Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Vegaspia; Hvordan gikk det til legen i dag?
 13:59 24.04.2008
Tror vi er flere her inne som venter spent......
madisen
Sv: Vegaspia; Hvordan gikk det til legen i dag?
 14:11 24.04.2008
Yepp, henger meg på. Venter spent!
Piccolina
 14:46 24.04.2008
Var på nett med vegaspia i går. Hun har legetime nå på ettermiddagen og skulle oppdatere her etterhvert. Krysser fingre for henne.
kine-66
 15:49 24.04.2008
Jeg venter også spent :)
Dotten
 16:22 24.04.2008
så goe dere er :O)

Vel, det gikk ikke så bra. Testen hos legen var negativ, men det viste jeg jo siden mensen har fått fart på seg i dag :O(
Tok en blodprøve også som han skulle sende inn. Så dessverre var det ikke min mnd denne gang heller :O(
Men fikk ny henvisning til ny gynokolog, så ut med den gamle og inn med en ny !! Får håpe jeg får bedre hjelp der til utredning.

Min mening at jeg ikke fikk mensen er faktisk stress på jobben. MÅ jo bare være det siden jeg ikke fikk mensen. Har hatt en tragisk uke (forrige) pga av en leder. hadde ikke lunch på nesten en uke pga av at en leder ikke var med å dro lasset. Og det får meg til å eksplodere....

SÅ da er det bare å stå på neste gang igjen :O)

Takk for at dere bryr dere jenter !!

klem
Vegaspia
 17:28 24.04.2008
Det var synd, tenkte virkelig på deg i dag! Neste gang, skal du se!!!

Jeg har ikke IKM før om en uke, har gått på dobbel pergo denne gangen, så det skal bli spennende. Fikk blæremola for en tid tilbake, og det var jo ikke så greit, spesielt siden jeg er såpass "gammel", for etter utskrapning må man vente en god del måneder før man kan prøve på nytt. Er jo 40 så jeg har det kanskje en smuuuuule travelt. Men, men, jeg bruker å tenke at for snille piker så ordner det meste seg :-) Så bare vent, vi får det nok til før eller siden på en eller annen måte!!!

Piccolina
 10:19 25.04.2008
Dette var trist vegaspia :-( trøsteklem avsendt.
kine-66
 11:37 25.04.2008
Æsj så dumt da. Vi får krysse fingre og tær for at spiren sitter neste måned, om du får slappet av. Ev. at en ny gyn. kan hjelpe deg på vei :)

Lykke til :)
Dotten
 21:09 25.04.2008
Klem
40år og vil ha barn!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------