder svare:)
Anonym
20:37 30.04.2008
Eeeehhhhhh, fordi jeg synes denne fremstillingen av et sånt type problem var litt.....eeeeehhhhhh....umodent. Det var forøvrig svaret hun fikk fra deg også.
Anonym
20:39 30.04.2008
NÅR BLE DET UMODENT Å ØNSKE Å NYTE SEX MED ETT MENNESKE?????OG IKKE MINST EN SOM DU I DET MINSTE KJENNER ER INNI DEG!!!
Anonym
20:43 30.04.2008
DET ER IKKE UMODENT Å ØNSKE Å NYTE SEX MED ET MENNESKE, MEN SOM JEG SKREV OVER HER DREIDE DET SEG MEST OM FREMSTILLINGEN AV PROBLEMET.
Utrolig irriterende med folk som ikke klarer å skrive ordentelig, men som må skrive med store bokstaver. Skjønner du det selv nå, di nepe?
Anonym
20:59 30.04.2008
Jeg forstår ikke hva som var umodent med innlegget. Kan ikke du forklare det i stedet for å skjelle ut alle som synes innlegget var helt greit...?
Anonym
21:55 30.04.2008
Til HI!!! Selvfølgelig er dette et problem!!!! Jeg ville tatt det opp med han! Si leketøyet skal frem :)

Til dere andre som hogger løs på "fremstillingen"... herreguuuud! Det var ikke det hun spurte om, om fremstillingen var OK! Guuud dere plager meg, megger som henger dere opp i noe som IKKE er tema liksom!

Lykke til HI :)
`lilje
17:10 2.05.2008
*ordentelig*
Skaff deg ei ordbok 'a, jævla bich.
Anonym
18:37 2.05.2008
Skaff deg en selv, det staves ORDENTLIG og BITCH.

Og du er en ordentlig bitch=)
Anonym
20:40 30.04.2008
Prøv knipeøvelser til vanlig og mens dere har sex. Kniiip sammen rundt penisen hans, så kommer du til å kjenne den bedre når dere har sex. Det blir bedre for deg og bedre for han uansett hvilken størrelse det er på den.
Anonym
20:53 30.04.2008
he he, joda, knipe er bra. men neida det funker ikke! dere tror ikke hvor liten den er....jeg ble sjokkert. klarer ikke gjøre noe med den engang, for di den rett og slett er LITEN;)

he he, uff a meg
Anonym
23:16 30.04.2008
Hadde engang "sex" med en fyr som hadde en tissefant på kanskje maks 5 cm. ALDRI MER! Skjønner ikke at du orker. Og ihvertfall ikke hvis han ikke vil bruke leketøy eller leke på annet vis i tillegg til ren penetrering.
lubine
20:42 30.04.2008
Hei! Jeg har ikke helt det samme problemet som deg, men litt i samme gata; min kjære elskede er dessverre skikkelig dårlig/kjedelig i senga, vi har vært sammen i snart 10 år, og han har aldri gitt meg orgasme. De første, mange årene "ordnet" jeg dette selv når vi hadde sex, men nå har jeg blitt så dødslei av å ligge der og onanere at jeg faktisk ikke gidder. Jada, jeg VET at jeg kunne gjort en hel haug "for å sprite opp" sexlivet, jeg har også ivrig prøvd div. ting, men nå gidder jeg liksom ikke mere. All lyst er borte... Det er helt fryktelig leit, men jeg har bare mistet interessen. Ikke en gang tanken på hvor deilige div. exer har vært i senga, interesserer meg... SUKK! Ikke mye hjelp i svaret mitt. Skal bli spennende å se hva slags andre svar du får. Kanskje det kommer noen innfallsvinkler jeg også kan bruke???
Anonym
20:46 30.04.2008
Det høres ut som du er like kjedelig selv som bare ligger der og onanerer. Hvorfor kan du ikke selv ta ansvaret for å sprite opp sexlivet ditt?
Anonym
20:51 30.04.2008
Åja, det var lurt! Det hadde hun sikkert ikke tenkt på i løpet av 10 års samliv!
Idiot!

LESTE du innlegget engang??
Anonym
20:55 30.04.2008
Huff, kjipt. Jeg hadde en ons med en kjempesnill og søt gutt med den minste, minste tissen en gang. Ikke håp i havet at han kunne gjøre det jeg trenger. Kjipt for alle. Prøv leker, mange leker.
Marikanari
20:58 30.04.2008
"Jeg hadde en ons med en kjempesnill og søt gutt"...

Hva er ons?
Anonym
20:59 30.04.2008
One night stand.
Marikanari
21:02 30.04.2008
He, he, nå måtte jeg humre litt her, det var jeg som skrev kl. 20.42.... Ja, jeg er så kjedelig at exen, jeg var sammen med før min nåværende mann, kåret meg til "verdens beste til å gi oralsex"... Ja, ja, godt å kunne le litt, oppi all tristessen.... Det er noe som heter "vold avler vold", det kunne vært noe som het "uinspirerende avler uinspirerende". Man når bare på et punkt, hvor man ikke orker å dra lasset alene mere.
Anonym
21:08 30.04.2008
Signerer denne. Har det akkurat på samme måte selv. Har mistet lysten helt, fordi det er så uinspirerende med sex'en min sambo kan tilby. Og også jeg har alltid fått veeeeldig gode "skussmål" fra de jeg har elsket med, enten det har vært ons eller fast forhold....
Anonym
21:14 30.04.2008
Ja, det er godt du fikk anledningen til å skryte litt av oralsexprestasjonene dine på anonymforum da.
Ja, jeg forstår jo nå etter den informasjonen at du virkelig må ha prøvd "alt".
Lykke til.
Anonym
21:36 30.04.2008
Mmmm, det er skikkelig lett å "skryte", når man signerer "anonym"...
Anonym
20:56 30.04.2008
Ja, det var nettopp det jeg gjorde. Idiot.
Det stod ikke om hva hun faktisk hadde forsøkt å gjøre, helt personlig, annet enn å ligge å onanere. Men det er vel kanskje det du også gjør, siden du ikke har noe annet å si på det hun skrev enn at jeg er idiot.
Anonym
21:06 30.04.2008
Hehe, kjøp en penis pumpe til han!:P Kanskje han prøver den noen ganger.. Tror igrunn ikke det hjelper altså.. men.. Har ikke dere prøvt å ha laangt vorspiel? Fingring gjør jo ofte susen også da?
Hvor liten er den sånn ca da? Når du skal onanere han, er det slik at du så vidt får neven rundt og ikke har mulighet til å dra opp og ned, eller får du liksom gjort litt?
Anonym
21:08 30.04.2008
HI her igjen:)

Joda, jeg har prøvd det meste. Men når det faktisk ikke gir meg noe å ha han inni meg fordi han er liten, så reagerer kroppen ikke akkurat med frist for gjenntagelse ikke sant??

Klarer lissom ikke tenne, for vet at det ikke kjennes engang.

Og nei, jeg er ikke vid og lat etc. Dette er faktisk første gang det har vært ett problem:)

Uff, så sinna noen av dere blir altså:)
Anonym
21:10 30.04.2008
Vet du, jeg har det på samme måte.. Føler meg veldig alene og egoistisk når jeg tenker på dette.
Nå i graviditeten er det mange ganger verre. Kjenner overhodet ingenting, faktisk er det bare irriterende å ha sex.
Men hva kan man gjøre..?
(Har prøvd alle triks jeg kan bidra med..)
Anonym
21:28 30.04.2008
HI her:)

er nok ikke mye man får gjort desverre....og for min del, som er veldig glad i sex, nytter jo ikke dette.....jeg er avhengig av å kjenne og føle...uff, han er jo god på andre områder men...'

Oralsex klarer jeg ikke...liker lissom å ha litt å ta i...litt str...

Anonym
21:15 30.04.2008
Hehe, beklager må bare le litt av enkelte av svarene her.

jeg forstå godt at dette er trist og kjipt for deg.Er sikker på at du har prøvd et meste.
Men en kan jo ikke hjelpe for hva en tenner på og ikke, og selv om en er aldri så glad i personen, fører jo ikke det automatisk til seksuell tenning.
Tror ikke det er noe galt eller feil med deg, eller at du ikke prøver hardt nok.
Om du elsker denne mannen, og vil ha et godt forhold til ham, må du nok rett og slett godta den fysiske begrensingen han har, og leve så godt du kan med det.
Fokuser på de gode sidene som gjør at du har valgt ham.
Kansje du finner egenskaper du kan tenne på utenom de fysiske? :-)
@Ananas@
Jeg hadde en eks med samme problem, og nå snakker jeg om langt under gjennomsnitt, mer som en liten lillefinger.
21:11 30.04.2008
Eksen min hadde store komplekser, og var derfor i tilegg kjedelig i senga. Gjorde liksom ingenting for å kompensere. Og endel samleier endte rett og slett med at vi ga opp, selv om jeg ikke kunne sies å være vid og slapp på den tiden.

I ettertid har jeg tenkt at ting kanskje hadde blitt bedre om vi satte ord på det. Jeg var redd for å såre, og følte derfor ikke vi kunne
snakke om sex. Han var absolutt ikke interessert i å snakke om ting, og var lite villig når jeg prøvde å sprite opp sexlivet. Oralsex, etc var ikke aktuelt. Så om du klarer å ta det opp på en fin måte, tror jeg det kan være lurt å sprekke bobla. Han vet at han har liten penis, du vet han har liten penis og han vet han har liten penis. Men så lenge dette ikke kan snakkes om, blir det som en verkebyll. Tror nok han også innser at det er bedre å prøve å gjøre noen med det, enn at forholdet skal ryke pga sexlivet. Og om han blir åpen for å bruke litt leketøy, kan det jo hende at du også får glede av sexlivet.
Synnøve F
Sv: Jeg hadde en eks med samme problem, og nå snakker jeg om langt under gjennomsnitt, mer som en liten lillefinger.
21:14 30.04.2008
Har ikke vært borti jævelskapen selv,men min kjære søster hadde en med den minste penis hun hadde sett.
Det var visst ikke noe særlig og hun dumpet han etter noen mnd, han kompenserte visst relativt bra, men den store tenningen var ikke der fra hennes side, så han ble dumpa ja.

Dump han dersom du ikke tenner 100%på han.
Anonym
Sv: Jeg hadde en eks med samme problem, og nå snakker jeg om langt under gjennomsnitt, mer som en liten lillefinger.
21:34 30.04.2008
Jeg synes svaret til @Ananas@ var ganske klokt. Men selvom jeg i utgangspunktet (det var jeg som skrev kl. 20.42 og 21.02) veldig godt kunne slått meg til ro, med alle de andre kvalitetene mannen min har, og som gjør at jeg har vært sammen med han så lenge, og ikke kunne tenke meg noen annen, har det etterhvert blitt vanskelig å leve med min egen personlighet. JEG er ikke sånn som mitt selvbilde sier at jeg skal være. Og tro meg, jeg har faktisk tatt mange grep, for å piffe opp sexlivet. Jeg føler ikke at dette er rette stedet å utbrodere det, så akkurat den biten, hopper jeg lett og elegant over. Men selvbildet mitt virkelig LIDER under å være redusert til å være en kjedelig person, som ikke er spesielt interessert i sex, i stedet for å føle meg sexy og attraktiv... Jeg er fullstendig klar over, at dette er sånt man må ta ansvar for selv, men jeg har liksom mistet spiriten...
Anonym
22:13 30.04.2008
Jeg har aldri hatt sex med en med spesielt liten penis, men to av vennene mine har det. Den ene, en homofil gutt, beskrev hvordan det var å suge denne småvokste personen. Han viste det ved å knytte neven og strekke ut peke- og tommelfingeren, klemme fingrene nesten helt sammen og snurpet sammen munnen. Det så ut som han prøvde å spise verdens minste kjeks, og jeg lo og lo.
Da jeg snakket med venninna mi om det så viste hun meg akkurat den samme bevegelsen, og jeg lo enda mer. De sa begge at de ble helt perplekse da de så størrelsen, eller rettere sagt, mangelen på størrelsen. Han ene småvokste var tilogmed en kjempehøy afrikans-amerikansk ballspiller, så derfor var det dessverre andre forventninger inne i bildet.

Jeg likte også godt svaret til Ananas, og har lite å tillegge der. Kanskje du kunne ha tatt kontakt med en sexolog? Selv har jeg bare erfaring med en fyr som var emormt kjedelig i senga. Hver gang jeg prøvde å ta initiativet til sex eller til noe annet enn misjonær så følte han seg truet som mann, og endte forsøket med å vende meg over på ryggen igjen. Etterhvert gadd jeg ikke å ha sex med ham lenger, og lurte han til å slå opp med meg.

Uansett hva du velger å foreta deg så håper jeg at ting bedrer seg snart for deg. Lykke til!
Anonym
07:13 2.05.2008
kjenner meg SÅÅÅ igjen i 21:34 innlegget!
Bortsett fra hos meg så er ikke størrelsen noe problem, har bare mistet all lyst og ser på meg selv som utrolig kjedelig og usexy :( er så kjipt.....

og til HI : hadde en kjæreste en gang med en tiss på kanskje 5 cm. Hadde ikke sjangs til å kjenne at han var inni meg. Og dette var leeenge før jeg fikk barn, så det gikk ikke på min tranghet. Tror det varte i 6 uker før det ble slutt... Hadde ikke sjangs. Og det verste midt oppi det var at han trodde han var verdens beste i senga :(
Anonym
22:20 30.04.2008
Tror deg jeg HI.

Jeg har også en mann med liten tissefant. Noen ganger kjenner jeg ikke han er inni meg engang. Å jeg har aldri fått orgasme med han. Kun da han leker med klitoris.

Så jeg skjønner godt hvordan du har det.

Men han vet om problemet, så vi har vært på kondomeriet å kjøpt noen leketøy :-)

Anonym
22:54 30.04.2008
Det finnes jo penisforlengere osv..
Anonym
22:50 30.04.2008
Jeg var borti dette med eksen min!! Den var så utrooolig liten! Og ikke minst skikkelig tynn!

Gikk en stund før vi lå sammen også.. Og når jeg så tissen hans første gang tror jeg øya mine holdt på og dette ut! Den var jo så liten.. Var ca. på størrelse med pekefingern min! :O

Dette gikk ikke... Jeg fikk aldri orgasme, merka ikke at han var inni meg. Jeg gjorde det slutt, men sa ikke at minipølsa var grunnen...
Anonym
23:38 30.04.2008
Om dette er til hjelp vet jeg ikke, men om sexlivet i et forhold ikke funker, da er teller det 90%. Men om sexlivet funkker toppers da teller det 10%. For om det ikke funker så ender det bare med å bli en skikkelig frusterasjon i hverdagen og da blir alle de andre bagatellene større enn de er også!
Jeg kan godt forstå at du er frustrert, så det du må tenke på og godt igjennom er om dette er noe du kan leve med og klare å overse. At du rett og slett elsker han mer enn nok til å ha det slik.
Ellers vil det bare skape irritasjon fra din side ovenfor han etterhvert og han stå der og ikke fatte hvorfor du er så oppfarende.

Tenk deg godt om og langt frem i tid, det er det som gjelder.....sex er ikke det viktigste, med det er viktig for at et forhold skal funke. For det er jo en form for å vise følelser for hverandre.

En annen ting jeg må kommentere her er at jeg synes det er en del merkelige og nebbete svar på visse innlegg her.......om man ikke har noen logiske svar å komme med men bare galle, ta heller da å dropp å svar overhode. Det er ikke alle som er intressert i å se alle de tåpelige kommentarene noen legger igjen i trådene her!!

Uannsett lykke til!!!
Anonym
23:54 30.04.2008
Huff, dette er et utrolig vanskelig problem! Du elsker sikkert mannen din; men er vi ikke seksuelle vesener? Kan du klare å leve resten av livet ditt uten noen sinne ha et tilfredsstillende samleie?
Spørsmålet om hvorvidt det er mulig for deg å finne de samme kvalitetene hos en annen mann, som i tillegg er en bedre elsker, er helt grusomt å tenke. Samtidig er det vanskelig å få spørsmålet ut av hodet år det først har kommet inn.

Du sier du ikke klarer å ta det opp med ham; dere vet begge at det er en elefant (eller rettere sagt mangel på en) i rommet; snakk om det!
Den eneste måten dere kan bli lykkelige på, er gjennom å snakke om at dette er et problem for _dere_. Det er ingen ting å gjøre med en liten penis, men det finnes en rekke hjelpemidler som kan øke nytelsen for dere begge. Om dere velger å leve hovedsaklig uten sex er jo det også helt greit; men da må det eksistere en åpenhet omkring det valget.
Ellers vil det oppstå vonde følelser, og, som du nevner; du ender opp med å bli en annen.
Håper dere klare å løse dette problemet, spesielt siden det høres ut som at dere har det fint ellers.
Lykke til!
Epona ¤22 juli blir det baby¤
01:50 1.05.2008
Jeg var sammen men en fyr en gang og da han tok fram utstyret tenkte jeg bare: er det alt?? Det var det! Hehe... måtte nesten le...

Anonym
02:18 1.05.2008
hør på dere enkelte jenter!!!

tenk på om innlegget hadde vert fra en som hadde blitt dumpet av typen fordi hun var for slapp i fitten eller for trang eller bare ikke god nok i sengen- eller ikke hadde fantastisk nok kropp...

da hadde vi alle vert forbanna og steikt her! men vi er no like gale her...

For meg er sex mer enn bare selve penetreringen.. hva med nærheten, kyssing(oralt og)osv ,,,

du får bare lage litt stemning selv.. skal ikke så mye for å piffe opp sex livet! ha dere på et spennende sted- bruk leketøy- stil opp i et sexy sexy "kostyme"...
Anonym
14:18 1.05.2008
Det er nok i bunn og grunn ikke så stor forskjell på kvinners og menns ønsker, når det gjelder sex. Men, med fare for å generalisere grovt, kvinner har ofte en større tendens, enn menn, til å ta på seg "skylden", hvis sexlivet funker dårlig. Ofte er menn helt uten vilje til å fundere litt over, at de muligens kunne vært litt "flinkere", mens kvinner ofte tenker "gud, jeg er nok for feit/uatraktiv på en eller annen måte, er kjedelig o.s.v.". Å få satt ord på tankene fra begge parter er nok stedet å begynne. Jeg synes faktisk dette er en greie begge parter kan gjøre noe med. Alt for ofte lander hele "ansvaret" på den ene parten, og det kan være ganske tungt. Og den andre parten synes at det selvfølgelig er kjempekult, men "bidrar" ikke nødvendigvis selv.
Anonym
01:04 2.05.2008
Er jo til dels enig med deg. Hadde en gang en nærmest impotent kjæreste over et par år. Det var mye nærhet, kyss og kos... Så jeg holdt faktisk ut et par år. Men suget etter pikk ble for stort. He he.

Man kan kose så mye man vil, men får jeg ikke en pikk jeg kan kjenne inni meg kan det virkelig være det samme. Såpass glad i sex er jeg faktisk, og jeg er ikke redd for å innrømme det heller.
Anonym
01:30 2.05.2008
Hmmm, ser ut som det er flere som har vært borti en gammel x av meg ja...
Hihi...

Det er tydeligvis en del små tissefanter der ute, og det er ikke til å bagatellisere når man skal ha et sexliv med en "sånn"...
Jeg håper virkelig du finner en løsning på det, her i huset brukes det leketøy, selv om størrelsen ikke er noe issue, leketøy er jo akkurat det.. LEKEtøy;)
tillab ™ høygravid
02:42 2.05.2008
Prøvd analsex?

Min har også liten tiss... Men jeg fant ut for ikke lenge siden hvor kåt jeg blir av analsex! Der er størrelsen perfekt. Også bruker jeg av og til analdildo imens han er inni meg foran.

Vi har piffet litt opp det døue sexlivet med lys i rommet, kjøpt sexspill og sexy undertøy.

Typen min er også ganske rund. Men etter å ha prøvd å funnet ut litt nytt blir jeg virkelig tent på han, noe jeg nesten hadde gitt opp!
Anonym
16:29 2.05.2008
Hdde også en x med en liten pølse...Men det var ikke alt!Han fikk orgasme før han hadde kjørt den inn..Var så vidt inn på hode,så kom han..Jippi!!!!
Det ble fort slutt!!!!

Men til HI,håper det ordner seg for deg,og at dere får et bedre sexliv=)
Anonym
22:36 2.05.2008
At du gidder! Kanskje det er du som har en stooooor f….e? Stakkars mann!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)