Det er første gang jeg er inne på denne siden. Prøver å finne likesinnede å dele erfaringer og tanker med.
Er singel, men ønsker barn og har derfor nå satt igang prosessen med å bli gravid. Har vær hos lege og skal igang med pergotime imorra. Hvis alt går etter planen er jeg påvei til Danmark i begynnelsen av mai. Er veldig spent, men prøver å innstille meg på at det fort blir flere turer.
Lurte på hvordan man kan bruke denne siden? Finnes det andre sider med bra inf?. Er åpen for alt av gode tips!!
AM37
Sv: Ny her, snart på vei til Danmark, singel.
08:19 22.04.2008
Velkommen skal du være! her er det mange kloke damer, så bare å spørre i vei. Send gjerne en privat mail også hvis du har lyst.
kine-66
09:15 22.04.2008
I tillegg til denne siden vil jeg også anbefale deg forumet 'donor egg/sæd'. Der treffer du dem som er i samme ærend som deg; modne jenter, lesbiske, heterofile, single og par. Også møter du flere med solid erfaring omkring prosessen med valget om få barn som enslig i Dk, eller andre land.
Lykke til
Fruktbar
10:07 22.04.2008
Lykke til i Danmark !
Som fruktbar her over nevner-
det er flere som deg på donor/egg/sæd forumet.
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
21:20 23.04.2008
Takk for gode tips!
Blitt helt hektet på å sitte å lese og lære på nettet. Får ikke med meg et tv-program fortiden...;)
AM37
11:20 26.04.2008
Hei! Er ny her jeg også! Etter Sa i mars. Så planlegger jeg når kroppen er i normalt gjenge igjen og dra til Danmark og prøve .
Han jeg ble gravid med i januar stakk da jeg ble gravid- men jeg var overlykkelig over å skulle få et barn. Har ønsket meg det lenge. da jeg mistet tenkte jeg at toget mitt hadde kjørt, men så nevnte venner og familie donor.jeg er 38 og singel og føler at det må skje noe nå om det i det hele tatt skal skje. Skal til gynekologen min 7. mai og da får jeg vite mer om når og hvordan. Har tre muskelknuter i livmoren og tre forskjellige leger har fortalt meg tre forskjellige ting. En sier at jeg vil ha problemer med å bli gravid, en annen sier at jeg kan ha problemer med å bære fram et barn og tredje sier ikke noe problem. Som den opptimisten jeg er satser jeg på at det ikke skal være noe problem. Huff det har vært temmelig tøft. fant ut at barnet var dødt på UL og fikk sjokk. Måtte så igjennom 4 medisinske aborter før utskraping. de frearådet meg utskraping om jeg ville bli gravid igjen. hele prosessen tok 3 uker. men nå begynner jeg å bli menneske igjen. ser framover og håper av hele mitt hjerte at Danmark kan redde drømmen min! Er veldig spent på hvordan det går med deg:-) ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte:-)
Snurri
17:14 30.04.2008
Da er jeg ferdig med min første "kur" med pergotime. Var hos legen idag og han fant flere egg! Så nå blir det Maigaard til lørdag!!!
Er superspent, men prøver å være så nøktern som mulig. Men det er jo utrolig å tenke at jeg kan være gravid i løpet av noen dager........
Uansett hva som skjer, skal det være godt ha vært gjennom første runde så vet jeg hva jeg går til neste gang.......
AM37
19:59 30.04.2008
Lykke til, det går nok bra, ingenting å grue seg for. Vært på Stork 2 ganger selv, men har lest at flere her inne har brukt Maigaard og vært fornøyde. Selvsagt umulig å ikke bli nervøs, men jeg synes det var en god form for nervøsitet egentlig. Lykke til igjen!
henny72
11:04 18.05.2008
Hei igjen.
Måtte bare fortelle den store nyheten. Testet igår og idag og begge testene er positive. Kan ikke tro at jeg skulle være så heldig at det skulle klaffe på første forsøk. Det er bare helt uvirkelig.
Så nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra.
AM37
14:04 18.05.2008
Gratulerer så mye!!
Anonym
14:05 18.05.2008
uff, ikke meningen å være anonym:)
snartprøvere
11:44 20.05.2008
Gratulerer -så heldig med full klaff ! :O)
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
13:19 20.05.2008
Gratulerer så mye og lykke til AM37!
Håper det klaffer for Snurri også :) PS: Selv om det er stygt å si det, skal du være glad du er kvitt typen. Han hadde nok ikke stilt opp for deg og babyen uansett. Tror du klarer deg myyye bedre på egenhånd, og nå blir ev. denne babyen bare DIN :) Lykke til Snurri!
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem