Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Bra med dere, Mollymamma og Soleia?
 14:01 21.04.2008
Er dere innom her fortsatt? Går det bra med magene deres?

Tenker på dere. Går selv og venter tanta om noen dager, men kan jo håpe at hun ikke kommer.
Tobarnsmamma neste år?
Sv: Bra med dere, Mollymamma og Soleia?
 18:22 21.04.2008
Hei!
Takk som spør! Går foreløpig bra med meg. Er no 6 veker på veg, og skal på tidleg ul på Onsdag. Det vert spennande. Slappar litt meir av no, og har tru på at det kan gå bra, sjølv om det er langt fram enno. Håpar det går bra med deg og, Mollymamma. Har tenkt på deg.
Og eg ynskjer deg all mulig lykke til "tobanrnsmamma neste år", håpar tanta held seg langt vekke!
soleia
 19:26 21.04.2008
Soleia - hold oss oppdatert da, vil gjerne høre hvordan det går på UL onsdag. Lykke til :-)
mollymamma08
 19:23 21.04.2008
Hei - og takk for omtanken Tobarnsmamma neste år :-)
Ja, alt går fint og nå er jeg som Soleia i uke 6 (6+1 i dag). Jeg tar èn dag om gangen, og gleder meg over hver dag som går bra. Holder meg mest inne på siden her, føler det er litt for tidlig å sette meg i sofaen hos de modne gravide damene - klarer ikke helt å slappe av og la bekymringene fare. Jeg har time til tidlig UL neste mandag, og håper vi da ser et bitte lite hjerte som slår.
Håper du kommer etter om et par dager - jeg heier på deg :-)
Klem.

mollymamma08
 10:31 22.04.2008
Så bra! Masse lykke til! Hold oss oppdatert, da, dette er spennende.
Tobarnsmamma neste år?
 11:24 23.04.2008
Hei!
Må berre fortelje at eg har vore på UL og sett eit bittelite hjerte som slo!
Var vist ikkje fult 6 veker på veg enno, men det er jo veldig positivt at der er liv!
ynskjer at alle de her inne skal få sjå det same snart!
soleia
 11:28 23.04.2008
Å, så herlig!! Det fortjener du! Masse lykke til videre.
Tobarnsmamma neste år?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------