Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Svaaak strek !
 11:28 26.04.2008
Heisann. Klarte ikke å holde meg i dag selv om det er 8 dager til ikm. Og jammen dukker det opp en svaaak strek på en billigstrimmel gitt. Ikke en skyggestrek, det er helt klart farge der, men veldig svakt da. Vet ikke helt hva jeg skal tro? Har ikke funnet el siden Maen i jan så jeg har fått time hos legen neste fredag for å be om pergotime. Kanskje jeg ikke trenger det! Hadde vært sååå fint å sluppet de hormongreiene. Skal teste igjen på mandag, så får vi se om streken blir sterkere da.Ønsker alle andre prøvere også lykke til.
Nina 38
Sv: Svaaak strek !
 11:35 26.04.2008
jeg har også hatt el dag17-19 , så da er det bare å høppe i det :O)

lykke til da Nina 38 :O)

klem
Vegaspia
 13:49 26.04.2008
Så spennende det blir å følge deg da, Nina. Krysser alt jeg har!!
Turva
 13:58 26.04.2008
For å unngå forvirring, det var en graviditetstest som var svaaakt positiv...Men hvis det er riktig hadde jeg el på dag 3 eller noe sånt, og det går vel ikke ann? Skjønner ikkeno jeg. Venter ihvertfall til mandag og ser om streken blir sterkere da.
Nina 38
 14:05 26.04.2008
Hmmm, ja det hørtes litt tidlig ut da.. men denne kroppen er jo så underfundig :-) Kanskje det er EL du har nå?? EL tester kan jo slå ut positivt når en er gravid, kanskje omvendt også...?? ikke vet jeg. Spennende dager for deg blir det iallefall.
Turva
 16:44 27.04.2008
*Venter spent!*
kine-66
 09:15 30.04.2008
Oj så spennende! Har du teste mer?
Dotten
 21:56 30.04.2008
Hei. Testa på mandag. Den var selvfølgelig negativ :-( Men gir ikke opp håpet enda. Har IKM søndag , men time hos legen på fredag for å be om Pergo så vi får se hva som skjer. Kommer nok til å teste igjen fredag morgen,og kanskje i morgen også hvis jeg ikke klarer å holde meg. Lykke til alle sammen
Nina 38
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------