Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
trenger noen råd om røykeslutt
13:17 23.04.2008
jeg er nå 11 uker på vei.. og vil gjerne slutte å røyke.. jeg prøver å prøver, for barnets beste, men har ikke klart det hittil.. så jeg kunne trengt noen råd å hjlep som kan hjelpe meg med å slutte.. =)
mailis
Sv: trenger noen råd om røykeslutt
11:06 25.04.2008
hei. jeg slutta i går jeg. ser her at jeg ikke er den ensete :) men det gjelder bare å vere skikkelig streng med seg selv. jeg hadde 8 røyk igjenn tok en tekte ikke på røyke slutt før jeg stumpa den. da sa jeg til samboer at han kunne ta resten av røyken min for nå slutta jeg..... er kjempe vanskelig men er man bestemt nok så tror jeg det skal gå. men man må ikke tvile på egen evne til å klare det. jeg har saggt edt til ale jeg kjenner at jeg slutta i går. så skulle fristelsen bli for stor så blir jeg stoppa. smugrøyking er vanskelig når alle veit at du slutter. de kan motivere deg og finne på ting sammen med deg. kjenner du noen som røyker så hør om de vil slutte sammen med deg og sats penger på det. da blir det ikke så gøy å ta seg en røyk om du taper 500kr på den røyken i tilleg skader deg selv og barnet.....
hmmm....hvorfor forteller jeg ikke meg selv dette??? rart. kan gi deg råd jeg ikke har tenkt over selv en gang :) ofte er det beste å motivere seg selv ser det ut til :)
lyke til vertfall :)
AudiBabe
18:04 26.04.2008
ja, du sier noe..
man må nok bare stupe ut i det =)
og virkelig bestemme seg for at nå er det nok :)
skal prøve det i hvertfall.. jeg har satt en regel slik at det kanskje blir enklere for meg.. det er: ingen røyking inne, for det er jeg så utrolig vant til, pluss at han jeg er i hop med røyker ikke.. så han støtter meg veldig mye, så det blir jo lettere hvis jeg virkelig går inn for det =) skr bestemme meg fra nå av, ikke mer røyk, så skr jeg prøve derfra.. så kan jeg heller skrive her hvordan det går utover =) om jeg har brutt det eller ikke =)
mailis
11:01 5.05.2008
jeg klarte det ikke akkurat så bra..
har røyket en del etter at jeg sa je skulle slutte...
men nuh har jeg virkelig bestemt meg, fra nå av skal jeg ikke røyke..
første prior nå er den lille i magen ^^
mailis
13:45 6.05.2008
prøv røykeboka:) holder på å lese den selv å utrolig nok,den ser ut til å virke:)
lykke til
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem