Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

IKM allerede på dag 20 denne pp.
 17:43 23.04.2008
Synes det er litt rart jeg da, men denne pp kom mensen allerede på dag 20. Jeg har hørt at den komer tidligere de mnd man evt. ikke har el, så det kan ko være grunnen? Ikke vet jeg, men jeg ble iallefall veldig overrasket over at den kom så tidlig. Det er en del syklusrot her hos meg akkurat nå og det er slett ikke noe bra. Jeg har jo el- tester, men når skal jeg begynne med de, når syklusen varierer fra 20 til 35 dager. Huff så irriterende. Jeg vil tilbake til de gode gamle dagene med 28 dagers sykluser!!!!!

Håpet er nå iallefall til stede. Jeg jobber iherdig med prosjekt baby for tiden. Denne mnd får jeg ksnskje satse på intensiv handling annenhver dag fra dag 8 til og med tja, la meg no si dag 16??? Jeg vet at det er risikofylt å begynne før tidlig med prøvingen, for da mister jeg ofte en viktig dag rundt dag 14 og det fører jo til panikkkk hos meg.

Lykke til alle dere andre prøvere denne pp, det går mot vår og da er det alltid statistisk større sjangse for å lykkes.
Agne
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------