Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt 3-5 år

For dere med barn i alderen tre til fem år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Noen som har hatt et svært aktivt barn?
13:53 24.04.2008
Min gutt på 3år har alltid vært svært aktiv. Dette er noe ikke bare jeg ser, men også hele familien, venner og barnehage. De siste mnd har jeg sett at han har begynt å bli mer voksen og stille, men fremdeles svært aktiv.

Noen som har hatt barn som er svært aktive som små, mens de er blitt mer rolige med alderen?
Tenker nå på type hyperaktivitet - og ikke "normale" aktive barn.
Anonym
Sv: Noen som har hatt et svært aktivt barn?
19:50 25.04.2008
Jepp, gutten min var kjempehyper som liten. Sov nesten aldri og var høyt og lavt hele tiden. I tillegg har han hele tiden vært tidlig ute med alt, han var først på lesing,sykling, bleieslutt osv osv.... Læreren hans var sikker på at han hadde ADHD og vi startet utredning, tror det var i andre klasse på barneskolen. Til tross for alle mulige tester på BUP så viste det seg at han er helt normal, heldigvis. Ikke alle aktive barn har ADHD, heldigvis.

Nå blir han 12 år snart og er blitt mye roligere med årene.
Mamman til 3 lykketroll
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)