Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Helt ny....og litt eldre årgang
 13:57 23.04.2008
Jeg har bare vært her inne å tittet på masse innlegg, men har vel ikke vært inne å skrevet noe før. For første gang i mitt snart 38 år lange liv, så prøver jeg å bli gravid. Har for et halvt år siden blitt sammen med min ekssamboer gjennom 10 år igjen, etter et års opphold. Han har vært sterilisert, men har nå endelig kommet på bedre tanker og var for to uker siden på Volvat å refertiliserte seg! I flg. operasjonslegen så var det en meget vellykket operasjon, så da gjenstår det å se om det blir noe liv i leieren. Jeg vet jeg kan bli gravid, ble gravid i den perioden jeg ikke var sammen med min nåværende samboer, men mistet dessverre etter 13 uker. Dette ble veldig kaotisk skrevet, men håper dere skjønte det da. Jeg er hvertfall fryktelig spent!
akela
Sv: Helt ny....og litt eldre årgang
 14:02 23.04.2008
Velkommen inn hit, håper dere lykkes ganske snart!
Piccolina
 14:09 23.04.2008
Velkommen!
kine-66
 14:32 23.04.2008
Velkommen til oss. :O)
Vegaspia
 17:46 23.04.2008
Velkommen inn. Skal se at dette går bra, du er jo tross alt ikke så gammel. Lykke til.
Agne
 22:38 23.04.2008
Velkommen til deg og lykke til med "svømmerne" . Får håpe oppholdet ikke blir for langvarig da... :-)
Nina 38
 09:03 24.04.2008
Hei Akela!

Vil bare si at dersom refertiliseringen ikke lykkes så finnes det gode metoder for å hente ut sperm fra din samboers testikler/bitestikler og befrukte dine egg etter IVF-behandling.

Minn mann refertiliserte seg - det var angivelig vellykket - men ingen spermier kom noensinne ut igjen.

Vha ICSI/TESA/PESA metode fikk jeg likevel et barn i fjor sommer, og da var jeg 42 år.

Håper det lykkes for dere ganske så snart!
lissi65
 10:52 24.04.2008
Velkommen inn hit og masse lykke til :)
La oss håpe oppholdet ditt her inne blir kort og godt :)
Kos dere masse!
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------