Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Del dine erfaringer med sovepose til barn
 01:27 27.04.2008
Min er 5,5 år og skal få sovepose i vår, men jeg aner ikke hva som finnes på markedet og dermed ikke hva jeg skal kjøpe. Noen som kan veilede meg?
blond
Sv: Del dine erfaringer med sovepose til barn
 08:44 28.04.2008
Det finnes egne barnesoveposer å få kjøpt, de er kortere enn vanlige soveposer. Vi har ikke brukt det, vi har kjøpt i voksenstørrelse med en gang og bare snørt den av med et belte i passe lengde.

Det som oftes er et problem er at soveposene blir for varme, med mindre dere er skikkelige friluftsfolk og skal sove masse ute i snøhuler og telt om vinteren. Det er vanligvis ikke et poeng at soveposen skal tåle tretti kuldegrader, for oss "vanlige" brukere.

Tenk gjennom behovet ditt. Skal den brukes på ferie om sommeren i leid campinghytte? Skal dere sove i telt? Eller skal dere bruke den ute om vinteren? Så tar du med disse opplysningene til en skikkelig sportsbutikk og får kvalifisert hjelp.
Filifjonka
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------