Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

ødelagte vogner på fly??
23:28 23.04.2008
er det noen her inne som har opplevd at vognen har blitt ødelagt under trasport på fly?i såfall hva ble ødelagt da?
jeg tok fly i går og det gikkbare bra med vognen og håper det går likeså når jeg drar hjem igjenn :)
nettigull og Lenora lille..
Sv: ødelagte vogner på fly??
00:04 24.04.2008
Jeg fikk ødelagt vognen på innelands flytur. De var tomme for sånne poser, så jeg måtte sende vognen uten....var nesten bare å gå rett til servicedisken på gardermoen før vognen i det hele tatt kom da, måtte jo bare gå galt:) Sittedelen ble flerret opp flere steder, og på kalesjen er det en glidelås til lufteluke. Glidelåsen ble også ødelagt. Reiste med sas, så fikk kvittering på skaden og var så hos butikken og fikk helt ny sittedel:)
Anonym
10:49 24.04.2008
uff..så kjipt når det skjer sånt, men det var jo bra at butikken der dere kjøpte vogna, betalte for ny sittedel :)

er det flere som har opplevd at vognen har bltt ødelagt eller har kommet akkurat som dere leverte den inn??
nettigull og Lenora lille..
21:43 24.04.2008
Jeg som svarte før her:)

Var sas som betalte for skaden, men jeg måtte få ny del i butikken og så sendte de regningen til sas. Uten kostnad for meg:)

Har flydd mange ganger med vogn, og dette er den eneste gangen den har blitt ødelagt. Som regel har den kommet frem akkurat som innlevert:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------