Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Foreldre som er kronisk syke/funksjonshemmet

På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hypermobile ledd,bindevevs-syndrom??
22:33 21.04.2008
Heisann..

Lurer på om det er noen her som har hypermobile-ledd?? Har alltid hatt trøbbel,mye smerter med ryggen og beina.. Gikk på kortison pga betenelse i beina osv,for ca 3år sia.Nå blir det bare verre og verre..Gikk til gammel legen som mente jeg hadde betenlse i bindevevet..Klarte jo ikke å dusje engang,satt på en stol å dusja.Har 3 barn,så det sier seg selv at det ikke går ann å ta det med ro,hehe..Nå fikk jeg brexidol i 3mnd.Må nevnes at j sku egentlig operes beina før jul,men det går jo ikke nå,6-7mnd med gips pr bein,med 3unger i huset..(får mann evt hjemmehjelp??Er alene med 3 barn. Noen som har erfaringer,som vil dele med meg??Takknemlig for alle svar...
tussimor!!
Sv: Hypermobile ledd,bindevevs-syndrom??
08:17 22.04.2008
Glemte å nevne,at legene mine har trodd at jeg hadde bekkenløsning imange år,pga gravidetene.Så det er mange som har hypermobile ledd,så da tror mann automatisk mann har bekkenløsning..

tussimor!!
Sv: Hypermobile ledd,bindevevs-syndrom??
23:31 23.05.2008
Har du EDS? Har du vært i kontakt med Sunnås sykehu`? De har en avdeling for litt sjeldne sykdommer og der kan du få hjelp. Min søster har EDS og det finnes en egen forening for det så der kan du sikkert hente mye nyttig informasjon: http://www.eds-foreningen.no/
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------