Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Litt lei meg nå...
 10:35 23.04.2008
Tror jeg får mensen, yderst lite brunt utflod.... og romling i magen, i går ettermiddag hadde jeg sterke mens symtomer....

Så jeg er trist i dag, men ikke gitt helt opp... skal til legen imorgen så får vi se hva han sier.

Vegaspia
Sv: Litt lei meg nå...
 10:52 23.04.2008
Ikke gi opp Vegaspia! Det er fortsatt muligheter. Jeg hadde også menssmerter da jeg ble gravid, utflod også, såvidt jeg husker. Hvor lenge siden er det du skulle hatt mensen? Jeg krysser fingre for deg!
Piven
 11:09 23.04.2008
Har fulgt med på din nervepirrende venting, ønsker deg alt godt og husk at så lenge ikke mensen kommer skikkelig, er det håp. Du er jo en del dager på overtid :-)

Krysser alt jeg har, og er spent på morradagen jeg også!
Piccolina
 11:13 23.04.2008
Piven, jeg skulle hatt den fredag seinest lørdag... ikke vært så sein på noen år så dette er rart. Selv når jeg har trodd at jeg var gravid har jeg kunn vært 1-2 dager sein.

Jeg er litt der hvor jeg var ifjor da jeg mistet...da skjønte jeg det med en gang at det gikk galt..men det er kanskje psykisk for jeg tørr ikke være glad....
Så jeg skal være glad når morradagen er der slik at jeg kan få et svar...
Vegaspia
 11:30 23.04.2008
Vegaspia; sendt deg en PM.
kine-66
 11:42 23.04.2008
kryssar fingrane for deg, Vegaspia. Håpar det går bra hjå legen i morgon!
soleia
 18:25 23.04.2008
Jeg krysser fingrene fortsatt - håper det går bra hos legen i morgen :-)
Lykke til og klem.
mollymamma08
 20:45 23.04.2008
Tusen takk jenter, setter pris på omtanken.
Fortsatt ikke noe mere, bare litt spotting, men har alltid spotta i 2 dager før mens. Men ikke så lite.
Så blir bra å få vært hos legen imorgen.

klem til dere alle.
Vegaspia
 10:35 24.04.2008
Masse lykke til i dag :) Håper du får en positiv tilbakemelding!!

Klem
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------