Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Hunderfossen
 09:33 23.04.2008
Vi planlegger til til Hunderfossen i sommer, men selv har jeg ikke vært der siden jeg var 3-4 år. Ikke sambo heller. Teodor er 2 år når vi tar turen. Vi vil få med oss selve parken, kanskje Lilleputthammer, og Barnas Gård, tenkte vi. Noe annet som passer for en liten tass på 2 år? Noen hotell å anbefale? Har tenkt en del på Quality Hotel Hafjell, Barnas Hotell, virker veldig bra for barn, basseng osv....
Tips og råd?
juni*stjerne og Teodor
Sv: Hunderfossen
 10:05 23.04.2008
Tror kanskje en 2-åring er for liten i Hunderfossen.

De siste årene har det jo blitt en del aktiviteter for litt større barn, bl.a. bilkjøring, "rafting" og utsiktstårnet. Opplevelsessenterene er jo også beregnet på litt større barn.
Trollet og slottet er han vel også for liten til å forstå.

Husker når jeg var liten. Da var det mere tilpasset små barn. Men da het det jo også Hunderforssen Lekeland......

Parken er jo fin å ta en tur til uansett, men kanskje dere vil synes det er litt bortkastet da han ikke kan delta på så mange aktiviteter?

appelsin
 10:36 23.04.2008
Teodor er veldig glad i å bare se på alt og alle han :) Ble sånn at jeg bestilte på Quality Hafjell, der er det lekerom og basseng. Er nok masse vi kan finne på uansett, har forstått det sånn at det er lengde, og ikke alder det går på når det gleder småkaruseller og biler o.l.
Men uansett, blir nok bra :)
juni*stjerne og Teodor
 15:38 23.04.2008
Hyggelig blir det nok uansett. Er jo så hyggelig å bare gå rundt der, grille osv. Kan jo også bade i bassenget i parken også. Også er det jo en del leker for små barn også.

God tur - Lillehammer er konge! Beste byen ;)
appelsin
 21:53 24.04.2008
Han er absolutt ikke for liten til Hunderfossen. Vi har vært der to ganger. En gang da hun var 10 mnd. og en gang i vinterparken i vinter. Hun blir 2 år i august, men det er veldig mye å finne på der. Bade, kjøre en tur i slottet, småbiler, det lille toget, eventyrgrotta, grille, leke i sandkassen, trampoliner, ridedyr etc. Og gården.

Men ikke bli skuffet, Q.Hafjell har ett veldig lite basseng og er ikke så veldig godt tilrettelagt for barn, men er mye å finne på rundt i området. Barnas Gård, Hafjell Lekeland, Lilleputthammer, Jorekstad Fritidsbad (badeland), minigolf og svanebåter og biler for de minste på Quality Hunderfossen (nedenfor parken). Håper dere får en fin tur
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------